torzky rozdiel gti/non-gti

Problémy s přední, nebo zadní nápravou, jejich repase, opravy a vylepšení
Uživatelský avatar
Mireeec
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Bydliště: Slovensko, Prievidza

torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Mireeec » 26 úno 2017 13:04

Dajú sa namiešať gti torzky na socku nápravu?
Peugeot 205 Look 1.9 88kW

Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11283
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od vinorak » 26 úno 2017 13:06

ne, mají větší průměr na konci a neprojdou sociálním ramenem a držákem v nápravnici.... Ale je možný, že třeba socka z konce výroby už bude třeba použitelná, u francouzů člověk nikdy neví :fran:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen Xsara VTS 1.8 16v Obrázek spotřeba lpgObrázek

manželky Citroen Saxo 1.6 8v 100hp edice New morning

Uživatelský avatar
Mireeec
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Bydliště: Slovensko, Prievidza

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Mireeec » 26 úno 2017 13:21

no tak to je celkom prúser, lebo odkedy som pustil zadok dole ani štelováky tlmiče nepomohli, proste tie slabučké torzky to nedokážu odpružiť a šuchcem gumy vzadu občas :myslim: a ľúto mi je tej nápravy lebo bola pred pár rokmi po komplet repase a ešte aj na kotúče som ju prerobil :cry: existuje teda nejaký reálny spôsob ako pritužiť tú nápravu čo tam mám?
Peugeot 205 Look 1.9 88kW

Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1642
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Zdenek » 26 úno 2017 17:01

Ano i ne :fran:
Mohl by pomoct stabilizátor z GTI. Nebo zkusit přesadit torzky, je totiž divné, že by to pružilo až tolik...
Ale jak psal vinorak, sám jsem to musel před pár lety absolvovat a vykoupil jsem snad všechny nápravy v čechách :m: záměnné to není, leda sehnat GTI nápravu.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001

Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11283
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od vinorak » 27 úno 2017 09:37

Zdendo, je vidět že jsi asi nikdy neměl sociální 205ku, u 1.1 to bylo vzadu měkoučký ikdyž tam nikdo neseděl :fran:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen Xsara VTS 1.8 16v Obrázek spotřeba lpgObrázek

manželky Citroen Saxo 1.6 8v 100hp edice New morning

Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1642
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Zdenek » 27 úno 2017 12:06

To neměl no :fran:

Každopádně lehké zlepšení by mohl přinést ten stabilizátor...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001

Uživatelský avatar
Mireeec
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Bydliště: Slovensko, Prievidza

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Mireeec » 28 úno 2017 14:33

no doprdele, no tak nič, asi to naspäť zdvihnem o ten jeden zub :zin:
Peugeot 205 Look 1.9 88kW

Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 342
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 » 28 kvě 2017 20:40

Chalani v rámci toho stabilizatora a zadnej nápravy GTI a non GTI. Poraďte mi čo to vlastne mám za nápravu? Má to bubny zo socky ale stredom som našiel dnes stabilizátor. Som jeleň z toho čo za dieli na repas mám vlastne objednať a zháňať keďže torzky sú nezameniteľné soc/GTI a neviem ako je na tom s tou zâmenou dielov nápravnica ako taká. Prikladám aj foto.
Obrázek

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.

Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1642
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Zdenek » 29 kvě 2017 05:32

To se takhle nepozná, i některé modely nonGTI měli stabilizátor. Budeš muset vytáhnout torzky a změřit průměr jak samotných tyčí, tak i tisícihranu na konci, teprve poté bude možné říct, co je to za nápravu.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001

Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 342
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 » 29 kvě 2017 06:22

Dobre, tak do toho. To s chystám aj tak. Zistím, doložím. Ďakujem zatiaľ.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.

Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 342
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 » 29 kvě 2017 18:33

Takže priemer torzky na zuboch je 25,5 mm, a o jeden zub mi to zdvihlo z 44,5 na 38 cm. Som zvedavý čo z toho bude....

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.

Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 342
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 » 30 kvě 2017 20:36

Takže som to zhodil o zub na 38 cm a pneu je v blatnìkoch. Strašné... kde bude prúser?

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.

Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1642
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Zdenek » 31 kvě 2017 11:37

Takže náprava nonGTI...
Pravděpodobně máš vymletý vnější ložiska na nápravnici, nejspíš i čepy budou po smrti... Rozeber a uvidíš, když už máš vyndané torzky, tak shodit rameno je to nejmenší.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001

Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 342
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 » 31 kvě 2017 13:09

Rozobral som to a ako vravis budem musiet urobit komplet repas. Dá sa niekde zohnat ta stredná velká rura kde je stabik alebo budem musiet davat bronzové puzdra? Rozmyslam ci kupit len tie velke capy a srat sa s prelisovanim alebo rovno aj sramenami zháňať.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.

Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1642
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Zdenek » 31 kvě 2017 13:42

Trubku už neseženeš, ale zase na druhou stranu sociálních náprav je všude dost.
Taktéž čepy je lepší koupit samostatně a přelisovat.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001

Odpovědět