vyblikání diagnostiky
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
vyblikání diagnostiky
Zdravím,
tak sem podle návodu a videjka hledal závadu, po vypnutí klíčku ( druhá pevná ) mi blikla 1 a 2krát, takže 12, podle tabulky to je začátek diagnostiky, ale po opětovném pokusu to bylo stejný, žádná změna,
diagnostika svítí a zhasíná v průběhu jízdy, už mi to i chcíplo takže jsem vypl a zapl klíček pak to jelo normálně,
Nevíte co s tím?
je to 205 1,4 obsah
tak sem podle návodu a videjka hledal závadu, po vypnutí klíčku ( druhá pevná ) mi blikla 1 a 2krát, takže 12, podle tabulky to je začátek diagnostiky, ale po opětovném pokusu to bylo stejný, žádná změna,
diagnostika svítí a zhasíná v průběhu jízdy, už mi to i chcíplo takže jsem vypl a zapl klíček pak to jelo normálně,
Nevíte co s tím?
je to 205 1,4 obsah
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: vyblikání diagnostiky
musím se omluvit, dělal sem chybu, už vím co to píše ( bliká )
kód 12 - Začátek Diagnostiky
kód 41 - Snímač otáček / polohy
kód 33 - Sensor podtlaku v sání
kód 21 - Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu
kód 11 - Konec Diagnostiky
Tabulku s kódy jsem použil z hlavních stránek Clubu v sekci Garáž ( http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... iagnostika )
Zde video jak to probíhalo : http://youtu.be/XJqJCDKmsGk ( omlouvám se za kvalitu, točeno mobilem )
kód 12 - Začátek Diagnostiky
kód 41 - Snímač otáček / polohy
kód 33 - Sensor podtlaku v sání
kód 21 - Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu
kód 11 - Konec Diagnostiky
Tabulku s kódy jsem použil z hlavních stránek Clubu v sekci Garáž ( http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... iagnostika )
Zde video jak to probíhalo : http://youtu.be/XJqJCDKmsGk ( omlouvám se za kvalitu, točeno mobilem )
Re: vyblikání diagnostiky
41 ukazuje jenom, protože to děláš na vypnutém motoru (kdyby jsi to dělal na volnoběh, tak by to nehlásílo)
33 je potenciometr škrtící klapky
21 je krokový motorek, respektive spínač volnoběhu v něm. Dá se odzkoušet, když při zapnutém zapalování otevřeš a zavřeš klapku, tak při zavření v něm musí cvaknout.
Potenciometr se dá proměřit, ale když už ho hlásí, tak to nemá smysl a bude vydřenej. Dá se koupit v Německu druhovýroba za cca 30€ pokud si dobře pamatuju.
33 je potenciometr škrtící klapky
21 je krokový motorek, respektive spínač volnoběhu v něm. Dá se odzkoušet, když při zapnutém zapalování otevřeš a zavřeš klapku, tak při zavření v něm musí cvaknout.
Potenciometr se dá proměřit, ale když už ho hlásí, tak to nemá smysl a bude vydřenej. Dá se koupit v Německu druhovýroba za cca 30€ pokud si dobře pamatuju.
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: vyblikání diagnostiky
Hezký, takže 41 můžu vynechat, ale co ty dvě? kde to mám hledat? je to pro mě španělská vesnice, klapku vím ale ten motorek? otáčky si šteluje, cítím to na plynu že padá, a když je studenej tak drží zvýšenýlukas309 píše:41 ukazuje jenom, protože to děláš na vypnutém motoru (kdyby jsi to dělal na volnoběh, tak by to nehlásílo)
33 je potenciometr škrtící klapky
21 je krokový motorek, respektive spínač volnoběhu v něm. Dá se odzkoušet, když při zapnutém zapalování otevřeš a zavřeš klapku, tak při zavření v něm musí cvaknout.
Potenciometr se dá proměřit, ale když už ho hlásí, tak to nemá smysl a bude vydřenej. Dá se koupit v Německu druhovýroba za cca 30€ pokud si dobře pamatuju.
Re: vyblikání diagnostiky
Potenciometr je na klapce vpravo (u filtrboxu) taková destička na klapce přidělaná 4 šroubky.
Spínač volnoběhu je uvnitř krokového motorku. To je ta černá věc vpředu na klapce. Její trn ovládá polohu škrtící klapky (vede k tomu plynové lanko)
Když v poloze před startem tu klapku otevřeš a zavřeš, tak musí cvaknout v tom krokovém motorku. Cvaká i elektromagnetický ventil na podtlak, tak aby jsi si to nespletl, ten je jinde, ale je slyšel. Sáhni na krokový motorek a ucítíš jestli cvaká nebo ne.
Spínač volnoběhu je uvnitř krokového motorku. To je ta černá věc vpředu na klapce. Její trn ovládá polohu škrtící klapky (vede k tomu plynové lanko)
Když v poloze před startem tu klapku otevřeš a zavřeš, tak musí cvaknout v tom krokovém motorku. Cvaká i elektromagnetický ventil na podtlak, tak aby jsi si to nespletl, ten je jinde, ale je slyšel. Sáhni na krokový motorek a ucítíš jestli cvaká nebo ne.
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: vyblikání diagnostiky
lukas309 píše:Potenciometr je na klapce vpravo (u filtrboxu) taková destička na klapce přidělaná 4 šroubky.
Spínač volnoběhu je uvnitř krokového motorku. To je ta černá věc vpředu na klapce. Její trn ovládá polohu škrtící klapky (vede k tomu plynové lanko)
Když v poloze před startem tu klapku otevřeš a zavřeš, tak musí cvaknout v tom krokovém motorku. Cvaká i elektromagnetický ventil na podtlak, tak aby jsi si to nespletl, ten je jinde, ale je slyšel. Sáhni na krokový motorek a ucítíš jestli cvaká nebo ne.
zítra se na to vrhnu se vší parádou. díky za radu,
- kpt.Lipánek
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 čer 2012 23:14
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Alex
- tel.:: 773450225
- Bydliště: okres Hodonín/Vyškov
Re: vyblikání diagnostiky
Tak to tady trošku oživím. Cvičně sem si zkoušel na svojí 1,4 vyblikat závady a ať to zkouším s vyplým nebo zaplým motorem, tak mě vždycky ohlásí jenom 12 (začétek), pak chvilku nic a pak se normálně kontrolka rožne a nic se dál neděje. Otázka zní - je to normální?
red pocket rocket 205
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
Re: vyblikání diagnostiky
Musíš proces opakovat a vybliká ti to další závadu a nebo konec diagnostiky