Klobe píše:kenny: každá diesel by měl mět stop ventil kvůli chcípaní motoru že se přeroší proud a přestane jít nafta, při startování obráceně
promin, ale každý ho nemá třeba traktor
Klobe píše:kenny: každá diesel by měl mět stop ventil kvůli chcípaní motoru že se přeroší proud a přestane jít nafta, při startování obráceně
vztekloun píše:To Milo75: ano ano samozrejme ze se "plyn" ovlada pedalem ale me slo o to ze kdyz das z niceho nic plnej plyn tak by Ti cerpadlo nemelo davat hned plnej tlak ale melo by prave zrejme tim podtlakem pockat na turbo az zacne dodavat spravny mnozstvi vzduchu.
Klobe píše:milo když se v tom tak v yznáš tak by mě zajimalo jestli motor spotřebuje více nafty za studena když mě nefunguje "sytič"??? nějak se nemůžu dopátrat konce když motor nemá žádnou ŘJ a když sitič nefunguje tak je čerpadlo stálě v normálním režimu tak jak za studena tak i za tepla???
Klobe píše:dík za vysvětlení. mě taky chytá parádně bez sytiču, minulá zima byla docela krutá a krásně chytala i ve 3 ráno
RABBIT píše:caute chalani. este ma napadla taka vec ze ci nahou ma zotrvacnik zo 405 1.9 td aretacnu dieru v tom istom mieste ako zotrvacnik z 205 1.8 d pretoze na priemer aj pocet zubov boly rovnake. jedine nesedela lamela a trecia plocha na lamelu na zotrvacniku. tak sa pytam ze ci to nemoze byt aj v tom lebo toto jedine sme neskontrolovaly