Přehřívání motoru 1.4 XS

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
El Rey
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 bře 2016 13:11
tel.:: 607788230

Přehřívání motoru 1.4 XS

Příspěvek od El Rey » 05 dub 2016 16:38

Dobrý den, mám dotaz, dens jsem zakoupil Peugeot 205 a bohužel jsem narazil an první a dost zásadní problém. Vůz se přehřívá a to na nějakých 105 stupňů. Jsem laik a prd poznám, každopádně bych byl rád za jakýkoliv nápad či radu co s tím. Termostat? Větrák? Nevím jak poznám, že spíná.

Mateo258
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 60
Registrován: 08 lis 2015 18:26
Skutečné jméno: Matej

Re: Přehřívání motoru 1.4 XS

Příspěvek od Mateo258 » 05 dub 2016 16:57

Ahoj, tak ja by som ako prvé po chladiči, či nieje nejako poškodený, nie sú poohýbané rebriny, potom či správne funguje vodná pumpa, jasné že v aute musíš mať dostatok chladiacej kvapaliny, prehrievať sa môže aj kvôli veľkému predstihu, neduní príliš motor ? Ja by som najprv skontroloval mechanické veci a potom elektriku.

Uživatelský avatar
Katza
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 309
Registrován: 20 zář 2008 12:40
Skutečné jméno: Petr
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru 1.4 XS

Příspěvek od Katza » 06 dub 2016 17:37

Tak samozrejme nejprve vizualni kontrola je potreba,jestli je dost chladici kapaliny.pak sahnout na hadice,nesmi byt uplne tvrdy,pri ohratem motoru musi jit zmacknout,jinak hlava dolu.po otevreni termostatu musi byt tepla hadice od termostatu do chladice(tlusta-vede nahoru do chladice).pri cca 90 stupnich by mel spinat vetrak-pricemz musi byt horky chladic.paklize nesepne,tak v haji bud vetrak,pripadne vedeni,nebo teplotni cidlo v chladici (kdyz koukas shora na chladic,tak vpravo.to se da vyzkouset tak,za odpojis konektor a ty dva piny v konektoru (pri zapnutym klicku) propojis kusem dratu nebo kancelarskou sponkou-vetrak se musi roztocit.kdyz ne,tak vedeni, pojistka nebo vetrak v haji.vetrak muzes vyzkouset zapojenim primo na baterku.muze to bejt i vodni pumpa,ale ta je na rozvodech-tzn. remen dolu a vyndat ji.pak jeste varianta ktery moc neverim je,ze by blbe ukazoval budik nebo by bylo spatny to cidlo ktery to posila do budiku.zkus a napis ;-)

Odpovědět