E85
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Hezka esej, ale obavam se, ze nektere veci v ni jsou zavadejici. Ethanol urcite neni elektricky vodivy . Vodit v nem muze jedine obsazena voda, ale zaprve to je vicemene stejne jako s benzinem a zadruhe pri napeti 12V ti to vodit stejne moc nebude.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 dub 2013 16:57
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 606059642
- Bydliště: Brno
Re: E85
Na E85 jsem jezdil ve Fiatu Bravo 1.2 16V. Měl jsem tam tu krabičku na prodloužení vstřiku a iridiový svíčky. Jezdilo to pěkně a ráno problém se startováním nebyl. Byl paradoxně problém občas nastartovat když byl motor zahřátej ( jelo to na 3 po nastartování atd.). . Po instalaci iridiových svíček bezproblémů. Každopádně spotřeba šla nahoru tak o litr až litr a půl. Žádná sláva. Moc mě to neoslovilo, i přes úpravu to prostě žralo tolik, že se náklady rovnaly tankování N95. Plus se musí počítat výměna palivového filtru a menší interval při výměně oleje, ethanol totiž odmašťuje. Největší výhodou asi je to, že E85 odkarbonuje motor, Jinak se na to dá auto pořádně upravit i bez jednotky, ale chce to být hračička viz : http://www.italpower.cz/cs/clanky/motor ... -famy-rady
a II: http://www.italpower.cz/cs/clanky/motor ... y---ii.dil
a II: http://www.italpower.cz/cs/clanky/motor ... y---ii.dil
205 CJ !
Fiat Multipla 100 16V
Babetta 210
Fiat Multipla 100 16V
Babetta 210
Re: E85
Tak já to dnes poprvé vyzkoušel v poměru 50:50 bez jakékoli úpravy a auto ztratilo výkon. Pocitově mi někam uteklo 20kw. Mám 1.9 75kw
peugeot 205 1.9GTI gentry
citroen bx16v swap T16
citroen bx16v swap T16
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: E85
Já teď jezdím na E85 v poměru tak 5:1, 5:2 (ve prospěch etanolu). Jak už je teplota nad 10°C, tak to jede jako divý. Ale je pravda, že jsem vyměnil vstřiky za větší a tím jsem asi prodloužil tu dobu vstřiku. Problémy nejsou ani se starty. Všechno je v pohodě, i volnoběh.
Re: E85
na jakým motoru a z čeho jsi dal ty vstřiky ???
peugeot 205 1.9GTI gentry
citroen bx16v swap T16
citroen bx16v swap T16
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Samozřejmě že je nesmysl nalít E85 do auta bez jakékoliv možnosti korekce řídící jednotky,resp. do starého auta které má rozdělovač bez další úpravy i potom to ovšem bude chtít trochu péče na vyladění.Pořád to ale bude náchylné na poměr směsi,teplotu vzduchu,vlhkosti a dalších faktorů Takže nejjednodušší to bude jezdit na čisté E85.
Antoni:že jsi dal větší vstřiky tím neprodloužíš dobu vstřiku ta je pořád stejná,řízená ECU,změní se pouze množství průtoku za daný čas,je otázka o kolik jsi dal ty vstřiky větší.
exel:Pokud chceš aby to nejelo hůře jak na N95,nevyhneš se úpravám.Když budeš dělat tu hlavu,tak jí budeš muset pořádně ubrat,namontovat FPR(regulát.tlaku paliva).Potom bude mít opodstatnění i to kovové těsnění kvůli velkému stat. kompresnímu poměru,případně větší vstřikovače.Na závěr doladíš předstih rozdělovače se kterým se dá případně dále vyhrát a dobré je měření Wideband sondou kvůli bohatosti směsi.
Antoni:že jsi dal větší vstřiky tím neprodloužíš dobu vstřiku ta je pořád stejná,řízená ECU,změní se pouze množství průtoku za daný čas,je otázka o kolik jsi dal ty vstřiky větší.
exel:Pokud chceš aby to nejelo hůře jak na N95,nevyhneš se úpravám.Když budeš dělat tu hlavu,tak jí budeš muset pořádně ubrat,namontovat FPR(regulát.tlaku paliva).Potom bude mít opodstatnění i to kovové těsnění kvůli velkému stat. kompresnímu poměru,případně větší vstřikovače.Na závěr doladíš předstih rozdělovače se kterým se dá případně dále vyhrát a dobré je měření Wideband sondou kvůli bohatosti směsi.
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: E85
Tome, souhlasím. Já už jsem tady někde uváděl, že moje auto 205 GTI (1.6 83kW) s originálníma vstřikama Bosch 0280150211 (148ccm/min) na E85 moc nejelo. Udělal jsem pokus - měl jsem udělanou odbočku ze vstřikovací lišty na další lištu při spuštěným motoru a E85 ty vstřiky stříkaly pouze jako injekční stříkačka - čůrek dopředu. Pak jsem dal větší vstřiky 0280150702 (198ccm/min) a ty E85 krásně rozprašovaly. A s nima auto taky slušně startuje, drží volnoběh, jede, necuká, nestřílí atd. Jinak samozřejmě upravená řídící jednotka a jiné úpravy jsou nutné. Ale to už je finančně jinde. Tohle je zadarmo a taky to jede.
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: E85
Tak všem odborným názorům tady dávám za pravdu. Byl jsem asi s E85 velký optimista. Neměl jsem prachy, tak jsem kupoval o hodně víc E85 než N95. A když se poměr E85:N95 přežene, tak auto skutečně moc nejede. Špatně startuje a během jízdy má tendenci cukat, hlavně zpočátku a v nižších otáčkách (I když mám větší vstřiky). Jinak pokud možno, přepínám hned na LPG. Zlatá slova, co tu byla napsána o E85.
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
Antoni:je vidět že máš nějáký cit pro auto a připustíš si že opravdu E85 v sériovém autě žádný zázrak neudělá.Naopak jede to hůře a další problémy za to nestojí.V případě patřičných úprav na motoru a naladění jednotky už se výsledek dostaví pozitivnější.
- Max
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 5311
- Registrován: 29 bře 2009 13:08
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 733332171
- Bydliště: Litoměřice České Kopisty
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85
E85 sem zkusil loni na sraze a všichni viděli co je to za sajrajt když sem ráno startoval
PEUGEOT 205 1.1 XR prodáno a následně bouráno, RIP.
PEUGEOT 205 1.6 GTI Bohužel už není
PEUGEOT 205 1.9 XSD prodáno
PEUGEOT 205 GTI vyběhla klika prodáno měl jsem jí 3 dny :-D
PEUGEOT 309 GTI 75 Kw prodáno
PEUGEOT 205 GENTRY alias Gentrýsek
PEUGEOT 605 SLd Vrakouš
PEUGEOT 205GT prodáno
PEUGEOT 405 D prodáno
PEUGEOT 406 2.0L Hdi 80kw
PEUGEOT 205 1.6 GTI Bohužel už není
PEUGEOT 205 1.9 XSD prodáno
PEUGEOT 205 GTI vyběhla klika prodáno měl jsem jí 3 dny :-D
PEUGEOT 309 GTI 75 Kw prodáno
PEUGEOT 205 GENTRY alias Gentrýsek
PEUGEOT 605 SLd Vrakouš
PEUGEOT 205GT prodáno
PEUGEOT 405 D prodáno
PEUGEOT 406 2.0L Hdi 80kw