Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
prostě tam dej od bosche tu co má stejný konektor jako ta dosavadní.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
jak to dapadlo s tou kostrou? koukal jsi?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Ještě ne, nejsem doma, až příští týden. Baterii mám zatím doma na nabíječce. Každopádně by to mohlo být ono, jelikož tobě to nedělalo a tohle byla poslední úprava před prodejem :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Závada: prasklý výměník topení. Odborné vedení opravy: pichy. Podrž-šroubek: já.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tak už topím, tak už svítím a jsem happy :) Velký dík pichymu, že mě zasvětil do tajů :D Voda z expanzky se nějakým zázrakem přestala ztrácet. Akorát mi dneska přestala svítit kontrolka baterie, když otočím klíček v zapalování - ani neblikne, čím to může být ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
žeby prasklá žárovka?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
To jediné mě napadlo, nic jiného to asi být nemůže co ? :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
ještě se mohl uklepat kablik z altiku
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Poradíte mi prosím, co to může být ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- ebarta1
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 05 čer 2010 20:13
- Skutečné jméno: Vlado
- Bydliště: Most
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
bzucak, pipa pri zapnutych svetlech, otevrenych dverich a vyplem zapalovani
Peugeot 205 GTi ´89
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Bzučák, tak to mě teda nenapadlo, díky za info :) Btw. problém s nesvítící kontrolkou dobíjení trvá. Dneska jsem to odhrabal od sněhu a zkouknul. Kabely na altíku jsou upevněny dostatečně, při vypnutém motoru dává baterka 12.59V. Po nastartování na volnoběh je na baterce 12.05V, takže předpokládám, že altík nedobíjí. Kde může být ještě problém ? Mohlo se to uklepat někde jinde než na alternátoru ? Altík byl o Vánocích na repasi, to mi dlouho nevydržel
Ondra
Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
A tu zarovku jsi zkousel? Pokud ne, staci vytahnout ten tenkej kabel co jde do alternatoru, ukostrit ho a zarovka by mela pri zapnutym zapalovani svitit ...
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Nezkousel, nechtel jsem kvuli tomu rozebirat budiky. To s tim ukostrenim kabelu vyzkousim, to je dobra rada, dekuju :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Dneska bylo chvíli čas, tak jsem na auto zase hodil očko :) Žárovka je dobrá, zkoušel jsem propojit ten tenký drátek z altíku na kostru. Alternátor ale očividně zase dobíjí, protože když přidám plyn, tak se mi pořádně rozsvítí světla - tak já už nevím :) V týdnu jde auto stejně k elektrikáři, ať mi na to komplet koukne.
Dneska jsem udělal taky pár drobností, dokoupil jsem chybějící šroubky do interiéru a vyměnil a doplnil jsem chybějící nebo prasklé podložky pod šrouby co drží kolejničky sedaček. Taky jsem se dneska vrhnul na připájení ISO konektoru na rádio, po Hrochem tam zůstal jen svazek drátů v čokoládě :) V GESu jsem sehnal konektory, teplem smršťovatelnou bužírku a dal se do pájení, ať je to pěkně všechno v cajku. Místo plánované hodiny mi to nakonec zabralo asi čtyři :) Některé kabely už na sobě neměly číslování a tak jsem musel hlavně přední reproduktory odzkoušet, který je levý a který pravý. Měl jsem taky problém s Ačkovým ISO konektorem - v autě mám 4 dráty: M298 (žlutozelený), 298(modrý), 13b(bílý), 25c(žlutý).
Na netu na anglickém fóru sem dohledal, že:
1) 13b bílý je continuous plus tzn. trvalé napětí 12V, v ISO konektoru oranžová.
2) 298 modrý je ingition plus tzn. napětí 12V přes spínací skříňku, v ISO konektoru červená
3) M298 žluto-zelený je mass a taky si úplně nejsem jistý, ale podle barvy a překladu to bude asi kostra, v ISO konektoru černá ? ?
4) 25c žlutý je instrument lights a to nevím vůbec co je, může to být napětí 12V při zapnutém osvětlení ? v ISO konektoru taky žlutá ? tento jediný je ale tenčí než ty ostatní, takže to nejspíš na 12V nebude.
Poradíte mi někdo ?
Díky moc, Ondra
Dneska jsem udělal taky pár drobností, dokoupil jsem chybějící šroubky do interiéru a vyměnil a doplnil jsem chybějící nebo prasklé podložky pod šrouby co drží kolejničky sedaček. Taky jsem se dneska vrhnul na připájení ISO konektoru na rádio, po Hrochem tam zůstal jen svazek drátů v čokoládě :) V GESu jsem sehnal konektory, teplem smršťovatelnou bužírku a dal se do pájení, ať je to pěkně všechno v cajku. Místo plánované hodiny mi to nakonec zabralo asi čtyři :) Některé kabely už na sobě neměly číslování a tak jsem musel hlavně přední reproduktory odzkoušet, který je levý a který pravý. Měl jsem taky problém s Ačkovým ISO konektorem - v autě mám 4 dráty: M298 (žlutozelený), 298(modrý), 13b(bílý), 25c(žlutý).
Na netu na anglickém fóru sem dohledal, že:
1) 13b bílý je continuous plus tzn. trvalé napětí 12V, v ISO konektoru oranžová.
2) 298 modrý je ingition plus tzn. napětí 12V přes spínací skříňku, v ISO konektoru červená
3) M298 žluto-zelený je mass a taky si úplně nejsem jistý, ale podle barvy a překladu to bude asi kostra, v ISO konektoru černá ? ?
4) 25c žlutý je instrument lights a to nevím vůbec co je, může to být napětí 12V při zapnutém osvětlení ? v ISO konektoru taky žlutá ? tento jediný je ale tenčí než ty ostatní, takže to nejspíš na 12V nebude.
Poradíte mi někdo ?
Díky moc, Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
je to přesně jak píšeš, a ten na podsvětlení rádia při zapnutí světel je opravdu slabej, protože slouží vlastně jenom ke spínání osvětlení v rádiu, ale to je napájený z hlavního přívodu rádia