pokec o článcích zde
Moderátor: rada
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
zatim sme neprisli nanic, salky atd vypadalo v poradku, takze se to zjisti po zmereni ovality valcu a kliky. k silenblokum... ten ktery je na naprave byl udelany asi z duralu nebo tak neco, ktery tam uplne volne lital, a ten u horniho taky uz nevypadal ok. potom treba me drzela prevodovka na trech sroubech, stoho jeden byl nejak pochmurne zkracovan nebo co, cerpadlo na servo drzelo na dvou nebo trech stoho jeden byl strhly, tak ho tam proste nechal lezet, potom nepochopitelne plasty ktere kryjou kadky atd, nektere dorval, ze sem mel co dela, abych to povolil, klikovky byly seriove(pokud nebudu brat jejich brutalni opotrebeni ), spojka neni keramika ale obyc a hladka jak ....., v jednom pistu byly vrypy, jak kdybys knemu prilozil sroubovak a klelp po nem.
a jedine naco jsme prisly, tak uplne nedolehal saci ventil u rozvodu, takze se smes zapalovala uz v kanalcich, proto je tak cerny
a jedine naco jsme prisly, tak uplne nedolehal saci ventil u rozvodu, takze se smes zapalovala uz v kanalcich, proto je tak cerny
VTS powa
Re: pokec o článcích zde
Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: pokec o článcích zde
TomGTI: ty kola z Míčka autu sluší
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
meril jsem to z krouzkem cca uprostred valce, mezera byla: 0,20mm malo a 0,30mm moc. mel sem takove obych, takze byly po desetinach.Jirka píše:Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
VTS powa
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Jen doplním nějáké informace.
Hasis:místo klikovky má být slovo vačky.Takže vačky byly naprosto sériové navíc byly silně opotřebené.Ke spojce se snad ani nemá cenu vyjadřovat a železné uložení taky moc nechápu když bylo vymlácené a motor se musel naklánět stejně jako na sériovém.Jinak k těm ventilům né že netěsnil jeden oni netěsnily žádné sací,výfukové jsme nevyndali,ty se uvidí až si je vytáhneš.
Jirka:samozřejmě jsme zkoušeli vůli v zámku ale tohle je pouze orientační měření!!!Nemá to nic společného s tím poklesem tlaku oleje při zvyšujících se otáčkách jinak u nového má být vůle 0,2-0,4mm.A pokud dobře chápu princip motoru tak je "jedno" kde tu vůli změříš páč pokud vím tak píst chodí v nějákém rozmezí a né jen těsně u vrchu,to jen tak na okraj.
Uvidí se až co řekne přesné měření,musí se kompletně vyčistit celý mazací systém a profouknout kvůli zjištění dobré průchodnosti,namontovat novou olejovou pumpu a uvidí se.Nejhorší zjištění bylo na hlavě,vetily moc chodit ve vodítkách nechtěli.Další věc byla že absolutně netěsnily spalovací prostor a totálně opalovaly sací ventily a tvořily se karbonové úsady v sacích kanálech,Bude třeba udělat kompletně hlavu a podívat se jestli nejsou křivé ventily.Dále se uvidí co po změření ukáží válce a jejich opotřebení.
Hasis:místo klikovky má být slovo vačky.Takže vačky byly naprosto sériové navíc byly silně opotřebené.Ke spojce se snad ani nemá cenu vyjadřovat a železné uložení taky moc nechápu když bylo vymlácené a motor se musel naklánět stejně jako na sériovém.Jinak k těm ventilům né že netěsnil jeden oni netěsnily žádné sací,výfukové jsme nevyndali,ty se uvidí až si je vytáhneš.
Jirka:samozřejmě jsme zkoušeli vůli v zámku ale tohle je pouze orientační měření!!!Nemá to nic společného s tím poklesem tlaku oleje při zvyšujících se otáčkách jinak u nového má být vůle 0,2-0,4mm.A pokud dobře chápu princip motoru tak je "jedno" kde tu vůli změříš páč pokud vím tak píst chodí v nějákém rozmezí a né jen těsně u vrchu,to jen tak na okraj.
Uvidí se až co řekne přesné měření,musí se kompletně vyčistit celý mazací systém a profouknout kvůli zjištění dobré průchodnosti,namontovat novou olejovou pumpu a uvidí se.Nejhorší zjištění bylo na hlavě,vetily moc chodit ve vodítkách nechtěli.Další věc byla že absolutně netěsnily spalovací prostor a totálně opalovaly sací ventily a tvořily se karbonové úsady v sacích kanálech,Bude třeba udělat kompletně hlavu a podívat se jestli nejsou křivé ventily.Dále se uvidí co po změření ukáží válce a jejich opotřebení.
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
jojo mas pravdu. stou klikovkou sem se popletl, jinac diky za doplneni
VTS powa
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Pegy: Hezke auti, ty obrovské přídavné dálky vepředu se mi moc nelíbí, ale je to věc vkusu. Jinak podle kříže vzadu jsi buď motorkář nebo fanoušek vojenské historie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Re: pokec o článcích zde
Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav?
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří.
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: pokec o článcích zde
Jirka má pravdu.Jirka píše:Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav?
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří.
Válec je nejcíce opotřebovám od kroužků v HU a to z důvodu překlopení a proto se tam i měří opotřebení.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Gordy:no ten pravý se ozval ten který tvrdil že sání má až 600 stupňů celsia a další perly,radši se prosím tě k takovýmto věcem nevyjadřuj když o tom víš točené kulové.
Jirka:Dle mých skušeností je válec opotřebovaný nejvíce ve své horní i dolní úvrati.Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl .
Nevím co myslíš pod pojmem "samostav" ale pokud se chceme bavit o takovýchto věcech tak je prosím nazývejme pravýmy jmény takže asi máš na mysli hydraulické vymezování ventilové vůle.A ktěm ventilům ještě nějákou dobu jezdit tak by to dopadlo asi špatně.Na to že má v podstatě sériový motor a lehce šišaté vačky,absolutně v háji hlavu tak naměřil alespoň sériový výkon,jinak ta nitridace je k ničemu,taky jsem měl nitridovanou vačku,je fakt že motor byl hodně namáhaný na závodech ale nitridace se za nějákou dobu jaksi vypařila.Uvidíme kolik Hašiš naměří po opravě motoru,i když už to nebude mít sériový motor ale to on se vám pochlubí už sám co chystá.
Jirka:Dle mých skušeností je válec opotřebovaný nejvíce ve své horní i dolní úvrati.Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl .
Nevím co myslíš pod pojmem "samostav" ale pokud se chceme bavit o takovýchto věcech tak je prosím nazývejme pravýmy jmény takže asi máš na mysli hydraulické vymezování ventilové vůle.A ktěm ventilům ještě nějákou dobu jezdit tak by to dopadlo asi špatně.Na to že má v podstatě sériový motor a lehce šišaté vačky,absolutně v háji hlavu tak naměřil alespoň sériový výkon,jinak ta nitridace je k ničemu,taky jsem měl nitridovanou vačku,je fakt že motor byl hodně namáhaný na závodech ale nitridace se za nějákou dobu jaksi vypařila.Uvidíme kolik Hašiš naměří po opravě motoru,i když už to nebude mít sériový motor ale to on se vám pochlubí už sám co chystá.
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
kecko, ja to daval do pulky..... tam, kam si me rikal :razz:TomGTI píše:Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl .
VTS powa
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Do půlky jsem neříkal,páč vím kde se to má měřit,navíc mám svědky,ty jsi to tam pchal jak vidle
Re: pokec o článcích zde
TomGTI: říká se "jak vidle do psa" :)
Hašiš: tvůj osud je zpečetěn:) Kompromitující materiály pořízené v Tvé garáži brzy vyjdou na povrch :)
Hašiš: tvůj osud je zpečetěn:) Kompromitující materiály pořízené v Tvé garáži brzy vyjdou na povrch :)
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
- maRas
- Uživatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 09 pro 2007 22:09
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Gordy : Ze jsem tak smely, muzes mi prosim vysvetlit pojem preklopeni ? Predem dekuji.
Jinak Haso, jestli myslis, ze motor je v poradku, kdyz ti smes hori tam kde nema, tak nikdy v zivote nemuzes cekat od toho motoru nejaky dobry vykon. Spodek motoru na oko sice fajn, ale vacky vyjete na nekolik rovnych ploch a celkove sjete ( mensi zdvih ) Zajimave zjisteni vsak je, ze byvaly pan majitel je pekny lhar a bastlic, ze to auto nema zdaleka tu cenu, a ze te to vcelku bude stat jeste hodne penez.
Sam rikam, ze koupit si a vlastnit auto = investice, ktera se nevyplati, ale primo tohle je zarny priklad bazarnicke pasti
Jinak Haso, jestli myslis, ze motor je v poradku, kdyz ti smes hori tam kde nema, tak nikdy v zivote nemuzes cekat od toho motoru nejaky dobry vykon. Spodek motoru na oko sice fajn, ale vacky vyjete na nekolik rovnych ploch a celkove sjete ( mensi zdvih ) Zajimave zjisteni vsak je, ze byvaly pan majitel je pekny lhar a bastlic, ze to auto nema zdaleka tu cenu, a ze te to vcelku bude stat jeste hodne penez.
Sam rikam, ze koupit si a vlastnit auto = investice, ktera se nevyplati, ale primo tohle je zarny priklad bazarnicke pasti
- manko
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
ja by som tomu halovy dal uš len za tu spojku keby a niehovorím o motor mal by si si vypítať dáku kompenzáciu alebo aspon cast z opravy .. (alebo nech ti dá tu keramicku spojku co slovne dal do auta ) .....klamar jeden....
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal