PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Dobrý den, prosím o radu. Mám Peugeot 205 1,1 benzín asi stříkačka. Po startu mám vysoké otáčky motoru 2500 ot./ min. po ohřátí spadnou na 950 ot. Karburátor jsem měl sundaný vyčistil a opět vložil, vyměnil vzduchový filtr, olej, svíčy i čidlo teploty motoru. Nic se nezměnilo. Otáčky po startu stále vysoké. Na STK EMISE mi řekli, že mám moc bohatou směs a že mi to žere, což mají pravdu. Prosím o radu co s tím, nebo i někam přijedu (Rokycany, Plzeňsko). Přikládám foto techničku a karburátoru pro identifikaci. Moc díky za každou radu.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
většinou bývá na problém ve vydřeném potenciometru ( černá plastová věc na druhé straně škrtící klapky a je to jednobodový vstřik mono jetronic aspoň že otáčky spadnou, já je tenkrát teplý volnoběh od 1500 do 2000
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Děkuji za odpověď. Jestli je to tedy potenciometr, černá věc na konci klapky v ose kde je číslo 1131. Jde potenciometr nějak změřit jestli je vadný, eventuelně jestli se dá samotný koupit. Pak ještě zbývá otázka proč je tak bohatá směs co naměřili na emisích. Dá se vůbec něco na jednobodovém střiku opravit, nebo zkontrolovat. Děkuji.
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Směs by mohla být kvůli lambdě, která špatně "čuchá"
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
nebo taky právě kvůli tomu potenciometru, ten tam je vlastně aby to vědělo kolik to nasálo vzduchu označit jeho polohu vůči tělesu, sundat ho a podívat se jestli neni vydřenej.... Dají se tam měřit i odpory, někde to tu je, kolik tam má být na kterym pinu..
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Dík, odpor a potenciometr určitě překontroluji. Co tedy s tou lambda sondou, dá se tam něco vyzkoušet, odpojit, změřit. Směs je bohatá. Výfuk černý. Po sešlápnutí plynu klepou ventily.
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Ohledne testovani lambdy je to hezky popsany tady http://www.mjauto.cz/testovani-lambda-sondy Protoze u takhle stary ECU jeste neni mozny se dostat pres diagnostiku k zivejm datum (sledovat pres diagnostiku jak kmita), tak jedina moznost je promerit ji osciloscopem.
Re: PROSÍM O RADU S KARBURÁTOREM
Perfekt tip děkuji. určitě proměřím a dám vědět co se tam děje.