Peugeot 205 Color line
Moderátor: rada
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Peugeot 205 Color line
Tak jak to všechno začalo. Před 4 rokama sem toto auto koupil za 36000. Je to 1.1 44 kw vstřikování bosch mono-jetronic, měl 120000km, color line znamená střešní okno, naklápění světel a barevný interiér nic víc.
U koupě sem bohužel nebyl, protože sem byl ve škole Kupoval to táta se sousedem dvornim mechanikem. Auto prý bylo ťuklý na předek protože blatníky a haubna byly sříkaný.
První závady se ukázali celkem brzo. Z motoru tekl olej, zadní kolo při levotočivý zatáčce drhlo o podběh, takže sem sehnal nápravu po repasi a jeden problém byl hotovej. volnoběh si dělal co chtěl(stále kolem 2000) a po zimě vykvet blatník, tak sem to odstrojil a našel tohle
Tak sme vyvařovali celej levej bok.
Když sem vyndal chladič tak jsem objevil tohle
dal sem nový termostat a najednou volnoběh je už 3 roky normální a v zimě to topí :)
Pak se dělali přední brzdy včetně repase třmenů, obě poloosy, čepy, rozvody + simering na klikovce, spojka s lankem, zadní brzdový trubky, zadní tlumiče. Takže tohle byla technická stránka a teď o tom jak zvýšit komfort uživatele :P
První co sem vylepšil byl volant, sehnal sem tříramenný se středovkou rally nebo winner, nejsem si jist.
Dost mi vadila přístrojovka kde nebyl teploměr ani otáčkoměr.Tak sem sehnal přístrojovku z XS a asi po 5 hodinách bádání a měření sem to zapojil, akorát sem neměl ty origo konektory takže sem to musel dělat na každej drát zvlášť
na konec sem sehnal kabeláž z gti a tak stačilo konektory jenom přeletovat. a fotka po úpravě
Strašně se mi líbili dekly od kanálů a tak sem je koupil a jsou super, děsně se mi líbí :)
Pak následovaly takový blbosti jako digitální hodiny a cyklovač.
Pořád se mi ale nelíbili sedačky. Byly měkký a hrozně z nich bolely záda. A v tu chvíly pomohl Hugo a tak sem jel na výlet do Bernartic :P
Asi po půl roce shánění předního spojleru sem jeden našel v super stavu a za 500! Hned sem ho dal na auto.
A tady ještě pár fotek. ještě sem koupil mlhovky a hotovo.Teď má auto něco přez 160000, nechal sem přetěsnit hlavu a nový gufera na ventilech. žralo to tak 1.5l oleje na 1000 a hulilo jak fabrika. Teď po 1200 to nevzalo ani ň.
Tak a jedna fotečka na které jsou obě moje lásky. Bohužel z té masa a kostí moc není vidět.. :lol:
U koupě sem bohužel nebyl, protože sem byl ve škole Kupoval to táta se sousedem dvornim mechanikem. Auto prý bylo ťuklý na předek protože blatníky a haubna byly sříkaný.
První závady se ukázali celkem brzo. Z motoru tekl olej, zadní kolo při levotočivý zatáčce drhlo o podběh, takže sem sehnal nápravu po repasi a jeden problém byl hotovej. volnoběh si dělal co chtěl(stále kolem 2000) a po zimě vykvet blatník, tak sem to odstrojil a našel tohle
Tak sme vyvařovali celej levej bok.
Když sem vyndal chladič tak jsem objevil tohle
dal sem nový termostat a najednou volnoběh je už 3 roky normální a v zimě to topí :)
Pak se dělali přední brzdy včetně repase třmenů, obě poloosy, čepy, rozvody + simering na klikovce, spojka s lankem, zadní brzdový trubky, zadní tlumiče. Takže tohle byla technická stránka a teď o tom jak zvýšit komfort uživatele :P
První co sem vylepšil byl volant, sehnal sem tříramenný se středovkou rally nebo winner, nejsem si jist.
Dost mi vadila přístrojovka kde nebyl teploměr ani otáčkoměr.Tak sem sehnal přístrojovku z XS a asi po 5 hodinách bádání a měření sem to zapojil, akorát sem neměl ty origo konektory takže sem to musel dělat na každej drát zvlášť
na konec sem sehnal kabeláž z gti a tak stačilo konektory jenom přeletovat. a fotka po úpravě
Strašně se mi líbili dekly od kanálů a tak sem je koupil a jsou super, děsně se mi líbí :)
Pak následovaly takový blbosti jako digitální hodiny a cyklovač.
Pořád se mi ale nelíbili sedačky. Byly měkký a hrozně z nich bolely záda. A v tu chvíly pomohl Hugo a tak sem jel na výlet do Bernartic :P
Asi po půl roce shánění předního spojleru sem jeden našel v super stavu a za 500! Hned sem ho dal na auto.
A tady ještě pár fotek. ještě sem koupil mlhovky a hotovo.Teď má auto něco přez 160000, nechal sem přetěsnit hlavu a nový gufera na ventilech. žralo to tak 1.5l oleje na 1000 a hulilo jak fabrika. Teď po 1200 to nevzalo ani ň.
Tak a jedna fotečka na které jsou obě moje lásky. Bohužel z té masa a kostí moc není vidět.. :lol:
Naposledy upravil(a) vinorak dne 21 srp 2009 15:07, celkem upraveno 2 x.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Takže čas plyne dál a já opět vylepšuji auto Takže první byl středovej tunel. Byl celkem čistej ale stejně sem ho vydrbal vanišem na koberce a úplně září. Mamka spíchla novou manžetu z kůže a už je všechno v interiéru kompletní.
- Přílohy
-
- IMG_0155.JPG (67.83 KiB) Zobrazeno 19497 x
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
A zase sem si říkal, že už nic nepotřebuju. Ale to mi vydrželo asi tejden, než sem Hugo dal inzerát že prodá xenony no a když byly xenony doma, tak to chtělo něco udělat se světlama. Jedno bylo ještě origo s paticí R2 a druhý byla hnusná replika co svítila hůř než to 15 let starý. No a tak sem koupil nová světla. Nejsou to sice origo Valea, ale i tak to svítí opravdu parádně
- Přílohy
-
- IMG_0227.JPG (69.97 KiB) Zobrazeno 19476 x
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
no a auto jezdilo asi měsíc bez investic Ale pomalu mi začínalo auto při brždění klepat a celé se chvět. Byly to kotouče. No a jelikož sem si říkal, že brzdy jsou základ, tak sem to vzal trochu důkladněji. Kotouče jsou Brembo Max. Mám na nich teprv 150km a zajíždím je s citem, ale při každém brždění jsou stále lepší a lepší. Když vemu, že mě vyšly na nějakých 1500 i s destičkama, tak to byla moc dobrá investice. No a kdo se může pochlubit, že má na 1.1 drážkované kotouče..
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
no a tohle je moje úplně první fotka auta. už to budou 4 roky...
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
no a je to tady zase já vim že sem říkal, že už sem spokojenej a nic nechci ale znáte to. Jarajarda hodil inzerát, že prodá elektrická okýnka do 5dvéřáku. No a tak sem nevydržel a koupil :lol: jediný co bylo zapotřebí udělat bylo natáhnout elektriku. Pomocí elektrických schémat sem to dal dohromady a nebylo to moc těžký. Vypátral sem kam do pojistkovky to vede a tak sem to připojil jako to bylo z fabriky. Na pojisku 9 a na pátý pozici z leva obyčejné spínací relé.
Takže elektrika byla hotová. Připojil sem motorky a tradá. Jeden se sotva zmohl na pohyb a druhý se asipo 5 sekundách zastavil no tak sem si trochu zanadával a šel jsem rozebírat.
Takže elektrika byla hotová. Připojil sem motorky a tradá. Jeden se sotva zmohl na pohyb a druhý se asipo 5 sekundách zastavil no tak sem si trochu zanadával a šel jsem rozebírat.
Naposledy upravil(a) vinorak dne 28 kvě 2008 17:43, celkem upraveno 1 x.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
na první pohled to nevypadalo moc nadějně. Bál sem se, že ten šnek bude plastový a celkem ožvejkaný. Celý motorek je pogumovaný proti vnikání vlhkosti. No a tak sem v zal šroubovák a šel na to. První šlo sundat víčko s uhlíky. Ty už na první pohled nebyly v nejlepší kondici. Poté jsem objevil dvě závlačky, díky kterým šla stáhnout celá ta část s magnetama. Celá kotva byla pěkně orezlá, tak nevim proč to teda pogumovávali no ale bál sem se rozebrat tu spodní část s převody, protože tam sem si už nebyl jistý jestli to jde taky složit.. a tak po zkoušce putovali motorky do auta. Všechno chodilo. No a pak sem dojel do Mýta, stáhl okýnko u spolujezdce a už v motorku jenom cvakalo a nic No a tímto děkuji členovi Tkelisovka který měl sebou torxy a zachránil mě no a když sem přijel domu, tak sem se nasral a rozebral i tu spodní část. A naštěstí je taky cvakací a nic jsem neulomil místo vazelýny tam byli jenom ztuhlý zbytky no a tak sem to vyčistil, namazal a složil. A tímto slibuji že už nic do auta nechci, Ani starej centrál, se kterym bych se taky určitě takhle sral Takže komu chodí pomalu okna tak se nebojte to rozebrat
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
zahájena renovace kol
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Takže asi poslední úprava, kterou sem provedl Budíky z GTI a to plně funkční Teplota oleje se mi pohybuje okolo 80 stupňů a tlakoměr se bude hýbat koncem týdne, až bude hotová redukce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Tak už je přezuto Foceno narychlo mobilem, aby ste měli radost
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Tak konečně sem vyfotil nový budíky a taky svoje bixenony Už mě čeká akorát lak na dveřích a lemu a spokojeně jezdit
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Tak dneska sem zjistil, že mi prolíná manžeta ale pro radost sem tam zkusil brzdy z 1.9 že bych je tam nechal...
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
další novinky: Asi sem se fakt zbláznil, ale už tam jsou brzdy s chlazenýma kotoučema 13ky plechy se tam vejdou jenom ty s dírama a to je tam tak 1mm místa (s novýma destičkama) pokusná jízda ukázala, že to brzdí dobře, možná tam dám ještě věčí válec z gti, aby byl pedál ostřejší, otázka je, jestli na klasický posilovač sedne válec z gti jinak další info je takové, že mi studené auto chytlo až tak po 5 sekundách, a příčina byla v zaoxidovaném kontaktu na cívce, teď chytá hezky na první otočení Alternátor se odporoučel, při zatížení dobýjel 10,5 voltů A je snad ze 120 nebo fáčka ještě že Houbař bydlí kousek a má lidové ceny a poslední novinka je ta, že za 2 hoďky si jedu pro zbrusu nový plechy z 106 rally
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
Tak jelikož sem prodal svoje speedline, tak sem moh konečně obout rally plechy. A provedl sem výměnu brzdového válce za větší z gti
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Color line
tak konečně po roce sem se dostal k nastříkání dveří