Chladič oleje
- TomGTI
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Chladič oleje
Ahojte,
potřeboval bych poradit,v profilu Ajsika jsem našel že má externí chladič oleje(trackday verze) co je to za verzi jěště jsem o ní neslyšel,měly chladič oleje všechny verze nebo jen některé?Mám dvě GTi a chladič oleje tam prej byl ale hadice nejsou zapojené chtěl bych tam ten chladič znovu zapojit ale nevím co budu potřebovat.Kdyby měl někdo nějaký obrázek kde jde vidět to zapojení popř.komponenty na instalaci abych to mohl porovnat byl bych velice vděčný.Nebo sem dám fotku toho motoru a vy by jste my řekli svůj názor.Jak sem přidám nějákou fotku? :D
potřeboval bych poradit,v profilu Ajsika jsem našel že má externí chladič oleje(trackday verze) co je to za verzi jěště jsem o ní neslyšel,měly chladič oleje všechny verze nebo jen některé?Mám dvě GTi a chladič oleje tam prej byl ale hadice nejsou zapojené chtěl bych tam ten chladič znovu zapojit ale nevím co budu potřebovat.Kdyby měl někdo nějaký obrázek kde jde vidět to zapojení popř.komponenty na instalaci abych to mohl porovnat byl bych velice vděčný.Nebo sem dám fotku toho motoru a vy by jste my řekli svůj názor.Jak sem přidám nějákou fotku? :D
A co od toho chladiče očekáváš?Jsou s tím jen problémy,každou chvíli to někde netěsní,musíš tam lejt víc oleje...ty chladiče byli potřebný ve svý době,když ještě nebyli tak dokonalý oleje.Dnešní oleje mažou velmi dobře i při vyšších teplotách,takže ten chladič je zbytečnej...
Citroen Saxo VTS 16V 2001
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
-
ajsik_
Pokud vse zrepasujes dobre tak zadny olej neunika, jedna se o redukci pod olejovy filtr ze ktere pak vedou dve hadice do olejoveho chladice no a vlastni chladic ktery stoji asi 4000 v elitu
Pokud mas auto na normalni jezdeni tak chladic nopotrebujes....Ale pokud mas upraveny motor jako ja a mas tam 150koni, tocis to k 7000 a planujes s tim jet 25minut na okruhu nebo zavod do vrchu tak je to dost dobra vecicka...
Osobne mam teplotu oleje pri rychlejsi jizde 90 stupnu a kdyz jedu opravdu kladu tak se dostanu na 100 , dal zatim ne ... na okruhu ale pocitam ze pujdu i na 120...
S kvalitou oleje to nema souvislost jde o to aby byl olej drzen na urcite teplote pri zatezi blizici se maximalni mozne zatezi motoru. Pokud prozenes sve GTi na okruhu tak si myslim ze tomu oleji das hodne zabrat a idkyz nemas hydrostely tak 140-150 stupnu motoru moc neprospeje :)
jinak chladic v GTi je Air-Oil .. čili chlazení vzduchem.
Pokud mas auto na normalni jezdeni tak chladic nopotrebujes....Ale pokud mas upraveny motor jako ja a mas tam 150koni, tocis to k 7000 a planujes s tim jet 25minut na okruhu nebo zavod do vrchu tak je to dost dobra vecicka...
Osobne mam teplotu oleje pri rychlejsi jizde 90 stupnu a kdyz jedu opravdu kladu tak se dostanu na 100 , dal zatim ne ... na okruhu ale pocitam ze pujdu i na 120...
S kvalitou oleje to nema souvislost jde o to aby byl olej drzen na urcite teplote pri zatezi blizici se maximalni mozne zatezi motoru. Pokud prozenes sve GTi na okruhu tak si myslim ze tomu oleji das hodne zabrat a idkyz nemas hydrostely tak 140-150 stupnu motoru moc neprospeje :)
jinak chladic v GTi je Air-Oil .. čili chlazení vzduchem.
- TomGTI
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Diky za odpověď už jsem ti dřív psal ale nevim jestli ti to došlo.Mám dvě GTI a na každém je to jinak.Pod olejovým filtrem jsou trubky ale na jednom jsou zaslepené.Mohl bych ti poslat prosím fotky těch motorů a ty bys my řekl jestli je to to připojení na ten chladič?Jěšte jednu věc co je to ta track day verze
-
ajsik_
- TomGTI
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
To:ajsik nezapoměl jsi na mě s těma motorama jak jsem ti posílal ty fotky?Potřeboval bych vědět co je ta krabička na tom barevném motoru na které je přišroubovaný olej.filtr. a na té druhé fotce ty zaslepené hadice vedou z pod filtru přímo z bloku motoru ale jsou zaslepené kam se teda musí napojit?Viděl jsem výsledkovou listinu sprintů ze Slušovic jsi spokojený s časem?Jel jsi už s plně funkčním motorem nebo jen v nouzovém režimu?