rozhodl jsem se poridit operky na zadni sedadla podle navodu tady v clubu
akorat me napadlo cele to vylepsit tim, ze na tu konstrukci zadnich operadel navarim misto kusu plechu primo orig. trubicky vykuchane z prednich sedaku.
zatim jsem sehnal operky a sedaky (thx Drakenx700 ) a zitra se je chystam flexou vyriznout.
postupne vse nafotim a pridam
Přílohy
Naposledy upravil(a) alka dne 12 lis 2009 18:02, celkem upraveno 1 x.
Takze koukam, ze jsi se ridil mojim navodem.
Me tam ten plech staci, operadla drzi dobre.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Tak dnes jsem byl u Maxe a přijel tam i Antík a posléze přišel i Maxův kamarád Tomáš a s těma jsme během té návštěvy také udělali opěrky na zadních sedačkách ,ale jak už tady na stránkách radil a zjistil to Max a spolu s Antíkem že v Peugeotech 309 jsou už na zadních sedačkách přípravy na opěrky hlavy a že jak je známo zadní sedačky v 205 a 309 jsou identické myslím rámy. Tak potom co Antík dovezl rámy z jeho bourané 309 jsme začali montovat. Nejprve Max vymontoval opěrnou část sedaček na těch jsme rozepnuli potah a vyndali celkem lehce původní rámy pak jsme dali rámy z 309 s vloženou plastovou vložkou a pérovou pojistkou a po té je urovnali a zase zapnuli.Pak jsem si vzal křížový šroubovák a po vyhmatání jsem vždy udělal do potahu sedačky díru abych skončil v otvoru pro tyče budoucí opěrky pak otvor opatrně nožem do kříže nařízl.Pak vložil plastovou krytku a tu lehce gumovou paličkou dorazil pak Max. dal sedačky zpět na místo a nakonec zasunul opěrky které jsem získal a zakoupil od Womeca Byla to práce max. tak na 30min. a výsledek můžete posoudit a ohodnotit.Oproti způsobu předešlému tu již popsaném se mě zdá i o dost snažší s pohledu přípravy jednodužší a méně nákladné.Ps. Na fotce č.1 je rám original z P 205 a na fotce č.2 z P 309 pro srovnání
Přílohy
1.JPG (100.45 KiB) Zobrazeno 6842 x
2.JPG (102.43 KiB) Zobrazeno 6840 x
5.JPG (100.58 KiB) Zobrazeno 6840 x
6.JPG (101.54 KiB) Zobrazeno 6843 x
7.JPG (101.37 KiB) Zobrazeno 6842 x
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "