Chcel by som predstavit moje auticko - Peugeot 205 GTI 1.9 - 88kW. Prvy tyzden som bol stastnym majitelom

a na aute bolo radost riadit, vymeneny motor, nova spojka, auto, ktore bolo pravidelne servisovane...super zaklad, aspon to tvrdil majitel. Malo to nejake muchy, nepravidelny chod motora, ktory trebalo len nastavit a mini chyby laku. Presne stastnym majitelom som bol, az pokial som nenechal nastaviť motor...a potom sa to uz zacalo len pomaly valit

...z vymeneneho a pravidelne servisovaneho motora, bola kompletne odpisana hlava, ojnične loziska, ktorych zbytky upchali cely mazaci trakt, co zbrusilo vačku...atď. akože nova spojka...bola na zaplakanie..., prasknuta prevodovka... a odvtedy sa začal boj, aby sa spravil Maly Dabel aspon trochu bojaschopnym. Najvacsia vdaka patri povodnemu majitelovi, MichalGTi, ktory sa nazval automechanikom...ha ha ha. Do auta teda poputoval motor kompletne po go, do auta taktiez isla na zakazku vyrobena keramicka spojka s odlahcenym zotrvacníkom, tvrde silentbloky motora pre sk.N, filter KN. Pre este ulepsenie dychanie dostal motor zvody 4-2-1 s napojenim na vyfukovy system sk.N. Doterajsie skusenosti su, ze nad 140km/h nepoucut radio...ale inak v pohode. Motor je momentalne v zabehu, ktory bude pomaly koncit...ale aj tak som stalym zakaznikom na benzinovej pumpe

. Dalsie investicie co ma cakaju v buducnosti komplet predne brzdy, anatomicka sedacka a viacbodove pasy, druhy podvozok...atd. Doterajsie investicie s nadobudacou cenou sa dokopy pohybuju na urovni ceny slusnej 306 GTi S16, s poucenim do budcnosti, ze dnes sa uz tazko da niekomu verit...
Tesim sa na Vase komenty, poznamky, poznatky...
