Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Měl jsem rozjednaný typový list na ty Speedliny od Autokola s.r.o. cca rok a půl zpět, jenže pak přišly na pořad dne jiné starosti a na kola jsem zapomněl. Teď jsem chtěl obnovit komunikaci s tou firmou a dokončit transakci, ale očividně ta firma už neexistuje - mail se vrátil nedoručitelný a telefonní čísla na webu se hlásí jako neexistující/nedostupná. Budu muset hledat jinde - nemáte nějaké doporučení ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
jistě, chápu...ale já to mám origo v TP..ne jako dopsané v poznámce na základě typového listu
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Kód: Vybrat vše
Ano, to chápu, jenže oficiální jediná cesta je buď vyjádření výrobce/dovozce, což je u PSA smolík, nebo TL. Jiná ofiko cesta není, bohužel.
V samostatném topicu ohledně dopsání kol se i tohle řešilo. A výsledek je pořád tentýž, naopak by si mohl ještě přidělat problémy, pokud by u sebe měl TP "cizího" protože ani kopírovat TP nesmíš...
Jo, Autokola... s těmi jsem to řešil také, vcelku ochotně komunikovali a nakonec jsme to udělali přes úplně jiná kola. Což je v celku jedno, protože výrobce a typ kola ve výsledku nikoho nezajímá, důležité jsou rozměry a TUV. Bohužel tahle firma v oboru již není. Zkus pohledat na netu a napsat mail, občas to nějaký prodejce za úplatu, byť neochotně, ale vystaví... ale to jsem nikdy neřekl :fran
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Zdeňku, vím o čem mluvíš...topic o kolech jsem četl několikrát tam a zpět...taky jsem zapisoval kola - pneu na různá auta do doby, kdy to šlo ještě bez typového listu a i s typovým listem, ale to až v posledních letech.
Nikde jsem nepsal, že si má Ondra zapsat kola podle mého TP....nevěřím, že by tam šel jenom s bonboniérou, úsměvem a např. mým TP, ale v případě, že by někdo měl něco proti, mohl by ukázat fotku, scan v mobilu, že to samé auto má kola a rozměry penu origo v TP.
A že by měl info z jiného TP u sebe, v tom nevidím žádný problém, který by mu mohl uškodit.
Nikde jsem nepsal, že si má Ondra zapsat kola podle mého TP....nevěřím, že by tam šel jenom s bonboniérou, úsměvem a např. mým TP, ale v případě, že by někdo měl něco proti, mohl by ukázat fotku, scan v mobilu, že to samé auto má kola a rozměry penu origo v TP.
A že by měl info z jiného TP u sebe, v tom nevidím žádný problém, který by mu mohl uškodit.
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Bonboniéra v kombinaci s mým šarmem by určitě úřednici složila do kolen, o tom žádná . Otázka je, jestli by to stačilo na to, aby mi ty kola zapsala. Napsal jsem pár mailů různým prodejcům kol a uvidíme, určitě chci (a v podstatě) musím jít cestou typového listu. Dám vědět, jak to dopadlo. Ondra.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
bohužel už to dneska asi jinak nejde.... Teď jsem to řešil na saxu, auto má v tp jenom a pouze 185/55 R14. Chtěl jsem na zimu 165/65 a hlavně auto je z fabriky na 195/45 R15 (podle serviceboxu, rezervy a štítku na kastli :D ) Takže jsem vzal origo návod k obsluze, kde jsou psaný, nechal jsem si vyjet výpis od Dojáčka s jejich razítkem. Na jednou úřadě to už málem prošlo, užší gumy by zapsal, ale u těch 15tek nepíše rozměr disku... píše tam kolo indianapolis, což má 6 palců ET18, ale každýmu to je buřt když to tam nepíše... No a na jinym úřadě mi pani rovnou řekla, že to potřebuje přímo od dovozce, nebo ať zavolám do Ronalu, že mi to za 2000 vystavěj Tak nevim, asi pudu oťuknout citroen kolik za to chce.... Ještě jsem se ptal na možnost originálního techničáku když se to přivezlo a to prý nikde nedohledaj, což je teda asi blbost podle mě
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Kód: Vybrat vše
Odpovím Ti já :fran: U Citroenu to stojí 1000,- platba předem a standartně dostaneš výpis, co je možné na dané vozidlo dát. Výsledek nijak neovlivníš, je zmíním to, že výpis dělá počítač, takže jaké rozměry tam budou a doneseš je na úřad pak záleží na tobě (přelož si, jak potřebuješ :m: )
Dohledat to samozřejmě jde, já jsem to řešil teď s typem motoru, ani já ani při evidenčce si toho nikdo nevšiml, že mám u 106ky v TP typ motoru NFZ místo NFW :roll: A sice tedy po delší době, ale vyhrabali v archivu původní TP, podle kterého to opravili ;-)
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Jaktože u Citroenu to jde, ale u Peugeotu ne ? Nebo to u Peugeotu jde, ale napíšou ti jenom R14 ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
jo asi tak, protože standardně měli cti z fabriky 14 a za příplatek možná 15ky, ale je otázka co mají češi v počítači..
a Zdendo koho bych měl prudit? normálně registr tady, nebo v Klatovech kde to bylo prvně přihlášený v ČR?
a Zdendo koho bych měl prudit? normálně registr tady, nebo v Klatovech kde to bylo prvně přihlášený v ČR?
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Jde to jak u Peugeotu, tak u Citroenu, jen prostě neovlivníš, co ti na tom papíru přijde za rozměry, tobě na 99% jen ty 14"... pak je třeba se zařídit viz můj příspěvek předchozí
->vinorak: musíš prudit registr, kde máš nyní auto přihlášené, měli by to spolu sdílet a pokud jsi auto nepřehlašoval v posledním měsíci, tak si ty složky mezi sebou předávají a mají to i v elektronické podobě, takže jsou jen líní...
->vinorak: musíš prudit registr, kde máš nyní auto přihlášené, měli by to spolu sdílet a pokud jsi auto nepřehlašoval v posledním měsíci, tak si ty složky mezi sebou předávají a mají to i v elektronické podobě, takže jsou jen líní...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
ok ale asi zajedu do citroenu, za 1000 to jde....
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Ještě že mám 15" už záhadně v papírech, koukám že v dnešní době bych je tam nedostal ani za h***o (když je problém to dostat na cti)
Přeji hodně štěstí.. přinejhorším tam zase hodíš kanáldekle.
Přeji hodně štěstí.. přinejhorším tam zase hodíš kanáldekle.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Jako jo, mě o ty patnáctky zase až tak moc nejde, takže pokud to bude moc velký opruz, tak na to prdím a dám dekly. Chtěl jsem to vyřešit teď, dokud mám k těm patnáctkám i gumy. Třeba se to bude jednou v budoucnu hodit mít zapsané.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Kluci, jen tak, aby řeč nestála. Včera jsem byl projet cabrio, počasí k tomu vybízelo. Pomalu už taky přemýšlím, do čeho se pustit v zimě v garáži. Zatím jsem si představoval, že bych jen dal do kupy tu rez v podběhu spolujezdcova kola, ale vypadá to, že budu muse kouknout poprvé i na motor. Už od koupě mi ručička tlaku oleje ukazuje po zahřátí na 90°C cca 1bar = 1000 otáček. Dřív to bývalo víc, poslední dobou už je to ve 3000 ot. kolem 2,5baru, což není moc. Podle chytré knihy je minimum 1000ot. = 1bar. Včera jsem si poprvé všimnul, že když trošku zakolísá volnoběh, tak už mi problikává stopka a varovná signálka tlaku oleje. Olej používám 10W40, měním každý rok, tzn. tak po 1500km :)
Na co všechno si dát pozor a co dát do pucu, aby se ten tlak oleje zvýšil ? Olejové čerpadlo má novou pružinku a pístek. Bude potřeba sundat hlavu a olejovou vanu a vyměnit pístní kroužky, že ? Vevnitř motoru jsem se ještě nehrabal, takže to bude dost španělská vesnice.
Na co všechno si dát pozor a co dát do pucu, aby se ten tlak oleje zvýšil ? Olejové čerpadlo má novou pružinku a pístek. Bude potřeba sundat hlavu a olejovou vanu a vyměnit pístní kroužky, že ? Vevnitř motoru jsem se ještě nehrabal, takže to bude dost španělská vesnice.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
tlak se nestrácí díky vyběhanejm válcům, ale buď má čerpadlo velkou vůli mezi zubama, je někde prasklý, nebo je šišatá klikovka a strácí se to okolo šálů na klice...