Stránka 8 z 10

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 12:55
od Gordy
tedy náprava se během dneska dokompletovala a podařilo se mi i sundat před obědem stávající nápravu.
Nicméně kožisko jsem zkusil vzít ze ohnuté nápravy z Dráčka co mi tu ještě zůstal,ale po namontování kotouče jsem zjistil že je taky poškození a hází, mělo výchylku 2mm.Tedy jsem doma sundal ložisko z 309kové nápravy co tu mám připravenou na Gekona.
Na třmenech jsem neměl jeden odvzdušňovák,tak že sundám z nějakýho náhradníhho třmenu co jsem s sebou měl a dopadlo to tak jže jsem během hodiny utrnul 5 odvždušňováků.Nakonec jsem vzal z jednoh prasátka co se tam válelo.Byl stejnej.No koukněte sami jak to vypadalo a vypadá.
DSC00989.JPG
DSC00993.JPG
DSC00995.JPG
DSC00997.JPG
DSC00999.JPG
DSC00998.JPG
Jdu na Florbal,odpoledne to dotáhnu do konce

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 13:35
od vinorak
jenom jeden dotaz Jirko :myslim: budeš tam dávat reguátory brzdnýho tlaku jako je na gti bez abs? (ty válečky na brzdovejch trubkách dozadu) protože se na tuhle výměnu taky chystám a řek bych, že když to bude natvrdo bez regulátoru, tak to bude asi moc brzdit.... :myslim:

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 13:43
od Klobe

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 15:22
od Gordy
Zatim ne,uvidíme jak se to bude chovat.
A začímám před Tebou mít náskok.Většinou to bylo obráceně.Měl jsei na autě všechno dřív než já.

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 16:03
od vinorak
no jelikož začínáme stavět, tak trochu zanedbávám auta, ale ještě mám pár trumfů v rukávu :m:

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 29 lis 2009 22:55
od Gordy
Tak náprava je tam.
dal jsem i rally zástěrky,ale jeden šroub uchycení při propružení dře o pneu.
Čepy a jejich ložiska nic suprovýho,ale zimu to přežije a na jaře to dám na repas.
Pocity?
Brzný účinek narostl tak o 20% a když šlápnu víc na brzdu,tak při jakékoliv rychlosti jdou přední kola do smyku ale zadní náprava ani v zatáčce nemá tendencci k přebrždění.Budeme testovat dál a uvidíme jestli bude dávat regulátory tlaku.
Fotky bych dal,kdyby jsem měl s sebou foťák,zapomněl jsem ho doma.
Zejtra mi dělaj geometrii,ve středu emise a ve čtvrtek technickou.
A v pátek budu dávat konečně, po víc jak roce ježdění, plyn. Konečně bude zase litr paliva za 12Kč

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 03 pro 2009 17:20
od Gordy
Včera jsem byl pro tatíka ve Špyndlu a cestou zpět mi nějak začelo hučet a mlátit v pravim přednim kole.
Tedy jsem dnes po obědě měnil P rameno a mazal na technickou,kde mi do závad napasali pouze netěnost motoru a převodovky. :appl:
Čekal jsem co si kde najde,ale ono vlastně už nebylo co.Navíc co nefungovalo nebo fungovalo špatně jsem vyměnil nebi opravil,takže auto zase na nějakej čas dá snad pokoj.
L rameno jsem si pro jistotu koupil do zásoby abych ho měl dyštak doma.

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 12 dub 2010 22:05
od Gordy
Tak se tu zase trošku svěřím co se za poslední dobu stalo:
Tedy převážně k autum,tedy po technické vydrželo druhé rameno jen měsíc,tak jsem ho taky vyměnil a zdálo se že bude zase všechno na nějakou dobu OK,ale v únoru mi nějakej hajzl nacouval do předního nárazníku,tak jsem ho vyměnil a dal tam na čas zimní spoiler,kterej měl přijít už v liistopadu a rovnou si zajel do firmy kde montujou přední nájezdový rámy aby mi to oměřili a bude s tim docela práce.
27022010110.jpg
28032010130.jpg
28032010131.jpg
28032010132.jpg
Bohužel foto s rámem před autem nemám,nebylo tam na focení místo ani čas.

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 12 dub 2010 22:17
od Gordy
A co se stalo dál,
asi před dvěma týdny křuplo něco v řízení,tak jsem měl podezření na zlomenj zub v hřebenu řízení,protože to v určitých místech z těžka zatáčelo.
Nepovedlo se mi sehnat v blízkosti nějaké jiné na výměnu,tak jsem vzal po dvou letech GTi,hodil ho na hever,dal tam provizorně řízení se servem,které se mi doma válelo a z GTi dal do Winnera.Nicméně po namontování nebyla chyba odstraněna.Nakonec jsem zjistil že chyba nebyla vůbec z řízení ae spodním skloubku volantové tyče.Tedy přeccházející celodenní práce byla naprosto zbytečná,stačilo by půl hodiny a mohlo být všechno vyměněný.
05042010135.jpg
05042010136.jpg
05042010138.jpg
A jelikož zadní náprava už při montáži měla problém s ložisky,tak jsem věděl že dlouho nevydrží,ale že ani ne půl roku,to jsem nepředpokládal,tedy mě opět čeká renovace,ale udělam jen tuhle jednu.Nejspíš se naskytně koupě 206 RC za úžasný peníze,tak možná půjde GTi i s díly k němu z baráku.

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 20:22
od Gordy
Tak RC privezou o vikendu,jsem na něj zvedavej. :slint:
A asi ho fakt vezmu

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 20:38
od vinorak
prý je to oproti 205ce nuda a neumí tak vtáhnout do hry, ale to píšou ty co tomu rozumí, stejně těch 180 kobyl pojede jako kráva :m:

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 20:52
od Gordy

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 20:56
od Klobe
:vul: podle mě tenhle kus byl bouraný protože nemá ten origo krásný přední nárazník

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 20:59
od Lubec
prave dvere maju iny odtien,ale to on dal len na ukazku

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.

Napsal: 14 dub 2010 21:05
od vinorak
:vul: právěže tenhle je origo, jesli se ti líbí ta protáhlá obludnost, tak fakt nevim, vypadá to jako auto s předkusem :myslim: :fran:
http://peugeot.sbazar.cz/peugeot-206-cc ... 35370.html