pokec o článcích zde

Představte své 205ky nebo projekty na čem zrovna pracujete

Moderátor: rada

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Hasis »

zatim sme neprisli nanic, salky atd vypadalo v poradku, takze se to zjisti po zmereni ovality valcu a kliky. k silenblokum... ten ktery je na naprave byl udelany asi z duralu nebo tak neco, ktery tam uplne volne lital, a ten u horniho taky uz nevypadal ok. potom treba me drzela prevodovka na trech sroubech, stoho jeden byl nejak pochmurne zkracovan nebo co, cerpadlo na servo drzelo na dvou nebo trech stoho jeden byl strhly, tak ho tam proste nechal lezet, potom nepochopitelne plasty ktere kryjou kadky atd, nektere dorval, ze sem mel co dela, abych to povolil, klikovky byly seriove(pokud nebudu brat jejich brutalni opotrebeni :m: ), spojka neni keramika ale obyc a hladka jak ....., v jednom pistu byly vrypy, jak kdybys knemu prilozil sroubovak a klelp po nem.
a jedine naco jsme prisly, tak uplne nedolehal saci ventil u rozvodu, takze se smes zapalovala uz v kanalcich, proto je tak cerny
VTS powa
Jirka
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 11 úno 2007 18:09
Bydliště: Dvůr Králové

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Jirka »

Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od vinorak »

TomGTI: ty kola z Míčka autu sluší :up:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Hasis »

Jirka píše:Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
meril jsem to z krouzkem cca uprostred valce, mezera byla: 0,20mm malo a 0,30mm moc. mel sem takove obych, takze byly po desetinach.
VTS powa
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od TomGTI »

Jen doplním nějáké informace.
Hasis:místo klikovky má být slovo vačky.Takže vačky byly naprosto sériové navíc byly silně opotřebené.Ke spojce se snad ani nemá cenu vyjadřovat a železné uložení taky moc nechápu když bylo vymlácené a motor se musel naklánět stejně jako na sériovém.Jinak k těm ventilům né že netěsnil jeden oni netěsnily žádné sací,výfukové jsme nevyndali,ty se uvidí až si je vytáhneš.

Jirka:samozřejmě jsme zkoušeli vůli v zámku ale tohle je pouze orientační měření!!!Nemá to nic společného s tím poklesem tlaku oleje při zvyšujících se otáčkách jinak u nového má být vůle 0,2-0,4mm.A pokud dobře chápu princip motoru tak je "jedno" kde tu vůli změříš páč pokud vím tak píst chodí v nějákém rozmezí a né jen těsně u vrchu,to jen tak na okraj.

Uvidí se až co řekne přesné měření,musí se kompletně vyčistit celý mazací systém a profouknout kvůli zjištění dobré průchodnosti,namontovat novou olejovou pumpu a uvidí se.Nejhorší zjištění bylo na hlavě,vetily moc chodit ve vodítkách nechtěli.Další věc byla že absolutně netěsnily spalovací prostor a totálně opalovaly sací ventily a tvořily se karbonové úsady v sacích kanálech,Bude třeba udělat kompletně hlavu a podívat se jestli nejsou křivé ventily.Dále se uvidí co po změření ukáží válce a jejich opotřebení.
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Hasis »

jojo mas pravdu. stou klikovkou sem se popletl, jinac diky za doplneni :up:
VTS powa
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Mitja »

Pegy: Hezke auti, ty obrovské přídavné dálky vepředu se mi moc nelíbí, ale je to věc vkusu. Jinak podle kříže vzadu jsi buď motorkář nebo fanoušek vojenské historie :up:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Jirka
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 11 úno 2007 18:09
Bydliště: Dvůr Králové

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Jirka »

Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav? :myslim:
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří. :up:
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Gordy »

Jirka píše:Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav? :myslim:
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří. :up:
Jirka má pravdu.
Válec je nejcíce opotřebovám od kroužků v HU a to z důvodu překlopení a proto se tam i měří opotřebení.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od TomGTI »

Gordy:no ten pravý se ozval ten který tvrdil že sání má až 600 stupňů celsia a další perly,radši se prosím tě k takovýmto věcem nevyjadřuj když o tom víš točené kulové.

Jirka:Dle mých skušeností je válec opotřebovaný nejvíce ve své horní i dolní úvrati.Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl :smich2:.
Nevím co myslíš pod pojmem "samostav" ale pokud se chceme bavit o takovýchto věcech tak je prosím nazývejme pravýmy jmény takže asi máš na mysli hydraulické vymezování ventilové vůle.A ktěm ventilům ještě nějákou dobu jezdit tak by to dopadlo asi špatně.Na to že má v podstatě sériový motor a lehce šišaté vačky,absolutně v háji hlavu tak naměřil alespoň sériový výkon,jinak ta nitridace je k ničemu,taky jsem měl nitridovanou vačku,je fakt že motor byl hodně namáhaný na závodech ale nitridace se za nějákou dobu jaksi vypařila.Uvidíme kolik Hašiš naměří po opravě motoru,i když už to nebude mít sériový motor ale to on se vám pochlubí už sám co chystá.
Uživatelský avatar
Hasis
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4834
Registrován: 03 zář 2007 18:50
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Hasis »

TomGTI píše:Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl :smich2:.
kecko, ja to daval do pulky..... tam, kam si me rikal :razz: :m:
VTS powa
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od TomGTI »

Do půlky jsem neříkal,páč vím kde se to má měřit,navíc mám svědky,ty jsi to tam pchal jak vidle :smich:
mi16boss
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 23 led 2008 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od mi16boss »

TomGTI: říká se "jak vidle do psa" :)

Hašiš: tvůj osud je zpečetěn:) Kompromitující materiály pořízené v Tvé garáži brzy vyjdou na povrch :)
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...

...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
Uživatelský avatar
maRas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 09 pro 2007 22:09
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od maRas »

Gordy : Ze jsem tak smely, muzes mi prosim vysvetlit pojem preklopeni ? Predem dekuji.

Jinak Haso, jestli myslis, ze motor je v poradku, kdyz ti smes hori tam kde nema, tak nikdy v zivote nemuzes cekat od toho motoru nejaky dobry vykon. Spodek motoru na oko sice fajn, ale vacky vyjete na nekolik rovnych ploch a celkove sjete ( mensi zdvih ) :roll: Zajimave zjisteni vsak je, ze byvaly pan majitel je pekny lhar a bastlic, ze to auto nema zdaleka tu cenu, a ze te to vcelku bude stat jeste hodne penez.

Sam rikam, ze koupit si a vlastnit auto = investice, ktera se nevyplati, ale primo tohle je zarny priklad bazarnicke pasti :???:
Uživatelský avatar
manko
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4313
Registrován: 22 úno 2008 22:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Senné (Okres VK)
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od manko »

ja by som tomu halovy dal uš len za tu spojku keby a niehovorím o motor :roul: mal by si si vypítať dáku kompenzáciu alebo aspon cast z opravy .. (alebo nech ti dá tu keramicku spojku co slovne dal do auta ) .....klamar jeden....
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km

Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :) Obrázek

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal :m:
Odpovědět