TD ve 205-ce

Pokud máte rady a nápady na úpravu vaší 205ky, tak je napište sem
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od draken »

bude tam nejspíš menší turbo a nemá ic. místo 66 kW má 205 TD jen kolem 55 kW
Uživatelský avatar
bunicek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 19 pro 2009 23:26
Skutečné jméno: Marek

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od bunicek »

tak mam origo 205 TD :-D ale já chci 66 kW :-(
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od draken »

tak sežeň 405ku a motory přehoď, elektrika je stejná, defakto to sou stejný motory.
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od Milo75 »

upravený přidavač
927_P4060khkj_1.jpg
927_P4060khkj_1.jpg (25.62 KiB) Zobrazeno 14500 x
1282_erpadlo_1.jpg
3719_DSC00560_1.jpg
3719_DSC00560_1.jpg (83.88 KiB) Zobrazeno 14500 x
Přílohy
5086_IMAGE_018_2.jpg
Obraz045.jpg
čerpadlo.JPG
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od Milo75 »

s.jpg
s.jpg (7.4 KiB) Zobrazeno 14499 x
paznecht.JPG
čeropadlo.jpg
čeropadlo.jpg (91.53 KiB) Zobrazeno 14499 x
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od WoMec »

a k čemu je to dobrý? nejak jsem to celé nepochopil, chtelo by to nejaky popisky atd... ne jenom fotky.
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
Kenny
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3474
Registrován: 01 črc 2008 21:41
Rok narození: 1979
Skutečné jméno: Petr
tel.:: 773557950
Bydliště: Unkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od Kenny »

pokud je to to co si myslím tak by to mělo být aby to dávalo víc nafty,nebo ne?
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od Milo75 »

kolega venkovak se na něco ptal a do SZ nejde nacpat víc jak jedna fotka, tak sem to hodil sem :)
pokud vás nezajímá jak s 1,9TD 90Hp dostat víc koní, tak to ani nečtěte :blbl:
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
radiboy
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 pro 2008 10:09
Rok narození: 1984
Bydliště: Prievidza

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od radiboy »

mozno aj zaujma, tak sem skus hodit nejaky popis, vyzerat byt zaujmave
peugeot 205 cabrio 1.9 TD
skoda rapid 136 - predane
skoda rapid RS - uz piaty rok zavreta pekne garage
peugeot 205 cabrio 1,9 GTI 88kw - na diely
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od Milo75 »

bunicek píše:tak mam origo 205 TD :-D ale já chci 66 kW :-(

kdybys ho chtěl prodat :urg: tak se ozvi

motory jsou stejné, takže dohnat těch pár koní je jen nastavením motoru a jestli nemá 205ka cooler, tak je to taky hlavně tím

nacpal bych tam cooler z ávky a bylo by :)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
bunicek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 19 pro 2009 23:26
Skutečné jméno: Marek

Re: TD ve 205-ce

Příspěvek od bunicek »

Milo75 píše:
bunicek píše:tak mam origo 205 TD :-D ale já chci 66 kW :-(

kdybys ho chtěl prodat :urg: tak se ozvi

motory jsou stejné, takže dohnat těch pár koní je jen nastavením motoru a jestli nemá 205ka cooler, tak je to taky hlavně tím

nacpal bych tam cooler z ávky a bylo by :)
Teď ho akorát dávam dohromady, protože mě nějakej blbec naboural....IC to nemá, ale zase to má stejný turbo jako 1.8 TD ze 405...celej motor se mi přehazovat nechce, protože ten co tam je, má najeto 150tis. ,chci tam dát IC ze 405ky tak to snad pomůže...
Tady kdyžtak nějaký fotky http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=13&t=8154
Odpovědět