asi tam máte chybu pane redaktore..pichy píše: auta do roku výroby 1990 - 10 tisíc
do roku 1995 - 5 tisíc
do roku 1992 - 3 tisíce
No tak zmizí 205ky do roku výroby 90...ty už se fakt nebudou vyplácet kupovat...
asi tam máte chybu pane redaktore..pichy píše: auta do roku výroby 1990 - 10 tisíc
do roku 1995 - 5 tisíc
do roku 1992 - 3 tisíce
jestli jsem to pochopil správně, je jedno, jestli máš auto s katíkem či bez, nebo na plyn, můžeš mít i s elektromotorem, ale pokud je výroba toho vozu před rokem 2000, platíš a přesto prostě nejede vlak.Gordy píše:Asi má.
A co auta na plyn?
Ty přeci nevypoštějí skoro nic.
Já jsem proto Winnera taky koupil už teď abych to měl z krku.
Ale to je přeci na hlavu!I ta jednorázová daň!pichy píše:jestli jsem to pochopil správně, je jedno, jestli máš auto s katíkem či bez, nebo na plyn, můžeš mít i s elektromotorem, ale pokud je výroba toho vozu před rokem 2000, platíš a přesto prostě nejede vlak.Gordy píše:Asi má.
A co auta na plyn?
Ty přeci nevypoštějí skoro nic.
Já jsem proto Winnera taky koupil už teď abych to měl z krku.
to souhlasím, ale nejde o jen emise. vláda si od tohoto zákona hlavně slibuje, že to omezí dovoz levných ojetin ze zahraničí.Gordy píše:Ale to je přeci na hlavu!I ta jednorázová daň!
Když už se chtějí zbavit vrků co nesplňují emisní normy,tak se to dá podle emisí,které udával výrobce při vrobě auta.
Ty se můžou přeci změnit jen přechodem na jiné ekologičtější palivo.
Mě známá jsou známá jen LPG,CNG a elektrika(vodíkovejch kár tu moc nejezdí a přestavba na fritovací olej pokud vím není povolená úprava)
Tak ať to nenazývají ekologická daň ze starýho auta,ale daň pro odstarnění jezdících popelnic z českých silnic.pichy píše:to souhlasím, ale nejde o jen emise. vláda si od tohoto zákona hlavně slibuje, že to omezí dovoz levných ojetin ze zahraničí.Gordy píše:Ale to je přeci na hlavu!I ta jednorázová daň!
Když už se chtějí zbavit vrků co nesplňují emisní normy,tak se to dá podle emisí,které udával výrobce při vrobě auta.
Ty se můžou přeci změnit jen přechodem na jiné ekologičtější palivo.
Mě známá jsou známá jen LPG,CNG a elektrika(vodíkovejch kár tu moc nejezdí a přestavba na fritovací olej pokud vím není povolená úprava)
čekal jsem něco zasvěcenějšího ale i tak je tam řečeno podstatné
Tak pokud by se to řešilo podle systému tvorby směsy a výfuku,tak by tam mělo bejt pořešený i případný provoz na LPG a CNG,třeba takový fáčko by tím pádem bylo neprodejný o kdyby mělo LPG jen rok starý.Jak jistě víte,emise se pak snížý v řádech.Michal píše:Nemáte někdo odkaz na nějaký lepší článek? Já zase četl v novinách, že se bude výše poplatku odvozovat i od toho, jestli je to karburátor, stříkačka, jestli má katalyzátor...