Prozatimní konfigurace bude 302 na předku a 266 na zadku a časem možná všude wilwood, ale do toho se mi teď investovat nechce a už tahle konfigurace je nenormální
Tak dneska se u mě zastavoval Peugeot_22 a nechal mi tu tlačítko na klimatizaci. Sice bez konektoru, ale po mini úpravě jsem použil ze zadních mlhovek, kterej má zapojený stejný pozice. Takže další nesehnatelná věc doma
Pokud jde o tenhle případ tedy chlazený, tak potřebuješ zkombinovat přední a zadní třmeny (kvůli šírce kotouče) a pak adaptéry na uchycení (protože jsou vyšší) jinak nic. No a samozřejmě správnej 266mm kotouč (teď z hlavy si nevzpomínám, z čeho se to tam dává)
Tak dneska povolený šrouby na třmenech, takže už jsou zkompletovaný zadní třmeny. Už jsou pěkně v krabici a čekají na svůj čas. Jinak dneska jsem si byl vyzvednout papír a karoserie oficiálně prohlášena za náhradní díl. Papír o 20 slovech a jednom razítku s podpisem a hned jsem o 2000 chudší. Pokud se vydaří o víkendu počasí, tak už pravděpodobně začnu s odstrojováním interiéru abych viděl v jakém stavu je podlaha
Takže dneska jsem se pustil do rozebírání. Zatím jsem odstrojil interiér abych viděl v jakém stavu je podlaha a jsem mile překvapen. Za řidičem shnilá zátka a díra cca 3cm. Za spolujezdcem nějaká malá, ale musím omrknonut jestli tam náhodou nemá být. Jinak předek, jako když včera sjela z výrobní linky. Vzadu je ještě trochu zpuchřelá barva, ale plechy jsou OK, takže předpokládám, že tam jen v minulosti zateklo. Zítra se pustím do plastů abych se dostal k zadní části a uvidíme jak to bude vypadat tam.
Takže dneska doodstrojenej interiér (kromě palubky, ta půjde ven až bude venku motor). Stav podlahy v kufru je 100%
Zatím jediný špatný místa jsou oba prahy v zadních částích shnilý na prach (o tom jsem věděl) v kabině za řidičem malá dírka a kolem lehce chycený, na 2 místech z vnitřní strany prahů menší díry a největší je v prostoru za spolujezdcem, kde je nádrž, Celý to tam bylo ucpaný pískem a špínou a tak jak to bylo ve vlhku, tak to shnilo. Předek vypadá pohledem v pohodě až prostor za světlama, kde jsou taky menší díry. Jinak je dobrém stavu a na to, že je 20 let stará vypadá dokonale.
Tak dneska jsem sundal palubku, označil konektory a zatím to je všechno. Po sraze to asi pomalu začnu připravovat na vyndání motoru tak, aby do konce června byl venku a já mohl začít auto pomalu odstrojovat a připravovat na vyvaření.
Takže včera výlet do Prahy pro další koťátko. Bohužel to není 116kW verze jak bylo psáno v papírech, ale zase je komplet, měrka OK, nalejvací hadice vypadá taky neporušená a přivezl jsem si k tomu i komplet klimu z motorového prostoru.
Sice to bylo trochu trápení dostat ho ven, ale povedlo se.
Teď už jenom vyndat 88kW motor a pomalu se pustit do karoserie.