Na kraj přiznávám, že se jedná o p306 HDi 66kw.
Potíž je následný. Před čtyřmi lety jsem jej koupil jako netopící. Místo nemrzky byla v systému rezavá kaše.
Dělal jsem na něm rozvody jak se sluší a patří, samo, že aj s pumpou. Dopřál jsem mu vzhledem k závadě i termostat (gates). Vypláchl systém nu a....nic.
Zahřívá se maximálně na 70°C. V létě, když jedu v koloně krok-sun-krok tak občas má rafika odvahu jít o malinko výše.
Vypláchl jsem chladící systém takovým tím přípravkem znovu a pořád stejně. Nemůžu se rzi zbavit. Ale už to nebyla kaše nýbrž"jen" rezavá voda.
Vyměnil jsem radiátor, byl těžký jak šutr a týden byl klid.
Ach jo, demontoval jsem chladič, propláchl jej hadicí, tak samo radiátor, blok, všechny hadice a trubky a pořád nic. Vždy světa řez po max.tydnu objeví znovu. Tedy malinko vlažný vzduch jde (pokud je +5°C a více)
Odvzdušěné to pochopitelně je správně (jde čistá kapalina-horká). Chladič je teplý všude stejně, topeňové hadice mají stejnou teplotu. Už opravdu nevím co s tím. Moji starou 306 1,6i jsem nastartoval, než jsem zapl děti do sedaček, už šel vlažný vzduch, během chvilky topila naplno


Ď za rozumné poznatky