Další téma ohledně dobíjení

Vše co se týka problémů a zapojení elektriky, el. obvodů, vnitřní el. výbavy apod.
Odpovědět
scootrik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 led 2015 18:14

Další téma ohledně dobíjení

Příspěvek od scootrik »

Zdravím všechny,
Řeším teď problém s dobíjením. Možná vytvořím takový časový sled pro přehled.

1. mžourající kontrolka mi nedala spát a tak jsem proměřil baterku a dává něco přes 14 V.
2. Jednoho dne se kontrolka na plno rozsvítila. Nechal jsem auto stát cca 5 dní.
3. Po nastartování svítila a než jsem dojel na zahradu (cca 9 km) kvůli opravě začala zase jen mžourat.
4. Podle knihy "jak na to" jsem chtěl změřit A-metrem svodový proud a postupně vypojovat pojistky dokud mi A-m neukáže 0. No, bohužel mi neukázal ani ten svodový proud.
5. Sundal jsem alternátor a mrknul na uhlíky. Čouhaly tak 7-8 mm. Trochu jsem je rozhýbal a dal to zase všechno do kupy.
6. Kontrolka velice slabě mžourala a po přidání zhasla a dobrý. Cca po 20 km se zase rozsvítila.
7. Zkontroloval jsem ukostření motoru + jsem přidal jednu kostru od motoru. Čekal jsem, že v tom bude zakopaný jezevčík (špatný kontakt).
8. Po nastartování kontrolka stále svítila. Změřil jsem dobíjení něco přes 14 V. Rozsvítil světla a měl 13,96 V. Tak nějak.

Jediné, co mám na spotřebu jsou světla. Radio věčně vypnutý.
Alternátor je Valeo.
Peugeot 205 1.1 benzin

Snad to na popis stačí, popř. doplním.
Díky za pomoc
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Další téma ohledně dobíjení

Příspěvek od draken »

podle mě máš proraženou diodu v regulátoru
Odpovědět