torzky rozdiel gti/non-gti

Problémy s přední, nebo zadní nápravou, jejich repase, opravy a vylepšení
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 »

Ďakujem chalani za rady. Zdvihol som to o zub hore naspäť a je to nižšie ako to bolo pôvodne ale nie tak nízko. Tak neviem. Asi to bolo nasilu našponované o dva zuby alebo čo...

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
F.I.K
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 165
Registrován: 09 led 2011 15:11
tel.:: 728258673

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od F.I.K »

Tím, že presadis torzku tuhost nápravy nezmenis, nijak se nesponuje. Zmenis pouze výšku. ;-)
Když nechávám repasovat nápravu na 306 tak mi daj i novou trubku a vyjde to jen o trochu dráž, než kdybych si to dělal sám. A bez nervů.
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: torzky rozdiel gti/non-gti

Příspěvek od Tokagero314 »

Tak som s výškou spokojný akurát mi to pri pružení pripadá ako torzky z 1.1-ky. Škrtám kolesom o blatník a o spojler. Dajú sa niekde zohnať ešte torzky z GTI aby to bolo tvrdšie? Dám do kufra 50 kilo a som v prdeli...

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Odpovědět