Kolik je potřeba minimálně otáček šroubu na speedlinech 14" ? Ty původní šrouby, co jsem vymontoval (ty s tou delší hlavou) měly tak 15 otáček. Namísto nich jsem dal tyto http://www.alutechnik.cz/index.php?page ... &Itemid=27 a na nich to bylo tak 7 otáček volně a 1 na utáhnutí. Stačí to ?
Nejvíc mě ale překvapilo pravé přední kolo, tam ty samé šrouby měly jen 4 otáčky a 1 na dotáhnutí
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Minimum otáček na bezpečné přidělání kola je 5.
Takže jestli máš 7, můžeš být v klidu.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991-zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009 Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem. 13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč. Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Těch 7+1 mi ani tak nevadí, ale z toho předního mám strach. Dneska jsem jen měnil šrouby bez sundání kol, až budu zítra i sundávat kola, tak se mrknu pořádně, jak to vychází.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
To, že to přední pravé kolo je uchycené tak málo je z toho důvodu, že ten závit brzdového kotouče na pravé straně začíná asi až půl centimetru od vnějšího okraje.
Přílohy
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Ještě musím nějak opravit krytky kol. Dostat z toho tu napatlanou barvu a pak to dát do bílé. Musel jsem obrousit flexou i přední brzdiče, protože dřely o kola. A taky je musím dát do barvy, ať nereznou :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Párkrát se mi teď stalo, že jsem nemohl nastartovat. Otočím klíčkem do druhé polohy, kontrolky svítí, relé pumpy cvakne. Když otočím klíčkem do třetí polohy, z motoru jde slyšet zabzučení, zhasnout kontrolky (hodiny a rádio fungují), ale startér se ani neotočí. Poprvé jsem myslel, že jsou to kontakty na baterii, ale dělá to i po důkladném očištění. Zatím to udělalo vždy, když byl motor horký, za studena ještě ne. Může to být špatná kostra za levým zadním světlem ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Baterka je nová Boschka cca půl roku, má najeto tak 500km. A navíc rádio a všechno ostatní z baterie při startování funguje - není vybitá. I světla a podsvícení palubky při startování funguje, ale startér ani nehlesne. Alternátor i startér po repasi v lednu 2013.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
že je něco nové, ještě neznamená, že jsi nemohl narazit na špatný kus. osobně být na tvém místě, tak tam zkusím dát jinou baterku, abych variantu vadné baterie vyloučil. pokud nemáš tu možnost, přijeď zítra odpo do Rožnova, přehodíme si na chvilku baterky a otestujeme
Nedělá to zatím tak často, takže je dost pravděpodobné, že by to u tebe v garáži fungovalo :) Každopádně díky za nabídku, určitě ji brzo využiju :D
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex: Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Další věc je taky to, že startovat se zapnutým rádiem a světlama tomu taky moc nepřidá...
Zkus ještě zkontrolovat spínací kabel na startéru, zda není uvolněný, zoxidovaný...
Ale na 95% je to baterkou nebo jejíma kontaktama s karoserií/startérem
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001