. Tak jsem tu zpátky.
Vyměnil jsem komlet celou zadní nápravu jež byla dle slov mechanika v super stavu. Vyšlo mě to na celých 4500 českéjch kaček.
Dále: olej, olej filtr, po sundáni vzduchového filtru jsem zapochyboval o svých schopnostech coby mechanika, pojal jsem podezření že toto auto má dva olejové filtry, né nebylo tomu tak ale celý tento filtr byl jedna koule oleje a prachu. Nepochopil jsem kudy tam může proudit vzduch, tudíš jsem odebral filtrační vložku vyčistil hrnec a tento nechal prázdný. Jezdil tak asi 500 km bez filtru. Potom jsem vzduchový hrnec znovu rozebral, opětovně vyčistil, bylo v něm trochu oleje cca na dně tak 1 mm a vložil nový molitanový filtr (dle prodejce se da prát). Dále pak jsem vyměnil palivový filtr.
Po této údržbě jsem natankoval po hrdlo plnou, do kanystru vzal ještě 30 litrů levné nafty (za 15) a vydal se vzhůru Evropou

.
Jelikož jsem chtěl znát spotřebu vozu tak jsem podstoupil riziko že mi dojde nafta na dálnici což se také stalo. Po 990 km jízdy přes Polsko, Německo mi ve Švédsku v noci došla nafta. Naštěstí bylo již po půlnoci a provoz nic moc, kdo jste to zažili tak víte o čem mluvím, sprint s trjůhelníkem v ruce vstříc přijíždějícím vozům

, stihl jsem to a nic se nestalo. Dolito odvzdušněné čerpadlo start a vstříc dalším kilometrům, škoda jen toho trojůhelníku jež jsem tam nechal

.
Dojel jsem do Norska skoro bez potíží. Asi 140 km mi chybělo do cíle když mi začalo rezonovat v přední nápravě, zdá se mi že to jde z pravého předního kola (polosy). Vypozoroval jsem že to dělá když se ručička na tachometru blíží k rychlosti 90km/h. Jelikož tu nemám příliš možností oprav jezdím tak dál.

Když však musím v rámci plynulého provozu jet rychleji tak to začne vibrovat celým řízením, převodovkou a cítím to i v ruce na šatr páce. Neporadíte mi co s tím, čeká mě ještě cesta cca. 3000 km.
Poraďte mi ještě jak tu vkládat fotky z cest po Evropě P 205.
Díky někdy zase čau, Samot Maly.
