Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

prostě tam dej od bosche tu co má stejný konektor jako ta dosavadní. :fran:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Hroche
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3504
Registrován: 28 pro 2006 19:59
Skutečné jméno: Tom

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Hroche »

jak to dapadlo s tou kostrou? koukal jsi?
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Ještě ne, nejsem doma, až příští týden. Baterii mám zatím doma na nabíječce. Každopádně by to mohlo být ono, jelikož tobě to nedělalo a tohle byla poslední úprava před prodejem :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Závada: prasklý výměník topení. Odborné vedení opravy: pichy. Podrž-šroubek: já.
Přílohy
WP_000313.jpg
WP_000314.jpg
WP_000315.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Tak už topím, tak už svítím a jsem happy :) Velký dík pichymu, že mě zasvětil do tajů :D Voda z expanzky se nějakým zázrakem přestala ztrácet. Akorát mi dneska přestala svítit kontrolka baterie, když otočím klíček v zapalování - ani neblikne, čím to může být ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

žeby prasklá žárovka?
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

To jediné mě napadlo, nic jiného to asi být nemůže co ? :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od draken »

ještě se mohl uklepat kablik z altiku
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Poradíte mi prosím, co to může být ?
Přílohy
WP_000317.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
ebarta1
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 487
Registrován: 05 čer 2010 20:13
Skutečné jméno: Vlado
Bydliště: Most

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od ebarta1 »

bzucak, pipa pri zapnutych svetlech, otevrenych dverich a vyplem zapalovani
Peugeot 205 GTi ´89
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Bzučák, tak to mě teda nenapadlo, díky za info :) Btw. problém s nesvítící kontrolkou dobíjení trvá. Dneska jsem to odhrabal od sněhu a zkouknul. Kabely na altíku jsou upevněny dostatečně, při vypnutém motoru dává baterka 12.59V. Po nastartování na volnoběh je na baterce 12.05V, takže předpokládám, že altík nedobíjí. Kde může být ještě problém ? Mohlo se to uklepat někde jinde než na alternátoru ? Altík byl o Vánocích na repasi, to mi dlouho nevydržel :(

Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
chobot
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Bydliště: Krkonoše | Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od chobot »

A tu zarovku jsi zkousel? Pokud ne, staci vytahnout ten tenkej kabel co jde do alternatoru, ukostrit ho a zarovka by mela pri zapnutym zapalovani svitit ...
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Nezkousel, nechtel jsem kvuli tomu rozebirat budiky. To s tim ukostrenim kabelu vyzkousim, to je dobra rada, dekuju :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Dneska bylo chvíli čas, tak jsem na auto zase hodil očko :) Žárovka je dobrá, zkoušel jsem propojit ten tenký drátek z altíku na kostru. Alternátor ale očividně zase dobíjí, protože když přidám plyn, tak se mi pořádně rozsvítí světla - tak já už nevím :) V týdnu jde auto stejně k elektrikáři, ať mi na to komplet koukne.

Dneska jsem udělal taky pár drobností, dokoupil jsem chybějící šroubky do interiéru a vyměnil a doplnil jsem chybějící nebo prasklé podložky pod šrouby co drží kolejničky sedaček. Taky jsem se dneska vrhnul na připájení ISO konektoru na rádio, po Hrochem tam zůstal jen svazek drátů v čokoládě :) V GESu jsem sehnal konektory, teplem smršťovatelnou bužírku a dal se do pájení, ať je to pěkně všechno v cajku. Místo plánované hodiny mi to nakonec zabralo asi čtyři :) Některé kabely už na sobě neměly číslování a tak jsem musel hlavně přední reproduktory odzkoušet, který je levý a který pravý. Měl jsem taky problém s Ačkovým ISO konektorem - v autě mám 4 dráty: M298 (žlutozelený), 298(modrý), 13b(bílý), 25c(žlutý).

Na netu na anglickém fóru sem dohledal, že:

1) 13b bílý je continuous plus tzn. trvalé napětí 12V, v ISO konektoru oranžová.
2) 298 modrý je ingition plus tzn. napětí 12V přes spínací skříňku, v ISO konektoru červená
3) M298 žluto-zelený je mass a taky si úplně nejsem jistý, ale podle barvy a překladu to bude asi kostra, v ISO konektoru černá ? ?
4) 25c žlutý je instrument lights a to nevím vůbec co je, může to být napětí 12V při zapnutém osvětlení ? v ISO konektoru taky žlutá ? tento jediný je ale tenčí než ty ostatní, takže to nejspíš na 12V nebude.

Poradíte mi někdo ?

Díky moc, Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

je to přesně jak píšeš, a ten na podsvětlení rádia při zapnutí světel je opravdu slabej, protože slouží vlastně jenom ke spínání osvětlení v rádiu, ale to je napájený z hlavního přívodu rádia ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Odpovědět