plus: estetický vzhled, možná lepší jízdní vlastnosti...
mínus: opotřebení náprav, tlumičů? Policie? Všichni víme jak jsou na tom 205ky se zadníma nápravama takže podložky můžou znatelně urychlit její destrukci?
tohle někdo napsal na tuning fóru o podložkách:
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... podlo%9Eky
Kód: Vybrat vše
Tak jako tak na to působí už širší kola, posunutím "ven z auta" se to jen umocní. Jako klasickej příklad obvykle uvádím jak mi relativně použitelný silentbloky u Favorita bleskurychle odešly po nasazení 6" kol s gumama 185 mm s ET větším než origo plechy. Stejně tak to začalo víc lomcovat s čepama apod. Předpokládám, že s podložkama bych si "pomohl" ještě víc. HLAVNĚ bych je nedával na auto o kterým budu předpokládat, že se s ním budu přemisťovat rychle a řezat zatáčky. Plus je často potřeba použít delší šrouby nebo štefty, což se mi taky moc nelíbí.
Pro porovnání, pokud upravuju vystrčení kol podložkama, hnu s celým kolem směrem ven z auta. Když budu mít dvě ALU kola, jedno s ET 0 a druhý s ET30, potom se vlastně upevnění a poloha středu nemění, ale "odpluje" límec, resp. ráfek směrem dovnitř nebo ven.