jiná elektrika v přístrojovce
- Tali
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: 06 kvě 2013 14:45
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 736271387
- Bydliště: Vsetin
jiná elektrika v přístrojovce
jak sem tedka začal předělávat motor is elektrikou tak s tim motorem je asi elektrika z novějšího typu přístrojovky....máte nějaké rady jak to předělat ?
Tali
Peugeot 205 1.9GTi 75kw 87" http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=14743
BMW 320d-rodinné auto
Audi C4 2.5 TDI quattro
Peugeot 205 1.9GTi 75kw 87" http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=14743
BMW 320d-rodinné auto
Audi C4 2.5 TDI quattro
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: jiná elektrika v přístrojovce
to je jednoduchý, musíš ty kabely, co jdou od řj do pojistkovky najít ve starym svazku a skloubit to. jinak stejně máš oba jetroniky, tak bych elektriku nechal starou. jen tam dal jinou jednotku a váhu
- Tali
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: 06 kvě 2013 14:45
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 736271387
- Bydliště: Vsetin
Re: jiná elektrika v přístrojovce
já to přehazuju komplet právě kvuli elektrice,protože ta podle všeho dělala ten bordel s 1.6draken píše:to je jednoduchý, musíš ty kabely, co jdou od řj do pojistkovky najít ve starym svazku a skloubit to. jinak stejně máš oba jetroniky, tak bych elektriku nechal starou. jen tam dal jinou jednotku a váhu
Tali
Peugeot 205 1.9GTi 75kw 87" http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=14743
BMW 320d-rodinné auto
Audi C4 2.5 TDI quattro
Peugeot 205 1.9GTi 75kw 87" http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=14743
BMW 320d-rodinné auto
Audi C4 2.5 TDI quattro
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: jiná elektrika v přístrojovce
no tak na starý elektrice mussíš najít část, která spojuje svazek motoru s pojistkovkou v introši a s ní spojit ten novej svazek (ty dva štekry u konektoru řj)