Auto se začalo postupně dávat dohromady,šlo to docela pomalu neboť se na autě pracovalo většinou jen o víkendu a taky se musely řešit pořád přicházející nové a nové problémy.Jak se auto dávalo postupně dohromady přicházelo se na to že některé podstatné díly k autu prostě nejsou tak se museli koupit díly nové např.spojka,chladič,vodní hadice,cívka,čidla,expanzka a další,nebo sehnat starší jako třeba sedáky,výfuk,topení,části interiéru atd...
Jakmile bylo auto provozu schopné nastal moment na který jsme se nejvíc těšily a to nastartování.Ovšem první pokus se nezdařil motor nenaskočil.Závada byla nalezena a dnes se již na tuto záhadu dívám s úsměvem.Nastal pokus číslo dvě.Motor sice naskočil ovšem dlouho nám tato radost nevydržela na motoru nám dalo sbohem těsnění pod hlavou.Čím víc se auto blížilo dokončení tím nastávaly pořád další problémy a tak se to neustále protahovalo Takže následovalo opětovné rozdělání motoru.Když už se to přihodilo tak se zrovna zkontroloval celý motor,rozebrala se hlava a udělala se na ní generálka a upravily se kanály a zvetšila se komprese s tím že do motoru půjde následně ostrá vačka.Čím víc se auto blížilo dokončení tím nastávaly pořád další nové problémy a tak se vše neustále protahovalo.Už jsem si říkal že to auto snad nechce nikdy jezdit nebo je prokleté a proto už takové roky stojí a nikdo ho nechce dát dohromady.Samozřejmě aby to všechno nebylo tak snadné a něměl jsem z toho takovou radost tak při utahování hlavy prasknul jeden šroub hlavy válců,podotýkám že to nebyly žádné zmetky z Polska ale GOETZE.Takže to znamenalo koupit další sadu šroubů (už potřetí) a nové těsnění hlavy taky lepší aby se neopakoval předchozí případ.Čekat totiž než by vyreklamovali ty šrouby a vrátily peníze abych koupil nové by trvalo hodně dlouho a na to nebyl čas,chtěli jsme jezdit.Jen dodám že peníze za reklamaci už jsem nikdy neviděl.Jak se říká do třetice všeho dobrého,motor naskočil,převodovka řadila,kola se točily takže se jelo na první jízdní test.Pocit to byl skvělý po takové době a po tolika problémech se svést v autě které jsme si vlastně postavily podle sebe šroubek po šroubku.Nějáký čas po dokončení auta jsme s ním byly nuceni jet přes celou republiku tam a zpět.Auto cestu zvládlo bez sebemenšího zaváhání a myslím že se nám tedy dílo zdařilo.Z autem jsme odjeli i několik závodů ve slalomu a závod do vrchu .Ovšem na co jsme nebyly z dřívějších dob zvyklý bylo odstoupení ze závodů z důvodu poruchy auta.S tímhle autem jsme to zažily hned několikrát a jednou mi opravdu nebylo moc do smíchu,později se dolaďovali malé drobnosti aby se dalo na auto stoprocentně spolehnout. Finální podobu interiéru už jsem bohužel nestihl vyfotit ale na památku jsem si stihl vyfotit alespoň pár fotek celého dokončeného auta.Tohle auto nás stálo hodně nervů a taky peněz a několikrát jsme si už říkali že do něčeho podobného bychom už nikdy nešly ale věřím že kdyby přišla další taková zajímavá nabídka určitě bychom ji neodmítli.Na druhou stranu zažily jsme s ním několik pěkných i méně pěkných zažitků a určitě na něj jen tak nezapomeneme.Odpočívej v pokoji,ámen
První test
V akci na závodech


Tady foto interiér číslo 1
foto interiéru číslo 2
Finální podoba auta
