Předělání motoru
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání motoru
Kenny chodí kluci docela jste mě rozesmáli tim co tady píšete jinak já mám 320PS na originální jednotce Bosch M3.2 megasquirtů a jiných jednotek netřeba :-) zatim .
Vy co řešíte je oturbení atmo motoru, zjednodušeně se dá říct že je potřeba nižší kompresní poměr,kovaný ojnice, ecu co to dokáže udržet v chodu, spojka, turbo, cooler. U 8v motoru se bavíme o max 200PS u 16v 200+ až co peníze dovolí.
Největší problém je jaká řídící jednotka a její naladění, protože ojnice a mechanický věci jsou v dnešní době sehnatelné.
S Bosch MP3.2 to vidim reálně na max 360-380PS strop , plus další věci jako měření EGT, AFR, tlak turba , teplota a tlak oleje, chladič oleje a takový ty blbosti okolo co to prodraží.
Počítám že každý cca 3-4 měsíce mě z fora kontaktuje a chce rady "jak na to" většinou to končí- aha tak já našetřim, udělám, postavim, seženu, nebo si dotyčný přizná že na to nemá jak zkušenostma tak financema, tím nikoho od toho neodrazuju protože výsledek stojí za to
U 205 bych řekl že 180PS je nejideálnější výkon a nejlíp s tim auto funguje, moje auto má smrt na kahánku a ze dvou důvodů tvrdej podvozek Koni a výkon, takže karoserie je KO, kroutí se tak ze na heveru nezavřu dveře a je popraskaná ve všech spojích předních podběhů ta karoserie na to prostě nemá
Vy co řešíte je oturbení atmo motoru, zjednodušeně se dá říct že je potřeba nižší kompresní poměr,kovaný ojnice, ecu co to dokáže udržet v chodu, spojka, turbo, cooler. U 8v motoru se bavíme o max 200PS u 16v 200+ až co peníze dovolí.
Největší problém je jaká řídící jednotka a její naladění, protože ojnice a mechanický věci jsou v dnešní době sehnatelné.
S Bosch MP3.2 to vidim reálně na max 360-380PS strop , plus další věci jako měření EGT, AFR, tlak turba , teplota a tlak oleje, chladič oleje a takový ty blbosti okolo co to prodraží.
Počítám že každý cca 3-4 měsíce mě z fora kontaktuje a chce rady "jak na to" většinou to končí- aha tak já našetřim, udělám, postavim, seženu, nebo si dotyčný přizná že na to nemá jak zkušenostma tak financema, tím nikoho od toho neodrazuju protože výsledek stojí za to
U 205 bych řekl že 180PS je nejideálnější výkon a nejlíp s tim auto funguje, moje auto má smrt na kahánku a ze dvou důvodů tvrdej podvozek Koni a výkon, takže karoserie je KO, kroutí se tak ze na heveru nezavřu dveře a je popraskaná ve všech spojích předních podběhů ta karoserie na to prostě nemá
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Re: Předělání motoru
ta 306 na tom bude asi obdobně co...
asi kouknu ještě po něčom jinom no
asi kouknu ještě po něčom jinom no
Re: Předělání motoru
No u mě ne když jde o auto tak radši rok nežeru hlavně že má auto dobrý díly
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Předělání motoru
můj názor je takový, že víc jak 200 koní u předokolky je nesmysl, ono už i míčko s krátkou převodovkou má problém nehrabat na první dva kvalty a jak víme francouzský 4x4 není zrovna etalon spolehlivosti... takže pokud je peněz na rozdávání, tak bych to udělal jako jeden angličan, transmise je komplet z Lanceru Evo 7 ( notně pokrácená a auto má samozřejmě hodně široký bodykit) a motor si asi jenom ze sentimntu nechal T16 favorita s turbem ti postaví každej jouda z vesnice ( taky jsme měli jeden funkční motor ) tam stačí turbo třeba z una, vyšší plechový těsnění a přetlakovej karbec z rencka a ono to pojede. Ale stavět něco co má 300 koní je už úplně jiná liga. Ludvík je tady jediný člen který něco podobně bláznivýho uskutečnil, takže každá jeho rada je velice důležitá a přínosná
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání motoru
Asi tak nějak, člověk musí mít nějaký znalosti o tom co dělá a proč to dělá, pokud nemá potuchu co s čím zaměnit a proč, co použít a co ne tak je lepší se do ničeho nepouštět a nebo si to nechat udělat, Peugeot neni a nebyl přeborník v turbomotorech to znamená že na to nemá ani základ a vše se musí vyrábět doma nebo draze platit. Jestli chce mít někdo sportovce od Pažouta tak atmo úprav je víc než dost a je to dostačující, co si budem nalhávat oni ani ty převodovky nejsou nic moc a hodně trpí a nikdo nechce mít doma auto co každejch 5tis km potřebuje vyměnit to či ono :-) , dám příklad-potřebujete snížit kompresní poměr a to o dost, jediná šance je výměna ojnic ale kde je vzít když takové nikdo nedělá :-) ano na zakázku chtějí 32tis + dph, tak hledáte alernativu a najdete ji v Acura RSX, ale jezdí jen v japonsku, takže objednávka japonský ebay :-) cena 10tis za komplet, no ale musí se upravit ojniční oko o 2mm :-) takže poslat kliku na přebroušení a nitridace, ok tak máme ojnice a kliku ale kde vzít ložiska na ojnice, tak si najdete 2-3 varianty co by tam šli a musíte je vyzkoušet, ok ložiska máme a sedí tak super můžem jít dál, jelikož jsou ojnice úžší než z pažouta tak na klice "plavou" z prava do leva, musíte je vystředit ale jak? tak 100 telefonátů a nakonec to dopadá tak že se vystředí v pístech ale jak? zase 100 telefonátů a rada zní-použij kroužky z certalu! z čeho? no dobrá mám kroužky z certalu a ručně !!!! je brousim na skle a vystřeďuju ojnice v pístech-moc velká zábava , jak chladit písty? ostřikem! no jo ale tady v bloku nic neni! tak vrtám do bloku díru na ostřik....................................................................................................................., ok motor mám, tak svody na turbo, ale kam ho dát?....................................................................jdu vyrábět svody......................................, přívod a odvod oleje,................................, výfuk od turba ....................., cooler,...................elektrika,............................., ecu,........................................,chladič oleje,................................
Vysvětlil jsem to dost jasně? jen zakázkové těsnění pod hlavou jsem dělal snad pětkrát než jsem zjistil že když dám těsnění z HDI a poupravim ho že bude fungovat a nebude nikde nic téct :-)
A hlavní otázka stálo to za to? jo 100% stálo
A odpověď na další otázku:
-když budu chtít 150-180PS od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? neni to problém bez větších úprav.
-když budu chtít 200+ od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? jo je
Vysvětlil jsem to dost jasně? jen zakázkové těsnění pod hlavou jsem dělal snad pětkrát než jsem zjistil že když dám těsnění z HDI a poupravim ho že bude fungovat a nebude nikde nic téct :-)
A hlavní otázka stálo to za to? jo 100% stálo
A odpověď na další otázku:
-když budu chtít 150-180PS od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? neni to problém bez větších úprav.
-když budu chtít 200+ od motoru 1.9 nebo 2.0 je to problém? jo je
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Re: Předělání motoru
jak na to koukám asi zajdu za klukama od nás a něco vymyslíme bude to těžká práce ale jdu do toho.. takovíhle hova**** miluju
Re: Předělání motoru
Ono jestli tu 205 chceš na normální provozování tak bych tam vrazil Mičko. Bude to celkem laciný a "jednoduchý" na přestavbu. S16, nebo xu10j4rs by bylo asi ještě zajímavější, ale tam už je dost elektriky. S16 před repasí se mi taky válí doma a nechal bych ti ho ještě za míň, ale bude ti chybět kabeláž a spousta hovadin. Jestli chceš měnit motor za jiný, tak doporučuju sehnat celý auto třeba po bouračce a vzít z něj co potřebuješ. Tak jsem o turbu uvažoval a s Ludvíkem si psal. Nakonec ladím atmosféru. Dost jsem se na tom naučil a asi ještě naučim. Až to nebude stačit, pustim se do turba. Možná... Jednou...