Chlazení
-
Doli
Chlazení
Ahoj, mam takový problémek, koupil jsem si 205 ale bohužel byla bouraná a to tak, že to dost krutě odnesl chladič, protože není financ na nový, použil jsem z Citroena AX. Proto bych měl teď 2 dotazy:
1) kde všude se odvzdušňuje chladící soustava (na motoru jsem našel)
2) neměl by jste někdo originál chladič?
1) kde všude se odvzdušňuje chladící soustava (na motoru jsem našel)
2) neměl by jste někdo originál chladič?
- Červený Tom
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Hele chladiče na 205tku jsou za pakatel za 600,- seženeš výborný repas v komaxitu a nový tě příjde na cca 1000,- což si myslím je dobrá volba a cena
Já osobně jsem před měsícem dával repas v komaxitu a je jak nový a perfektní
Jinak co vím odvzdušnovat chladič nemusíš jen vzádu za sáním na trubce od topení povolíš šroubek a stejně tak na rozvaděči potom co máš po výměně chladiče a měl si celou soustavu vypuštěnou. :lol: :lol: A pokud někde nějaká bublina bude tak se to během jízdy vyrovná jen co voda začne kolovat.Nezapomeň jen pak zkontrolovat vodu nádržce a zda máš všechny hadice utažené a těsnící
:D :D TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
-
Majlon
- Červený Tom
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ps,Kluci zkontrolujte si kontakty co vedou od větráků k sahaře.Hlavně po zimě.Já jsem zjistil před týdnem potom co jsem začal vařit že mě je během zimy ta pitomá sůl úplně zničila a oni upadly.Doporučuju to pokud nechcete zažít třeba překvapení uprostřed stojící kolony uprostřed Prahy jako já či mít uvařený motor
TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
-
chmelda
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
To by mě taky zajímalo,jaká je tak normální provozní teplota.Mně se GTI při jízdě mimo město zahřeje dle budíků tak na 73-76 °C.Je to normální?Jde tam dát jiný termostat,který by držel aspoň tech 80°C?chmelda píše: Jo a je normální, že se mi motor zahřeje max. na 80° .... bez wětráků ???
Michal 205 1.9 GTI
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
-
mato
Větrák se mi spíná při 90 °Cmato píše:Mozno ti zle ukazuje teplomer skus to poriadne zahriat az na teplotu kedy sa zapnu vetraky mozno to bude 80 potom ti zle ukazuje teplomer
Mne sa to stale drzi na 90 ci v lete alebo v zime pri -20
Michal 205 1.9 GTI
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
