Oprava Svěšených dveří

Vše co se týká "plechařiny", hlavního skeletu, nárazníků a ostatních vnějších plastů a laku
Uživatelský avatar
Kenny
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3474
Registrován: 01 črc 2008 21:41
Rok narození: 1979
Skutečné jméno: Petr
tel.:: 773557950
Bydliště: Unkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava Svěšených dveří

Příspěvek od Kenny »

Jestli si to pamatuju tak sem to prevrtaval ale už nevím na kolik.

Odesláno z mého GT-I9195I pomocí Tapatalk
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Uživatelský avatar
chobot
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Bydliště: Krkonoše | Praha

Re: Oprava Svěšených dveří

Příspěvek od chobot »

Ještě prosím o radu. Koupil jsem pružné kolíky a zkoušim tam dát pro začátek 7x50mm jestli třeba nejsou jen vymačkaný. Vůbec se mi, ale nedaří to tam zpátky natlouct :shock: Je na to nejaký fígl? Mlátim do toho kladivem a pomalu jsem to ani neprocpal prvním okem pantu. Nebo je možný, že jsem koupil ty kolíky z nějakýho extra tvrdýho materiálu?
Uživatelský avatar
chobot
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Bydliště: Krkonoše | Praha

Re: Oprava Svěšených dveří

Příspěvek od chobot »

S přicházejícím jarem a chutí projet se jsem dotáhl opravu pantů :fran: Na závěr napíšu pár poznatků, kdyby se to někomu v budoucnu hodilo.

1. Vrtačka - specialně ke spodnímu pantu je špatněj přístup, tak si ověřte, ze máte vrtačku, kterou se tam dostanete. Já nakonec použil úhlovej (90°) nástavec. Pro horní pant pomůže i prodloužený vrták.
2. Kolíky - pružné kolíky DIN 1481 7x50mm mají tak o 0,5mm větší průměr než originál čep, takže může pomoct zvětšit díru v pantu o pár desetin - tuto variantu jsem zvolil já.
3. Díru v pantu jsem převrtal vrtákem 7,4mm a pro tu pohyblivou část jsem zvolil 7,3mm. Zdá se to být úplně akorát.
4. Kolíky DIN 1481 jsou vyrobené z pružinové ocely a jsou mnohem tvrdší než originál - špatně se dostávají zpět do pantu.
5. Lepší než kladivo je použít na zpětnou montáž vhodnou svěrku a čep opatrně nalisovat - díky Zdeňku za tip :)
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava Svěšených dveří

Příspěvek od Zdenek »

Není zač :fran:
Jen bych ještě doplnil, že některé pružné kolíky nemají příliš velký náběh, takže je lepší konec více zbrousit. Stejně bude koukat ven, takže to ničemu nevadí.
A platí, že kdo maže, ten lisuje :m:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Odpovědět