Foukání kol
-
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
No popravdě řečeno proč foukáte letní plynem...dle článků a info z pneuservisů by to mělo být naopak zimní plynem letní vzduch...
Jinak pokud jde o tlak tak záleží na zatížení typu 3-5dv. jinak by se mělo tlakovat dle tabulky.
Jinak pokud jde o tlak tak záleží na zatížení typu 3-5dv. jinak by se mělo tlakovat dle tabulky.
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
vyhodí tě se špatným plynem v pneu z technické??
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Foukání kol
jsem slyšel že výhoda v plynu je že se ti samovolně nevyfukujou a méně se zahřívají či co... je to možné???
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Foukání kol
výhoda plynu je v tom ze nepodléhá tepelné roztažnosti jako vzduch ;)kloub píše:jsem slyšel že výhoda v plynu je že se ti samovolně nevyfukujou a méně se zahřívají či co... je to možné???
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Foukání kol
A je to při běžném používání (ne na závody) nějak znát?WoMec píše:výhoda plynu je v tom ze nepodléhá tepelné roztažnosti jako vzduch ;)kloub píše:jsem slyšel že výhoda v plynu je že se ti samovolně nevyfukujou a méně se zahřívají či co... je to možné???
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Foukání kol
nejspíš v zime ... kdyz auto nafoukáš teplým vzduchem v garáži tak venku ti to schladne, objem se zmenší a poklesne tlak v pneuPhate píše:A je to při běžném používání (ne na závody) nějak znát?WoMec píše:výhoda plynu je v tom ze nepodléhá tepelné roztažnosti jako vzduch ;)kloub píše:jsem slyšel že výhoda v plynu je že se ti samovolně nevyfukujou a méně se zahřívají či co... je to možné???
Re: Foukání kol
Cetl jsem clanek na tema Husteni plynem ve F-1 a zaver byl takovy, ze to zadny vysledek neprinasi a ze namerene hodnoty jsou temer totozne jako pri husteni vzduchem. Cely clanek byl v podstate rozohovor s jedim pneumatikarskym inzenyrem, pracujiciho pro dodavatele gum do F-1. Zaver byl takovy, ze nejake tymy jezdi na vzduch jine na plyn a se je to v podstate pouze trik pneuservisu....
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Foukání kol
Takže když to shrnu, tak je to úplně zbytečný...
Když nafoukám teplejším vzduchem, tak si to pak můžu změřit a dofouknout...
Když nafoukám teplejším vzduchem, tak si to pak můžu změřit a dofouknout...
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Foukání kol
přesně tak ;)Phate píše:Takže když to shrnu, tak je to úplně zbytečný...
Když nafoukám teplejším vzduchem, tak si to pak můžu změřit a dofouknout...
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
Pro me ma plyn vyhodu, ze kola necham na jare nafoukat na 2,2 a nemusim se o nic starat.. na podzim se kola sundaji, a kdyz se na jare zas nasazujou na auto maji kolem 2,0 az 2,1. Tim chci rict, ze to krasne drzi tlak.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
Franus: ten článek jsem četl taky, máš pravdu, ale formule bych moc nesrovnával - ty pneumatiky fungujou hoďku a v relativně stejné teplotě - během hodiny asi nebude rozdíl teplot třeba 20°C, jenže pneu co máš na osobáku/náklaďáku je už trochu něco jinýho. Oni tam spíš hovořily na téma zlepšení výkonu/výdrže...
Co dělá nedohuštěné pneu? - zvyšuje spotřebu
Co dělá přehuštěné? - snižuje spotřebu, ale zato se rychleji ojedou
Stačí v létě stát přes poledne na sluníčku a hnedle máte tlak v pneu jiný než když venku prší a je zima
Co dělá nedohuštěné pneu? - zvyšuje spotřebu
Co dělá přehuštěné? - snižuje spotřebu, ale zato se rychleji ojedou
Stačí v létě stát přes poledne na sluníčku a hnedle máte tlak v pneu jiný než když venku prší a je zima
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Bartik333
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3836
- Registrován: 03 úno 2008 17:20
- Skutečné jméno: Lubos
- tel.:: 607684334
- Bydliště: Telč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
Taky jde o to, jaky plyn tam davate. Znam par lidi co neda dopustit na dusik, ale zase znam lidi co tam maji nejake smichane plyny. Nevim presne co.
Jako ja osobne davam normalne vzduch.
Jako ja osobne davam normalne vzduch.
Peugeot 205 1.9D 47kw r.v. 1991 -zatím nic moc,ale az se do nej dám,bude to voňavka.
Peugeot 205 cabrio
Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009
Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem.
13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč.
Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
Peugeot 205 cabrio
Dacia Sandero 1.4 55kw r.v. 2009
Škoda Felicie 1.3 MPI r.v. 1998 40Kw - Odesla do vecnych lovišť,když se nepohodla se silným dubem.
13.11 2008 - Prvni pokuta za nezaple pasy 500kč.
Dne 1.7 2011 - tuning by srnka (prava predni část v háji)
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foukání kol
Já tam mám třeba zrovna tu speciální směs Bartiku:
Složení je přibližně takovéhle
dusík 78,09%
kyslík 20,95%
argon 0,93%
oxid uhličitý 0,036%
A jako jezdí se na tom docela fajn
Složení je přibližně takovéhle
dusík 78,09%
kyslík 20,95%
argon 0,93%
oxid uhličitý 0,036%
A jako jezdí se na tom docela fajn
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Linkisek
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 15 čer 2007 18:33
- tel.:: 0
- Bydliště: 3nec
Re: Foukání kol
Myslím si, že tlakem 2,2 v pneu 195/50 R15 nic nepokazíš ... I když já mám profil 45 a tlakuju na 2,3-2,4 Když jsem pracoval v pneuservisu, dusík jsme dávali k novým pneu zdarma, dříve jsem si myslel, že i ve vysokých okolních teplotách uchovává v pneumatice chladnější podmínky a tím se méně opotřebovávají,a že je schopen do jisté míry ucpat pory, ovšem do doby kdy jsem přezouval pneu jednomu chemikovi, který se mi to marně snažil vysvětlit ... Takže je to spíš jen psychologický efekt ... Pneumatika je porézní a je nutné v ní kontrolovat tlak, a pokud skladujete pneumatiky pod tlakem tak nejvýš 1,5 ...
Peugeot 205 1.4 55 kw 1998 Sport na prodej
Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl
Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl