Dalších pár dní strávených s Pugem..
Děkuji s0vet za šroub do předního nárazníku, který mi chyběl
![:up: :up:](./images/smilies/icon_up.gif)
Dále jsem sehnal nedolámanou masku ve slušném stavu.. a ještě nové směrovače a originál Valeo světlomety (všechny neoriginální co mám mají dolámané úchyty na naklápění, směrovače měly popraskané úchyty na pružinky). Tak došlo k menší výměně čumáku. :)
Dále jsem vyměnil vykuchaný katalyzátor za nevykuchaný
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
najednou je to tolik neřve (:youdontsay:) ..a na radu drakena jsem lambdu zapojil přímo do svodů (bez kolínka - ikdyž jsme s tím chvíli zápasil).
Brzdy jsou odvzdušněné a brzdí to velmi hodně luxusně
![:up: :up:](./images/smilies/icon_up.gif)
..ještě jsou v plánu 283mm kotouče dopředu (né že bych to potřeboval, ale když už mám ty 15" v papírech
![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
)
Dnes jsem zkoušel jezdit.. volnoběh v pohodě, ale po pošimrání plynu se to divně dusilo.. někdy to trošku jelo, někdy vůbec.. zkoušel jsem odpojit lambdu, pořád stejné. Chvíli jsem si lámal hlavu co s tím.. a pak jsem to spatřil.. (divím se že to vůbec jelo) já vůl neměl zapojený potenciometr u klapky
![:zin: :zin:](./images/smilies/zinzin.gif)
takže jsem ho zapojil a motor konečně šlape jak má
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tak jsem se dnes konečně odvážil projel trošku dál, než pár metrů před garáží
Ještě udělat geometrii a pojedem zkusit TK. :)