Pomoooc!!!!!!

Vše co se týka problémů a zapojení elektriky, el. obvodů, vnitřní el. výbavy apod.
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Chlapi - mám problám. Měnil jsem ve svém GTI 88 kw r.v. 1989 motor a od té doby nejedu. Auto normálně nastartuju ale po 2 sekundách klesne volnoběh tak na cca 500ot. Při přidání plynu má kolem 3000 ot díru, že by to chcíplo ale když dám plný plyn, tak vystřelí ok. Řekl bych, že vše těsní a nikde nepodfukuje. Zdá se mě bohatá směs. Při vyblikání závad nic. Zatím zkouším pouze na místě, ne za jízdy. Co jsem vyměnil: Snímač natočení klapky včetně různých nastavení, váleček volnoběhu, všechny teplotní čidla, svíce včetně kabelů a víčka.. no prostě vše mimo váhy. Předchozí motor jsem měnil kvůli špatnému těsnění pod hlavou a do poslední chvíle běžel. Nový motor mám od Romana z Poličky a je určitě taky dobrý. S výměnou jsem vybral vnitřek katalyzátoru, protože se rozpadal. Napadá vás něco?
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od draken »

ten volnoběh reaguje na štelovací šroub?
Uživatelský avatar
Sonny
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 393
Registrován: 03 pro 2007 22:25
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Ondrej
Bydliště: Chlumec n. Cidlinou

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Sonny »

Něco obdobného mě dělala netěsnost mezi klapkou a váhou vzduchu. Když mě praskla hadice k šoupátku na volnoběh.
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Sroubek jsem nezkousel, ale kdyz lehounce pridam, skoci tam 1500 otacek. Pak pomalu pridavam a ve 3000 ot. zacne brblat. Premuzu to pouze plnym plynem.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od draken »

a to sání jsi procházel?
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Sundal, zkontroval a pretesnil. Myslim ze ok.
Uživatelský avatar
Mef
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 317
Registrován: 24 úno 2008 12:45
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Mef »

Kdysi jsem GTi měl a co si tak pamatuju, tak po jednom z mých zásahů se auto chovalo přesně takhle. Strávil jsem na tom dva dny, než jsem zjistil, že jsem v sání zapoměl dát jeden šroubek. A ten šroubek tam byl jako záslepka. Bez něj byla v sání díra a přisávalo to falešnej vzduch. Jen si jaksi už nepamatuju, kterej šroubek to byl :m:
Projdi znova celý sání, kteroukoli dirku závit apod. řekl bych, že budeš mít přesně tenhle problém.
Edit: Už si sice prd pamatuju, ale mám pocit, že je to ta díra na obrázku. Tušim že na tom nálitku je připevněný nalejvátko oleje a zajištěný šroubkem
Přílohy
gtisání.jpg
gtisání.jpg (45.83 KiB) Zobrazeno 11193 x
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Ještě jsem zapomněl - vypojení lambdy bez změny. Je možný, že si potřebuje ř.j. načuchat nové data? Jak to může dlouho trvat? Příjde mě, mimo toho volnoběhu, že je to kapánek lepší. Problém ale stále trvá, je to bohatý a nejde za plynem. Pouze na plný....
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Dnes jsem zase na něm dělal a pořád nic. Svíčky jsou černé, suché, takže bohaté. Nikde nic nepodfukuje, hadice jsou ok. Váha a asi ani nic před klapkou nemají na to vliv. Tak proboha čím to je? Studené jde těžko do otáček až se začne dusit. Dám plnej a je to ok.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od draken »

a co regulátor tlaku paliva? jestli máš jinou rampu, tak ji zkus přehodit
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Myslel jsem na něj taky. Zkusím
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Tak ani regulátor. Máte někdo ještě nějaký nápad?
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od draken »

ještě mě napadlo, jakou barvu mají vstřiky?
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Vstřiky jsou moje původní žluté 88kw.
Giom3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 06 bře 2013 22:59

Re: Pomoooc!!!!!!

Příspěvek od Giom3 »

Další tři hodiny práce a nic. Vyměněna cívka, váleček volnoběhu a hadice. Mám takové podezření na něco kolem zapalování. Když to chci třeba ve 3000 ot přemoct a dám víc plynu, střelí to i do sání. Do výfuku si to střelí když dám plnej v nízkejch otáčkách. Může to dělat snímač na setrvačníku? Ten nemám jinej, takže nezkoušeno.
Odpovědět