Sprinty ve Slušovicích
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Těď jsem na Peugeot Clubu vyčetl že 309GTi nemá ve snímači polohy škrtící klapky potenciometr ale dva mikrospínače.Předpokládám že 205GTi to má stejně takže by tam nemusel být takový problém s tou škrtící klapkou z Renaulta pokud má taky mikrospínače a né potenciometr.Mimochodem viděl jsem tam Ajsikovu 205 GTi na prodej co se děje že to prodáváš vždyť tam máš skoro všechno nový?Máš tam napsaný výkon 100Kw a že dodáš graf z brzdy už jsi byl na té brzdě?Moc mě zajímá nárůst výkonu po té úpravě.
TomGTI píše:Taky se zajímám o úpravu ala Gutmann jak to má Ajsik a psal jsem si z Dušanem a taky mi říkal že pokud to budu chtít tak doporučuje klapku z Renaulta 19 nebo Megane.Jenom mi není jasné jak ta klapka může fungovat na jiném autě každá má přeci potenciometr ve snímači polohy škrtící klapky?JEHLIKU píšeš že máš mikrospínač ten je dělaný nebo z něčeho jiného?A jěště jedna otázka pasuje tam ta klapka nebo tam musí být redukce a jak se pak šteluje volnoběh?No to byly dvě otázky :D.
volnoběh se šteluje mechanicky pomocí šroubku ktery funguje jako doraz a nechava horní menší pruduch pootevřeny.Co se tyče redukce tak myslim že nebyla třeba ale ještě se mrknu,mikrospinač byl taky z nějakeho Renaultu je stejny jako ten potenciometr ,jelikož ta klapke je trošičku jinčí jak seriova muselose dodělat uchycení toho potenciometru .
V neděli hodim foto
ja uz na brzde byl .-) namerili jsme 97kw ale na spatnych pneu (rozmer)
nemam uz na to cas, ale kdyby nejaky kupce chtel aktualni hodnotu kdyz je auto ve 100% stavu tak neni problem ... myslim ze tech 105 - 108kw je realnych ... posledni mereny udaj byl 97kw s nefunkci lamdbou (nouzovym rezimem jednotky chyba 52 michani smesi), EGR ventilem, tepltnim cidlem, spatnych pneu a totalne vysypanym vyfukem ...
mozna si to pres zimu rozmyslim a necham si ho ... a mozna pujdu do mi16 a pozenu to na 190koni :-) zatim nevim
nemam uz na to cas, ale kdyby nejaky kupce chtel aktualni hodnotu kdyz je auto ve 100% stavu tak neni problem ... myslim ze tech 105 - 108kw je realnych ... posledni mereny udaj byl 97kw s nefunkci lamdbou (nouzovym rezimem jednotky chyba 52 michani smesi), EGR ventilem, tepltnim cidlem, spatnych pneu a totalne vysypanym vyfukem ...
mozna si to pres zimu rozmyslim a necham si ho ... a mozna pujdu do mi16 a pozenu to na 190koni :-) zatim nevim