Potřeboval bych nutně zjistit do kterých aut (i jiných než Peugeot) se montoval motor PSA model XUD7T, případně jeho odvozené varianty, a také jaké další typy, verze a modely motorů by pasovaly BEZ ÚPRAV "hrnce" na převodovku určenou primárně pro motor XUD7T. Podotýkám, že to není převodovka z auta, ale je to speciální kusově vyráběná převodovka pro pracovní stroj. Protože se jedná o takovouto specialitu a je nutné převodovku použít bez úprav, musí motor pasovat přesně a bez úprav "hrnce". Mezi motorem a převodovkou není spojka, ale je tam původní setrvačník co patří k motoru. Na šrouby na které se montuje přítlačák se u toho stroje našroubuje příruba, ktrá je tedy pevně spojená s motorem a žádná lamela ani "mrkev" tam vůbec není. "Hrnec" je stejný jako u klasické převodovky a pasuje na šrouby motoru. Zbytek je speciální převodovka, kde primární vývod hnací síly je na velké hydraulické čerpadlo a sekundární - přiřaditelný - je na pohon dalších (menších) čerpadel. Celé to je systém pohonu 2 až 5ti tunového (podle použitého příslušenství) pracovního stroje s hydropojezdem (kola jsou poháněná hydromotorem) a s dalšímy hydraulickými okruhy. Potřebuju sehnat tenhle motor (pokud možno maximálně levně - nejsem podnikatel, jen jsem si pořídil tenhle stroj pro radost a nějakou menší práci na zahradě a rekonstruuju ho doslova z vraku), a tak bych potřeboval vědět kde všude se vyskytuje a jaké jeho modifikace nebo jaké jiné motory by pasovaly na tu převodovku. Motor co mám klepe, kouří černě a bíle (opravdu hodně), zasekává se čerpadlo při plném plynu a turbo je na vyhození. Myslím, že oprava by byla mnohem dražší než jiný motor z nějakého vraku či auta určeného k likvidaci. (kdyby někdo ten motor měl, dejte vědět co by jste za něj chtěli, jaký přesně máte model atd. Možná by šlo i vyměnit ho za ten můj pokud by auto šlo třeba na likvidaci a vyžadovaly by kompletní vůz). O další držáky na motoru nebo jiné odlišnosti nejde. Musí jen pasovat na převodovku. Zbytek si upravím, na rámu stroje udělám nebo upravím potřebné držáky atd... Může to být i slabší nebo silnější motor, případně i jiný objem, typ atd. Jediné co musí "sedět" je příruba ("hrnec") pro převodovku. Samozřejmě to musí být diesel nebo turbodiesel. Šrouby na setrvačníku se dají v nejhorším převrtat, takže i setrvačník se může lišit. Stroj je bez TP, takže je fuk co tam bude za motor. Výrobce tam dal XUD7T, ale pro moje potřeby by stačil i slabší. Silnější samozřejmě taky nevadí, protože jde jen o to roztočit čerpadla, takže by se prostě nepřidávalo tolik plynu
Předem děkuju moc.

