Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Na moje auta bohužel není momentálně vůbec čas (práce, barák, synátor) tak jsem se konečně dokopal alespoň k tomu zrenovovat Ouragany, vyměnit je za ATS-a a udělat tím tak mezistupeň na nahození Brembáků, třeba je tam konečně letos dám Jinak jsem už tradičně osadil místo Michelinů pneu Hankook a když pominu to, že auto neskutečně ztichlo, tak dnešní test ve slejváku ukázal opět na správnou volbu
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Takže tady máme nějaké aktuality, když teď mám chvilku v práci něco sepsat
Berlingo... docela přemýšlím o výměně za jiný vůz, Začíná to být pěkná sr*ka Jenže za co? Co by se dalo přestavět na LPG... Samé THP apod. co nelze přestavět...
Všechno začalo takovou drobností, jako prasklé svody... Nejdříve praskly svody, bohužel na dálnici, takže bylo nutné dojet domů. To se úplně nesetkalo s úspěchem u lambda sondy, která se vydala do věčných lovišť. Také signál o chudé směsi se moc nelíbil reduktoru pro LPG, který dával více plynu, než bylo zdrávo a svoji činnost také ukončil Takže všeho všudy oprava cca za desítku Nemluvě o tom, že sehnat svody taky nebyla úplně hračka, naštěstí si kolega ve vedlejší dílně pořídil hračku na šopování hliníkem Tak to snad chvilku vydrží.
Opískováno + šopování hliníkem Snad to chvilku prodlouží životnost Už namontováno, miluju, když kvůli jedné blbé matce, ke které není přístup musí dolů servopumpa, alternátor a celý držák
Berlingo... docela přemýšlím o výměně za jiný vůz, Začíná to být pěkná sr*ka Jenže za co? Co by se dalo přestavět na LPG... Samé THP apod. co nelze přestavět...
Všechno začalo takovou drobností, jako prasklé svody... Nejdříve praskly svody, bohužel na dálnici, takže bylo nutné dojet domů. To se úplně nesetkalo s úspěchem u lambda sondy, která se vydala do věčných lovišť. Také signál o chudé směsi se moc nelíbil reduktoru pro LPG, který dával více plynu, než bylo zdrávo a svoji činnost také ukončil Takže všeho všudy oprava cca za desítku Nemluvě o tom, že sehnat svody taky nebyla úplně hračka, naštěstí si kolega ve vedlejší dílně pořídil hračku na šopování hliníkem Tak to snad chvilku vydrží.
Opískováno + šopování hliníkem Snad to chvilku prodlouží životnost Už namontováno, miluju, když kvůli jedné blbé matce, ke které není přístup musí dolů servopumpa, alternátor a celý držák
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
A taky bylo potřeba už trochu redukovat bordel v dílně, pustil jsem se tedy do G.O. náhradního motoru pro rallye. Taková trošku koule bordelu Po rozebrání se ukázalo, že je třeba udělat jak srovnání bloku a hlavy, tak i výbrus Super záležitost takový litinový blok, bez vložek No nic, bylo zapotřebí tedy udělat kompletní rozborku, debordelizovat blok a odvézt na opravu/úpravu/výbrus.
Počátek Vylovení, odbahnění, vysušení na wap-ce No a takové menší puzzle , staré pryč jako mustr, nové snad přijde záhy Teď bude tak 4-5 týdnů přestávka, neboť toho mají v dílně u motorářů nějak moc, tak holt, až bude čas.
Počátek Vylovení, odbahnění, vysušení na wap-ce No a takové menší puzzle , staré pryč jako mustr, nové snad přijde záhy Teď bude tak 4-5 týdnů přestávka, neboť toho mají v dílně u motorářů nějak moc, tak holt, až bude čas.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
pěkná práce... a ty svody praskly kvůli vyší teplotě spalování lpg? A to si sehnal větší písty, nebo se dají jenom brusový kroužky a budeme se tvářit že to je OK
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Jo, pravděpodobně to prasklo kvůli LPG, byly tam trhliny asi na 5 místech.
Néé... nejsem prase, komplet nové písty, větší o 0,5mm. Z Yamahy, jen se stočí vršek na požadovanou výšku a tvar. Ještě byla varianta udělat vložky na původní rozměr, ale cenově to vycházelo +-stejně, takže vložky budou kdyžtak až při další G.O.
Klika kupodivu OK, stačí jenom přeleštit, pak bude kapitolou sama pro sebe hlava v sacích kanálech je víc karbonu než ve výfukových
Néé... nejsem prase, komplet nové písty, větší o 0,5mm. Z Yamahy, jen se stočí vršek na požadovanou výšku a tvar. Ještě byla varianta udělat vložky na původní rozměr, ale cenově to vycházelo +-stejně, takže vložky budou kdyžtak až při další G.O.
Klika kupodivu OK, stačí jenom přeleštit, pak bude kapitolou sama pro sebe hlava v sacích kanálech je víc karbonu než ve výfukových
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
jezdi s tim chvíli na lpg, to to vyčistí a to bude pasovat i rozměr pro pístní čep? nebo to je v podstatě kompletní obrobení ?
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
To asi ne, ralllye na LPG by byla zrůdnost
Sedí všechno, jen výška pístu je jiná. Ono bohužel prostě origo vrtání 78,5 nikdo ve výbrusu nedělá. Když náhodou dojde na nejhorší, tak by se udělala vložka 1,5mm do každého válce. Už jsme takhle nedávno jeden motor dělali a funguje to, jen je oser to pak naroubovat do bloku.
Sedí všechno, jen výška pístu je jiná. Ono bohužel prostě origo vrtání 78,5 nikdo ve výbrusu nedělá. Když náhodou dojde na nejhorší, tak by se udělala vložka 1,5mm do každého válce. Už jsme takhle nedávno jeden motor dělali a funguje to, jen je oser to pak naroubovat do bloku.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Trochu to tady obnovím Jelikož mě někteří z Vás nařknuli, že se flákám a ho*no dělám... Tak vlastně měli pravdu. Sice to trvalo déle, než šest týdnů, ale vyzvednul jsem motor z dílny a spodek je komplet po GO. Přeleštěná a vyvážená klika, vycentrované a svážené ojnice, nové pánve, srovnaný blok o 0,1mm, výbrus a nové písty s kroužkama a čepama. Nakonec se sehnala vhodná náhrada, takže nebylo potřeba písty soustružit. Momentálně je vrtání rovných 79,0mm. Řádně naolejováno a odložíme pod ponk, než se dostaně řada na hlavu.
PS: Kdyby se někomu doma válelo sání s klapkou z 1,3 rallye, tak asi nutně potřebuju...
PS: Kdyby se někomu doma válelo sání s klapkou z 1,3 rallye, tak asi nutně potřebuju...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Takže... Když tady tak jedou v poslední době fotky a práce na autech, tak taky něco přidám Na auta standardně není vůbec čas, takže jsem stihl jen udělat TK na další dva roky u rallye, fotku známky fakt nemám Rozhodl jsem se ho vrátit do "úplného" originálu, takže zahodím tu ostrou vačku a poputuje zpátky originál. Což sebou přináší i nutnost repase hlavy. Zároveň jsem zjistil, že někdo mazaně vyměnil střeva v ŘJ za 306kovou, kvůli jiné mapě Origo ŘJ z rallye mám, ale stojí mi to na imobilizéru, takže kdyby někdo věděl o někom, kdo to umí přehrát, sem s tím Zároveň s tím jsem objednal komplet nový výfuk včetně katu od MTS, což se ukázalo jako docela oříšek, ale snad příští měsíc dorazí... Berlingo parkuju v novém zaměstnání alespoň v garáži ve společnosti trochu jiných strojů A dnes jsem si udělal volné odpoledne, umyl Italku a vyrazil na menší výlet
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
A ještě tady mám rallye na cestě na STK
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Již brzy na Vašich přijímačích
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Tak po pár letech mluvení o tom tady, nadešla ta správná chvíle
Ale je to teda tip ťop, z vnější strany se mezi třmen a kotouč vejde tak akorát papír205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
a ubrzdí to těch 66kw na lpg?
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
No hele zatím to moc nebrzdí
Ale neboj, i těch 66kw je v plánu řešit. Původně jsem chtěl tedy koupit něco nového, ale nabídka je tristní, tak přes zimu budu shánět NFS z C2 Vts
Ale neboj, i těch 66kw je v plánu řešit. Původně jsem chtěl tedy koupit něco nového, ale nabídka je tristní, tak přes zimu budu shánět NFS z C2 Vts
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Trochu to tady zase obnovím a zaspamuju. Pokračuju ve standartdu, že na 205 gti jsem ani nesáhl a rallye pořád brázdí silnice. Ale taky by to už chtělo nějakou údržbu přední nápravy.
No a Berlingo býť je zatím jako "druhé" auto v rodině půjde z domu. V mezičase jsem koupil nový povoz, vlastně jsem to ani nechtěl, ale což... P 5008 1,6hdi, 80kW, plná výbava kromě kůže, panorama, bílá perleť a bílo šedý interiér.
No a Berlingo býť je zatím jako "druhé" auto v rodině půjde z domu. V mezičase jsem koupil nový povoz, vlastně jsem to ani nechtěl, ale což... P 5008 1,6hdi, 80kW, plná výbava kromě kůže, panorama, bílá perleť a bílo šedý interiér.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001