pokec o článcích zde

Představte své 205ky nebo projekty na čem zrovna pracujete

Moderátor: rada

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomas1280
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1441
Registrován: 23 kvě 2009 21:00
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Topoľčany

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od tomas1280 »

ten štangl ma silentbloky za +-8€ takže prečo davat 1300sk za rameno ked neni poškodené..


-tie ceny su aspon na moju 1.1ku :roll:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici :(
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva

Obrázek

podle předpisů jezdíme všichni :)
Uživatelský avatar
Sparco900
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 črc 2008 16:23
Bydliště: SK, Kosice

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Sparco900 »

no prave som bol pozriet nato aj z bratom takze rameno bude musiet ist druhe z vrakacu lebo cap je uplne vybity, cize bytocne nove silenty ked capp sa neda vymenit, hadicky nemam prerezane tycka stabilizatora je tam kde ma byt a ihlicky co su na kynetaku mam setky, cize len vymenit ramena na obe strany a poskladat naspat, dufam ze to bude fahcit dalej, v nedelu by to malo byt hotove :car:
ex Peugeot 205 1.1 treningac 37kw
ex Peugeot 205 1.9 GTi 75kw
ex Peugeot 205 1.9 :gti: 88kw
Renault Clio 1.8 RSi
Obrázek
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Gordy »

Sparco900 píše:no prave som bol pozriet nato aj z bratom takze rameno bude musiet ist druhe z vrakacu lebo cap je uplne vybity, cize bytocne nove silenty ked capp sa neda vymenit, hadicky nemam prerezane tycka stabilizatora je tam kde ma byt a ihlicky co su na kynetaku mam setky, cize len vymenit ramena na obe strany a poskladat naspat, dufam ze to bude fahcit dalej, v nedelu by to malo byt hotove :car:
http://www.e-cat.cz/p-17398/peugeot/205 ... 35_2520536
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
Sparco900
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 črc 2008 16:23
Bydliště: SK, Kosice

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Sparco900 »

auto ma stalo 5000sk a nedam urcite za rameno 2500sk :m: strasne drahe ramena su nato auto :roll:
ex Peugeot 205 1.1 treningac 37kw
ex Peugeot 205 1.9 GTi 75kw
ex Peugeot 205 1.9 :gti: 88kw
Renault Clio 1.8 RSi
Obrázek
Uživatelský avatar
MSCH205
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3866
Registrován: 15 zář 2008 17:43
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Roman
tel.:: 732235260
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od MSCH205 »

Sparco900: cus hele já už na podvozek nedám nic než nové věci, starš jsou na 99% KO, plechy na auto to jo ale podvozek a brzdy jedině nový :up:
Peugeot 205 Roland Garros cabrio Originální klasika na léto
Saab 9000 CS Dělník bez šneka :m:
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od weslo »

ludvik: nezavidim teda. ale neda sa mi spytat: ako si prisiel na tych 220PS? nebude dolezitejsi krutiaci moment? predsa Mk max nebudes mat pri max otackach. Alebo pripadne ak by tieto kolesa boli pouzite pri preplnovanom vznetovom motore o tom istom vykone Mk by bol vyssi. :urg:
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Ludvik2 »

weslo:Tak částečně máš pravdu ale výkon se počítá z otáček a kroutícího momentu,kroutící moment u převodovek se uvádí jako mezní pro krut kterou hřídele a kola dokážou přenést,co se týká toho výkonu to jsem si nevycucal s prstu ale našel na forech plus minus stejně,co se týká kol v tom problém zas až tak neni problém je v koši planetového soukolí na kterém je hřídel s tisícíhranem plus čepy ozubených kol,jenom ten koš z jiného materiálu stojí 30tis a to je problém,jinak jsem to ještě nezavrhnul akorát se musim podívat po jiném systému 4x4 tak uvidíme :up:
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Klobe »

ludvík:
kamarád má T16ku a už půl roku mu stojí na zahradě, rozletěla se mu rozvodovka nebo co a nemůže to sehnat :down:
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Ludvik2 »

No to je ono,ale zase záleží co mu tam lehlo pokud se strhnul ten tisícíhran což by se dalo opravit nebo praskl čep kola nebo kolo a nebo ta ozubená redukce všechno ostatní než tisícíhran je smrt
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od weslo »

ludvik: Suhlasim so vsetkym co si napisal, akurat sa mi nepaci, ze si mi dal len ciastocne za pravdu :m: :m: :roul:
ja viem ako sa pocita vykon, ale islo mi len o to, ze priamo MAX vykon nieje dolezity pri namahani hriadelov a zubov kolies pretoze sam vies ake su charakteristiky krutiacich momentov spal motorov, ze nikdy nieje max krutak pri max otackach (vykone)

PS: dnes uz na to kaslem, ale zajtra som nuteny prepocitat nejake ozubene sukolesia, prave na zatazenia zubov :D tak si potom na teba spomeniem a budem drzat palce nech najdes nejake riesenie :up:
PS2: Efektivny vykon = zvihovy objem x pocet valcov x otacky x k(2-takt,4-takt) x stredny efektivny tlak - hlavne z tohto sa pocita vykon. :vul:

A este jedna vec pre klubakov len tak zo zaujimavosti. Za bc. pracu som si zvolil "vypocet zatazenia klukoveho hriadela" pre Peugeot 205 GTi 1.9l XU9JAZ. Ak by bol potom niekto zvedavy moze si to aplikovat na svoje auto. Jeden z vystupov by mal byt uni program na vypocet zatazeni KH. cize nielen pre GTi.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Ludvik2 »

ÁÁÁÁ debata se nám rozjíždí,tak pro mě je duležítý bod maximálního kroutícího momentu kterou dokáže hřídel přenést ale i výkon vycházející podle nm-ot a to s toho důvodu že posunutí kroutícího momentu třeba o 500ot víš narůstá zatížení neúměrně linearně něco jako zatížením motoru které roste druhou mocninou zrychlení.
To zatížení té kliky je zajímavá věc ale jsem na to zvědav jak se ti to podaří v tom ti držím palce jelikož jsem to už řešil a to i se zatížením ojnic které složitě počítá a i známí se škody motorsport co staví WRC motory mi řekl že je to tak složité že se to normálně nepočítá ale jestli to máš jako BC. práci tak ti asi nezbude nic jinýho než to spočítat :m: :m:
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Ludvik2 »

jinak jsem zabrousil do svých info a knih a těch vzorců je více třeba
efektivní výkon-objem motoru x střední ef.tlak x otáčky to celé děleno 120 pro 4takt nebo děleno 60 pro 2takt takže bych řekl že ten tvůj vzorec moc nesedí ale možná že se mýlim potom se výsledek veme a ještě se vynásobí koeficienetm mechanické účinosti a je to,samozřejmě že tu není bráno v potaz tepelná účinost a další faktory ovlivňující konečný výkon motoru toto je jenom orientační výpočet měrného objemového výkonu,dalo by se říct že je to pro nás zbytečný vůbec počítat ale jestli je zájem abych tady popisoval svoje úpravy vzorcema a výpočtama neni problém :fran: :fran:,jinak já jsem spíše praktik než vzorečkář ale když je potřeba a nutnost tak počítám a počítám :car:
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
weslo
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 529
Registrován: 07 říj 2007 14:59
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Peter
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od weslo »

Ludvik2 píše:jinak jsem zabrousil do svých info a knih a těch vzorců je více třeba
efektivní výkon-objem motoru x střední ef.tlak x otáčky to celé děleno 120 pro 4takt nebo děleno 60 pro 2takt takže bych řekl že ten tvůj vzorec moc nesedí ale možná že se mýlim potom se výsledek veme a ještě se vynásobí koeficienetm mechanické účinosti a je to,samozřejmě že tu není bráno v potaz tepelná účinost a další faktory ovlivňující konečný výkon motoru toto je jenom orientační výpočet měrného objemového výkonu,dalo by se říct že je to pro nás zbytečný vůbec počítat ale jestli je zájem abych tady popisoval svoje úpravy vzorcema a výpočtama neni problém :fran: :fran:,jinak já jsem spíše praktik než vzorečkář ale když je potřeba a nutnost tak počítám a počítám :car:
120 a 60 nieje presna definicia... su v tom zahrnute otacky, ktore treba predelit z [min^-1] na zakl. jednotky t.j. [s^-1]
k=1/2 pre 4takt a k=1 pre dvojtakt ... ako pises keby to bol presny vykon 2takt vy bol 2nasobne ucinny, ale nieje tomu tak... tam hraju ulohu napr, schopnost vyplachu valca, naplnenia zmesi, chemicka ucinnost, mech. ucinnost, termicka ucinnost atd.

k tomu dole este nieco napisem :fran: , ale teraz fakt nestiham pisat vela:D
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Uživatelský avatar
Ludvik2
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2008 21:01
Rok narození: 1979
tel.:: 0
Bydliště: K.Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Ludvik2 »

Jak píšu je to z materiálů které mám já např. z knihy co napsal Julius Mackerle a další a jelikož tyhle vzorce nepoužívám tak jsem se potom až tak nepídil,škoda že jsi si nevzal téma přeplňované motory :m:
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: pokec o článcích zde

Příspěvek od Zdenek »

-> Bartiku čemu říkáš klepání tlumiče? :m:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Odpovědět