Peugeot 205 Club

Česko-Slovenské diskuzní forum
Právě je 21 led 2018 23:00



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 26 úno 2017 13:04  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Příspěvky: 223
Bydliště: Slovensko, Prievidza
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Offline

Dajú sa namiešať gti torzky na socku nápravu?


Peugeot 205 Look 1.9 88kW
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 26 úno 2017 13:06  
Uživatelský avatar

odborník

odborník
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Příspěvky: 11187
Bydliště: Praha
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Offline

ne, mají větší průměr na konci a neprojdou sociálním ramenem a držákem v nápravnici.... Ale je možný, že třeba socka z konce výroby už bude třeba použitelná, u francouzů člověk nikdy neví :fran:


Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen Xsara VTS 1.8 16v Obrázek spotřeba lpgObrázek

manželky Citroen Saxo 1.6 8v 100hp edice New morning
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 26 úno 2017 13:21  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Příspěvky: 223
Bydliště: Slovensko, Prievidza
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Offline

no tak to je celkom prúser, lebo odkedy som pustil zadok dole ani štelováky tlmiče nepomohli, proste tie slabučké torzky to nedokážu odpružiť a šuchcem gumy vzadu občas :myslim: a ľúto mi je tej nápravy lebo bola pred pár rokmi po komplet repase a ešte aj na kotúče som ju prerobil :cry: existuje teda nejaký reálny spôsob ako pritužiť tú nápravu čo tam mám?


Peugeot 205 Look 1.9 88kW
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 26 úno 2017 17:01  
Uživatelský avatar

Stálý inventář 205clubu

Stálý inventář 205clubu
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Příspěvky: 1540
Bydliště: Čerčany
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 0
Offline

Ano i ne :fran:
Mohl by pomoct stabilizátor z GTI. Nebo zkusit přesadit torzky, je totiž divné, že by to pružilo až tolik...
Ale jak psal vinorak, sám jsem to musel před pár lety absolvovat a vykoupil jsem snad všechny nápravy v čechách :m: záměnné to není, leda sehnat GTI nápravu.


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 27 úno 2017 09:37  
Uživatelský avatar

odborník

odborník
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Příspěvky: 11187
Bydliště: Praha
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Offline

Zdendo, je vidět že jsi asi nikdy neměl sociální 205ku, u 1.1 to bylo vzadu měkoučký ikdyž tam nikdo neseděl :fran:


Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen Xsara VTS 1.8 16v Obrázek spotřeba lpgObrázek

manželky Citroen Saxo 1.6 8v 100hp edice New morning
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 27 úno 2017 12:06  
Uživatelský avatar

Stálý inventář 205clubu

Stálý inventář 205clubu
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Příspěvky: 1540
Bydliště: Čerčany
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 0
Offline

To neměl no :fran:

Každopádně lehké zlepšení by mohl přinést ten stabilizátor...


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 28 úno 2017 14:33  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 07 črc 2010 11:39
Příspěvky: 223
Bydliště: Slovensko, Prievidza
Rok narození: 1989
tel.:: 904290927
Offline

no doprdele, no tak nič, asi to naspäť zdvihnem o ten jeden zub :zin:


Peugeot 205 Look 1.9 88kW
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 20:40  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 334
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Chalani v rámci toho stabilizatora a zadnej nápravy GTI a non GTI. Poraďte mi čo to vlastne mám za nápravu? Má to bubny zo socky ale stredom som našiel dnes stabilizátor. Som jeleň z toho čo za dieli na repas mám vlastne objednať a zháňať keďže torzky sú nezameniteľné soc/GTI a neviem ako je na tom s tou zâmenou dielov nápravnica ako taká. Prikladám aj foto.
Obrázek

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 05:32  
Uživatelský avatar

Stálý inventář 205clubu

Stálý inventář 205clubu
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Příspěvky: 1540
Bydliště: Čerčany
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 0
Offline

To se takhle nepozná, i některé modely nonGTI měli stabilizátor. Budeš muset vytáhnout torzky a změřit průměr jak samotných tyčí, tak i tisícihranu na konci, teprve poté bude možné říct, co je to za nápravu.


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 06:22  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 334
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Dobre, tak do toho. To s chystám aj tak. Zistím, doložím. Ďakujem zatiaľ.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 18:33  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 334
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Takže priemer torzky na zuboch je 25,5 mm, a o jeden zub mi to zdvihlo z 44,5 na 38 cm. Som zvedavý čo z toho bude....

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2017 20:36  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 334
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Takže som to zhodil o zub na 38 cm a pneu je v blatnìkoch. Strašné... kde bude prúser?

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2017 11:37  
Uživatelský avatar

Stálý inventář 205clubu

Stálý inventář 205clubu
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Příspěvky: 1540
Bydliště: Čerčany
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 0
Offline

Takže náprava nonGTI...
Pravděpodobně máš vymletý vnější ložiska na nápravnici, nejspíš i čepy budou po smrti... Rozeber a uvidíš, když už máš vyndané torzky, tak shodit rameno je to nejmenší.


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2017 13:09  
Uživatelský avatar

Aktivní uživatel

Aktivní uživatel
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Příspěvky: 334
Bydliště: Trebišov - SK
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Offline

Rozobral som to a ako vravis budem musiet urobit komplet repas. Dá sa niekde zohnat ta stredná velká rura kde je stabik alebo budem musiet davat bronzové puzdra? Rozmyslam ci kupit len tie velke capy a srat sa s prelisovanim alebo rovno aj sramenami zháňať.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku


Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: torzky rozdiel gti/non-gti
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2017 13:42  
Uživatelský avatar

Stálý inventář 205clubu

Stálý inventář 205clubu
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Příspěvky: 1540
Bydliště: Čerčany
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 0
Offline

Trubku už neseženeš, ale zase na druhou stranu sociálních náprav je všude dost.
Taktéž čepy je lepší koupit samostatně a přelisovat.


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Český překlad – phpBB.cz[ Time : 0.129s | 16 Queries | GZIP : On ]