Peugeot 205 Club

Česko-Slovenské diskuzní forum
Právě je 17 říj 2017 23:15



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 417 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 úno 2015 14:55  
Uživatel

Uživatel
Registrován: 14 bře 2014 14:28
Příspěvky: 61
tel.:: 0
Offline

dle schématu ano, zkoušel sem zda neni přerušenej drát a není a podle pinu na konektorech to mám dobře a to jsem daval i nový čidlo a pořád nic... prostě při provozní teplotě to klesne o 2 mm :/ ještě zkontroluju zapojeni. ale když jsem budíky dával do předchozí tak to fakalo všechno ted nevim kde je problém
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 úno 2015 15:03  
Uživatelský avatar

Club admin

Club admin
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Příspěvky: 7961
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Offline

a máš zapojený správný čidlo :?:


PEUGEOT 205 Gentry 2.0 Turbo CT - TDI Hunter :D
PEUGEOT 205 XAD "FUN" 2.0 HDi
FIAT ULYSSE 2.1TD, pořádnej kočár s tažnym
fcb: Honza Blažko
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 úno 2015 15:20  
Uživatel

Uživatel
Registrován: 14 bře 2014 14:28
Příspěvky: 61
tel.:: 0
Offline

je to hned to první čidlo od hlavy motoru a hned za nim je druhy. je to tak ne?
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 úno 2015 15:21  
Uživatelský avatar

Club admin

Club admin
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Příspěvky: 7961
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Offline

nejde o to v jakym pořadí je máš, ale jak vypadá


PEUGEOT 205 Gentry 2.0 Turbo CT - TDI Hunter :D
PEUGEOT 205 XAD "FUN" 2.0 HDi
FIAT ULYSSE 2.1TD, pořádnej kočár s tažnym
fcb: Honza Blažko
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 úno 2015 16:30  
Uživatel

Uživatel
Registrován: 14 bře 2014 14:28
Příspěvky: 61
tel.:: 0
Offline

tak drat byl přehozenej promeřioval sem drat od čidla do konektoru vedle pojistkovky a drat z konektoru k budikum to je ok ale dela to pořád stejně... jestli topomůže tak mi zbyl drát 32B, 33, a 34 tak nevim kde je zakopanej pes :/
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 29 pro 2015 22:26  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 327
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Opytam sa.
1. Kábel 112 musim natiahnuť z toho ľaveho stlpika alebo mi ho stači natiahnuť spod volantu ak je aj tam?
2. Prečo mi po natiahnuti kabelaže svieti STOP a Vysoka teplota vody? Tie kabliky mam spojene. Kam ma ktory isť?

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 30 pro 2015 08:20  
Uživatelský avatar

Club admin

Club admin
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Příspěvky: 7961
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Offline

stop nemá kabel, to je jen kontrolka závislá na ostatních červených kontrolkách


PEUGEOT 205 Gentry 2.0 Turbo CT - TDI Hunter :D
PEUGEOT 205 XAD "FUN" 2.0 HDi
FIAT ULYSSE 2.1TD, pořádnej kočár s tažnym
fcb: Honza Blažko
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 30 pro 2015 10:24  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 327
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Aha. Takže stači zapojiť len tu teplotu a zistiť prečo svieti.
A ta 112? Nameram aj niečo na meraku?

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 19 črc 2016 01:23  
Nováček

Nováček
Registrován: 15 úno 2014 11:47
Příspěvky: 34
tel.:: 0
Offline

Prolejzám toto starší téma páč zrovna budu předělávat přístrojovku, vadí mi chybějící teploměr vody.
K otáčkoměru zde někdo psal že lze použít vývod z alternátoru, umí to jakýkoliv alternátor se svorkou označenou "W" a lze to dostat i z alternátoru bez onačení jen připájením kabelu na správné místo a jeho vyvedením ven. Kombinovat to pak lze s jakýmkoliv otáčkoměrem určeným pro připojení k alternátoru. Chyba může nastat v rozdílném poměru řemenic, ale většina otáčkoměrů má uvnitř štelovací trimr a lze je doladit.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 02 dub 2017 14:59  
Uživatelský avatar

Uživatel

Uživatel
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Příspěvky: 158
Bydliště: Krkonoše | Praha
tel.:: 0
Offline

Ahoj, na XS zprovoznuju GTI budiky vcetne teploty a tlaku oleje. Trochu vaham jak nejlepe provest natazeni kabelu 30A a 30B na ty pridavne olejove senzory. Vodice konci na konektoru vedle pojistkovky. Co dal? Ustipnout, napojit a pokusit se ke svazku do motoroveho prostoru pridat ty dva draty? Jde to snadno nebo se to musi cele nejak vyndat, rozmotat a znovu svazat dohromady?
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 03 dub 2017 08:05  
Uživatelský avatar

odborník

odborník
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Příspěvky: 11159
Bydliště: Praha
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Offline

stačí když se protáhneš tou gumovou průchodkou do motorovýho prostoru, pak už to k tomu svazku přimotáš v pohodě...


Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen Xsara VTS 1.8 16v Obrázek spotřeba lpgObrázek
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak vyměnit budíky
PříspěvekNapsal: 18 dub 2017 09:43  
Uživatelský avatar

Uživatel

Uživatel
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Příspěvky: 158
Bydliště: Krkonoše | Praha
tel.:: 0
Offline

:Merci: za napovedu :fran: Pro pripadne dalsi zajemce: po protazeni dratu pruchodkou je mozne to pridat ke kabelazi, ktera vede ke starteru a alternatoru. Je to vedeny v plastovy trubce do, ktery se to da bez problemu pridat, takze je to krasne schovany. Staci vyndat airbox, odpojit alternator a starter, vytahnout si to ven, pridat vodice pro teplotu a tlak oleje a zas to vratit zpatky.
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 417 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Český překlad – phpBB.cz[ Time : 0.120s | 18 Queries | GZIP : On ]