Pokec o autech v showroomu
Moderátor: rada
- Stephen
- Moderátor
- Příspěvky: 4935
- Registrován: 29 bře 2009 09:22
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Stepan
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
me se libi.Tamty by byly super,ale 15ky a ne 14ky a Et33 Tyhle jsou lepsi! A casem az budou limcaky bude to nejlepsi!
Peugeot 309 GTi16 118kw
Peugeot 205 GTi Miami swap 2.0 16v
Peugeot 605 3.0 Gutmann Royal Look
Peugeot 406 2.2 16v
Citroen ZX 1.4i
Peugeot 205 GTi Miami swap 2.0 16v
Peugeot 605 3.0 Gutmann Royal Look
Peugeot 406 2.2 16v
Citroen ZX 1.4i
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
no vis co hele ty novy typy..... ja vim je to pozink ale me se nelibi ten facelift prdele a hlavne tahle kara..... ja jsem se na ni temer naucil jezdit tak bych ji nerad poslal do sveta i kdyz me sere!! a taky kdyz uvazim v jakym je stavu.... asi si zkusim sehnat to VINko a nejak to privarim k tomu. pak bych tam dal nejakyho smradocha :) HDi bych chtel zkusit budto 1,6 80kW a nebo rovnou dvoulitr :) dvoulitry jsou dost brutalni :) tam je jeden twinturbo 170 kobyl :D diesel :D myslim ze 370Nm309GT píše:Než to pracně překopávat a aložitě běhat po úřadech a mít akorát nejistý výsledek,je lepší fakt sehnat celého diesela a začít znovu.Navíc se dnes nechají sehnat kamínka za pár korun a už v novém pozinkovaném modelu.Jak píšeš že je to oťukané a bourané,tak počítej s tím že po zimě budeš řešit problém s korozí kvůli absenci pozinku....Navíc ty naftový motory jsou takřka nesmrtelný.Kamrád teď má druhou naftovou 205ku,ta předchozí měla najeto asi 800000km a šlapala furt,jen shnila kastle.Jedné co dělal tak olej a rozvody,jinak jen A co se týče HDi,tak to tam nacpeš docela v klidu třeba z Partnera nebo 306ky (66kw) a bude to letadlo.Hodně lidí v německu do 205-309 dává i 3.0 V6 24V kde je taky elektriky mrtě,ale většinou to zapojí i d***l protože je každej konektror jinej nebo barevně odlišenej
a to za spotrebu okolo 6-ti litru na 100km. to je fakt brutus. tohle kdyby se mi povedlo sehnat tak bych se posral stestim :D
hele nevis nahodou jak by na ty HDi-cka sedeli poloosy?
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Twinturbo 170PS?určitě ne Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS) Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera
- ICEman
- 309kář
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 úno 2009 13:54
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Kladno, (Braškov)
Re: Pokec o autech v showroomu
Ahoj přidam se at nemusim zakládat nové téma, mam TU1M ... uvažoval sem že bych přehodil motor uvažuju TU3M nebo 1.6 ale taky TU zajímalo by me jaký sou stim starosti...hledal sem ale jak to bude s ŘJ a instalací? taky jak ta 1.6 jede oproti ostatním ...jako poměr výkon/spotřeba. Ale nejchůdnější je asi ta 1.4 co? Díky za odpovědi.
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
momentálně dělám to samé ale u 205ky, jediný co potřebuješ k záměně mezi 1.1 a 1.4je motor se vstřikem + převodovka(můžeš tam klidně nechat z 1.1 ale je o fous pomalejší) a řídící jednotka, toť vše u 1.6 to mechanicky vychází stejně, ale musíš tahat komplet novej kabelovej svazek pro motor ale taky to jde, na clubu to jeden člen dělal s cabriem
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
caff. koukni sem. jsou to ty novejsi motory s FAP ( filtrem pevnych castic ) http://peugeot.katalog-automobilu.cz/au ... -bi-turbo/309GT píše:Twinturbo 170PS?určitě ne Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS) Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera
170 kobyl, dve turba, 4 valce a 2,2 litru ;)
a ted jsem koukal na 240-ti kobylovou verzi 6-ti valu ;) pozor - vsechno diesel :D neskutecny. skoda ze neumej ty prevodarny to by byl hned jinej masakr :) ale takovejhle novej motor bych tam stejne asi nesehnal. spis se budu muset uskromnit an tu 1.6 bo 2.0 z 306.....
- 309GT
- 309kář
- Příspěvky: 263
- Registrován: 16 úno 2009 20:40
- Skutečné jméno: Heinss
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
- riderRLM
- 205 its my life
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2009 19:13
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Vlado
- tel.:: 918363947
- Bydliště: Lipt.Mikuláš(my birth place) , Bratislava(my today life)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
len tak btw nebol ziadne TDi...ale iba TD co sa tyka pezotuvztekloun píše:no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
Peugeot 307 1.6 HDi' 05
Peugeot 309 2.0 GTi Turbo' 90
Peugeot 309 1.9 SRD' 89/90
Suzuki GSX-R 1000 K3 '03
------------------------------
Peugeot 607 2.2 16v' 01 -predaná
Peugeot 309 1.9 GRD' 93, zlatúšik - prvá láska,predaná
Peugeot 405 2.0 Mi16' 93 - skončila na ND.. :-/
- Kenny
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 01 črc 2008 21:41
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 773557950
- Bydliště: Unkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
vztekloun:TD bohatě dostačuje,mám to v 205 1.9TD a maže to jako prase,ted ještě pročítám jedno forum a půjdu z těch 90 koní na 110,zmáknou to i komponenty co tam jsou origo nemusí se nic předělávat,jen tomu přitlačíš víc nafty a přidáš na tlaku turba,jediný co tam budu dávat je budík na tlak turba abych měl přehled kolik to tlačí,jinak se dá stím motorem jít ještě víš ale to už jsou pak nutný určitý úpravy,možná ještě popřemýšlím a dám turbo s naklápěcíma lopatkama
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Pokec o autech v showroomu
dej si i nasávač na kapotu kvůli IC, dost tomu pomůžeš, k němu nemůže letět moc studeného vzduchu taky to tak budu dělat
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
309Fun: nádhera hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW kolik tě stála ?
- 309Fun
- 309kář
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24 kvě 2009 12:22
- Skutečné jméno: Michal
- tel.:: 0
- Bydliště: Ashburton/Liberecko
Re: Pokec o autech v showroomu
dik za pochvalu,dal jsem za ni 30,je na tom delana spojka,zapalovani a rozvody..Jak jsem psal,musim vymenit silentbloky na motoru,obcas piskne pravy lozisko na kole a dneska kdyz jsem si to v servise zvednul,tak jsem nasel prasklinu na svodech,nekdo ty svody provaroval trubickama(asi nezna pojem tepelna dilatace) a jeden svar prasknul,takze je sundam a necham u nekoho odborne zavarit,jinak jsem tam nic dalsiho spatnyho nenasel.....ale za to jsem tam nasel sportovni podvozek Je to super auto,strasna pila,uz ho pomalu dostavam pod rukuvinorak píše:309Fun: nádhera hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW kolik tě stála ?
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
One of 5895 pieces
Peugeot 205 CTI
Sold
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Pokec o autech v showroomu
jo tak to bych za ty prachy taky koupil jinak první co ti doporučuju po opravách jsou velký brzdy
- Kenny
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 01 črc 2008 21:41
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 773557950
- Bydliště: Unkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o autech v showroomu
Klobe:bude bude nasávač,nějak to splácám z lamina
309fun: krasavec
309fun: krasavec
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy