problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

prosim ta ked chcem kuknut tie rozvody co tam mam pozret na tom a co mam potom vyskusat spravit?? ako sa da posunut bud klika alebo vcako o zub?? moze sa aj cerpadlo posunut o zub?? ci cerpadlo sa nemusi to na to nema az tky vpliv... co skor vyskusat posunut?? pls porad a ked to posunem tak ked to budem chcet vyskusat tak to musim zase cele zlozit ci remenicu na klike co ide remen na alternator nemusim ze to tu chvilu baterka vydrzi tahat ten motor ked len na vyskusanie...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od draken »

právě proto dávám dělat rozvody zkušenýmu mechanikovi, protože to přesadíš o zub ani nemrkneš. A rozhodně bych nezkoušel nic přesadit. Prostě rozvody shodit, všecko doladit na rysky a pak rozvody znova nahodit a hlavně dobře
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

na ake risky?? co vam je do kelu vsak tam su neni nikde risky.. vsetko sa zaaretuje a nicim sa napohne a remen sa da dole a da sa druhy vsak si kuknite jak na to na 205ku tam je to popisane
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od draken »

ale tam de o to, že ten řemen když nahodíš, tak má eště nějaký vůle než ho napneš ale právě tam je ten problém, že se to může při napnutí v tý vůli ještě hnout a už to dělá kraviny
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

cize ked to nahodou bude ozaj v tom tak ked sa na to dnes pozrem tak by som to tam mal hned zbadat ze ci mi po natoceny tych kol tak aby mi sedeli na dierkach tak ked mi budu sedet tak je tam vsetko dobre a ked nebudu tak potom viem kde je chyba
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od Klobe »

a zkoušel jsi to už odvzdušnit???
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

jo a nic stale to sami..skusim dne kuknut tie rozvody...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

no hosi ako som pozeral tak rozvody su ok... dal som aretaciu na zotrvak a potom skusil ci mi sedia diery na aretaciu kola ventilou a kolo cerpadla a predstavte si vsetko pasovalo ... tak sme to vybrali a otocili o dve otacky ako je v navode a zase sme tam nasadili aretacne skrutky ..nic sa nepphlo a vsetko je tak ako ma...tak dalsi postup bude pozrenie sitka co je v nadrzi a kuknut co v nej vlastne je a vsetok bordel vycistit...potom skusim vycistit vstrekovace a potom ich dat naspet a tak skusit natocit ...ak to stale nepojde tak ich dam premerat a ked budu dobre tak az potom sa pokusim vybrat cerpadlo a dat omerat aj to a ak bude aj to dobre tak poom bude treba asi nastelovat ventily ... co uz hadam postupne na to dojdem co tomu moze bit...kurna myslel som si ze to len prehodime a nastartujem a budem ficat a nie takto este sa jebkat a autom..ale ked uz tam mam ten motor nic ine mi nezostava naspet stary motor tam nedam ak bude henten motor zly zozeniem si dalsie ale naspet 1,8d nechcem...aj ked bolo spolahlive a super spotreba ...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od vztekloun »

no pokud nejsi automechanik tak se nediv ze to neslape. zrovna rozvody.....

zkus jeste par veci. zkus sundat vsechny vstriky a nebo nejlepe jeden po druhym. namir s tim vstrikem vzdy nekam do pryc a at Ti nekdo zkusi nastartovat. takhle je zkus vsechny a uvidis alespon vizualne jestli treba nejsou ucpany. jestli tlakujou dobre tak se vyser na vsechny filtry atd a jed dal.

to jest zhaveni. vyndavej zhavicku po zhavicce a mej zapnuty zhaveni. jestli budou vsechny nazhaveny do ruda tak toto je taky ok.

potom vzduch - zkontrolovat filtr.......... a ted me tak napadlo. turbodiesel vlastne ridi otacky podle tlaku turba. cim mas vetsi tlak turba tim vice posle cerpadlo nafty. jen nevim jak to presne resi pazout. tzn ze jsi asi nekde neco budto zapomnel zapojit a nebo jsi to zapojil spatne. hledej cosi okolo turba a (jestli to vubec tyhle motory maji.... ) --> okolo snimace vahy vzduchu.

ten motor proste ma budto rozladeni casovani a nebo cerpadlo dava moc paliva a nebo ma malo vzduchu. z "komina" Ti jde asi totalne cernej dym kdyz to jede alespon castecne pri volnobehu, ze?
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

ne dym je normal taky modry moc ani nekadi tak akurat ...ako TD... pisal som jednemu mechanikovy a povedal ze sa mi na to pozrie.. tiez vravel e tam moze bit nieco pootocne z vraj vacka o 180 stupnou... ze proste mi to tam nefunguje tak ako ma a treba to ponastelovavat ... mozno ozaj bude treba aj nieco poposuvat aj napriek tomu ze sme rzvody nahodili dobe...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od draken »

a nebo skus ještě vzit petlahev a dát do ni naftu a nějakou hadičku napojit na čerpadlo a tahat to přímo z flašky, tim vyzkoušíš jestli nemáš někde přicpaný palivový potrubí
Uživatelský avatar
yvi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 19 zář 2009 18:33
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: Lubomir Kralik
tel.:: 0
Bydliště: Zbehy

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od yvi »

a mam to dat na priamo do cerpadla alebo do filtra??
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše: PS nevíte někdo jestli motor žere za studena víc nafty??? když mě nefunguje "sytič" a motor nemá žádnou ŘJ která by takový režim poznala??? :myslim:
ano žere, vlivem mechanických ztrát, protože je studený
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od Milo75 »

yvi píše:no este treba k tomu dodat ze sa tam menili rozvody komplet aj vodnou pumpou aj kladky .... ako som sa tu docital nemoze to byt zle nahodne?? aj ked nachadzovali sme to ked bol motor vonku tak sa to robilo dobre a neverim ze sa nam tam nieco pohlo a ani tomu ze sme tam remen zle dali aj ked s tim remenom som si neni na 100% isty lebo ho tam daval moj brat .... a tak ako ho tam on dal som ja neni isty... da sa z cerpadlom najako pootacat a tak zistyt coi ozaj neiej posunuty o jeden Zub??

když děláš rpzvody tak velice snadno dáš řemen o zub na čerpadle, zkontroloval bych si znovu nastavení, za to nic nedáš

když povolíš 3 matky, kterým čerpadlo je přichycené k motoru a vstřikovací trubky u čerpadla, tak můžež s čerpadlem pootáčet dopředu a dozadu- dá se s tím zjistiti jestli je čerpadlo o zub, ALE pokud nemáš někoho kdo ho pak umí nastavit tak bych se do tohohle nepouštěl a raději bych si zkontroloval rozvody :)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke

Příspěvek od Milo75 »

vztekloun píše:n

to jest zhaveni. vyndavej zhavicku po zhavicce a mej zapnuty zhaveni. jestli budou vsechny nazhaveny do ruda tak toto je taky ok.

potom vzduch - zkontrolovat filtr.......... a ted me tak napadlo. turbodiesel vlastne ridi otacky podle tlaku turba. cim mas vetsi tlak turba tim vice posle cerpadlo nafty. jen nevim jak to presne resi pazout. tzn ze jsi asi nekde neco budto zapomnel zapojit a nebo jsi to zapojil spatne. hledej cosi okolo turba a (jestli to vubec tyhle motory maji.... ) --> okolo snimace vahy vzduchu.

ten motor proste ma budto rozladeni casovani a nebo cerpadlo dava moc paliva a nebo ma malo vzduchu. z "komina" Ti jde asi totalne cernej dym kdyz to jede alespon castecne pri volnobehu, ze?

žhavičky nevyndavej, to je zbytečná práce :) sundej jen el. vedení , napoj kousek drátu na + a škrtní jim o závit žhaviče, pokud zajiskří je OK

otáčky motoru se řídí podle množství paliva, tzn podle polohy plynového pedálu, turbo s tím nemá nic společného, pokud by jsi neměl zapojenou hadičku pro ovládání dodváky nafty ve vyšších otáčkách, tak ti to pojede jako obyč diesel, nic víc nic mín
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Odpovědět