Stránka 75 z 427
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 13:09
od Hasis
zatim sme neprisli nanic, salky atd vypadalo v poradku, takze se to zjisti po zmereni ovality valcu a kliky. k silenblokum... ten ktery je na naprave byl udelany asi z duralu nebo tak neco, ktery tam uplne volne lital, a ten u horniho taky uz nevypadal ok. potom treba me drzela prevodovka na trech sroubech, stoho jeden byl nejak pochmurne zkracovan nebo co, cerpadlo na servo drzelo na dvou nebo trech stoho jeden byl strhly, tak ho tam proste nechal lezet, potom nepochopitelne plasty ktere kryjou kadky atd, nektere dorval, ze sem mel co dela, abych to povolil, klikovky byly seriove(pokud nebudu brat jejich brutalni opotrebeni
), spojka neni keramika ale obyc a hladka jak ....., v jednom pistu byly vrypy, jak kdybys knemu prilozil sroubovak a klelp po nem.
a jedine naco jsme prisly, tak uplne nedolehal saci ventil u rozvodu, takze se smes zapalovala uz v kanalcich, proto je tak cerny
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 14:29
od Jirka
Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 15:31
od vinorak
TomGTI: ty kola z Míčka autu sluší
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 16:45
od Hasis
Jirka píše:Hasis: Tak co jsi naměřil?Zkus dát samotnej píst.kroužek do válce,až co nejvýš kde se pohyboval a měrkama změř vůli v zámku.U nového má být,pokud se ještě pamatuju 5-6desetin mm.Kroužky poměrně rychle ubývají,často pomůže pouze jejich výměna.
meril jsem to z krouzkem cca uprostred valce, mezera byla: 0,20mm malo a 0,30mm moc. mel sem takove obych, takze byly po desetinach.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 16:51
od TomGTI
Jen doplním nějáké informace.
Hasis:místo klikovky má být slovo vačky.Takže vačky byly naprosto sériové navíc byly silně opotřebené.Ke spojce se snad ani nemá cenu vyjadřovat a železné uložení taky moc nechápu když bylo vymlácené a motor se musel naklánět stejně jako na sériovém.Jinak k těm ventilům né že netěsnil jeden oni netěsnily žádné sací,výfukové jsme nevyndali,ty se uvidí až si je vytáhneš.
Jirka:samozřejmě jsme zkoušeli vůli v zámku ale tohle je pouze orientační měření!!!Nemá to nic společného s tím poklesem tlaku oleje při zvyšujících se otáčkách jinak u nového má být vůle 0,2-0,4mm.A pokud dobře chápu princip motoru tak je "jedno" kde tu vůli změříš páč pokud vím tak píst chodí v nějákém rozmezí a né jen těsně u vrchu,to jen tak na okraj.
Uvidí se až co řekne přesné měření,musí se kompletně vyčistit celý mazací systém a profouknout kvůli zjištění dobré průchodnosti,namontovat novou olejovou pumpu a uvidí se.Nejhorší zjištění bylo na hlavě,vetily moc chodit ve vodítkách nechtěli.Další věc byla že absolutně netěsnily spalovací prostor a totálně opalovaly sací ventily a tvořily se karbonové úsady v sacích kanálech,Bude třeba udělat kompletně hlavu a podívat se jestli nejsou křivé ventily.Dále se uvidí co po změření ukáží válce a jejich opotřebení.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 16:55
od Hasis
jojo mas pravdu. stou klikovkou sem se popletl, jinac diky za doplneni
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 17:53
od Mitja
Pegy: Hezke auti, ty obrovské přídavné dálky vepředu se mi moc nelíbí, ale je to věc vkusu. Jinak podle kříže vzadu jsi buď motorkář nebo fanoušek vojenské historie
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 21 pro 2008 20:33
od Jirka
Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav?
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 15:02
od Gordy
Jirka píše:Že to ztrácelo tl.oleje jsem přehlédl.Ojeté vačky je problém,tam asi koníci utíkaj nejvíc.S tím jsem se setkal asi tak na každém druhém autě co jsem rozdělával.Posílal jsem je opravovat do Brna fa.Pavlíček.Zkoušel jsem i dodatečné nitridování,ale jak to dopadlo nevím,o autu už jsem pak neslyšel.Ty sací ventily byly podpálené,nebo co?Nebo nefungoval správně samostav?
To Tom:Kroužky měřím nahoře v jejich dráze,protože tam probíhá výbuch a dle mých zkušeností bývá válec nebo vložka nahoře,i když nepatrně,ale přece víc vyběhaná.To taky jen tak na okraj.Jinak.ať se daří.
Jirka má pravdu.
Válec je nejcíce opotřebovám od kroužků v HU a to z důvodu překlopení a proto se tam i měří opotřebení.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 16:47
od TomGTI
Gordy:no ten pravý se ozval ten který tvrdil že sání má až 600 stupňů celsia a další perly,radši se prosím tě k takovýmto věcem nevyjadřuj když o tom víš točené kulové.
Jirka:Dle mých skušeností je válec opotřebovaný nejvíce ve své horní i dolní úvrati.Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl
.
Nevím co myslíš pod pojmem "samostav" ale pokud se chceme bavit o takovýchto věcech tak je prosím nazývejme pravýmy jmény takže asi máš na mysli hydraulické vymezování ventilové vůle.A ktěm ventilům ještě nějákou dobu jezdit tak by to dopadlo asi špatně.Na to že má v podstatě sériový motor a lehce šišaté vačky,absolutně v háji hlavu tak naměřil alespoň sériový výkon,jinak ta nitridace je k ničemu,taky jsem měl nitridovanou vačku,je fakt že motor byl hodně namáhaný na závodech ale nitridace se za nějákou dobu jaksi vypařila.Uvidíme kolik Hašiš naměří po opravě motoru,i když už to nebude mít sériový motor ale to on se vám pochlubí už sám co chystá.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 17:00
od Hasis
TomGTI píše:Pokud sis všimnul tak jsem tam dal uvozovky,neboť Jsem Hašišovi říkal že to nemusí strkat tak hluboko ale on to stejmě měřil kde chtěl
.
kecko, ja to daval do pulky..... tam, kam si me rikal :razz:
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 17:10
od TomGTI
Do půlky jsem neříkal,páč vím kde se to má měřit,navíc mám svědky,ty jsi to tam pchal jak vidle
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 21:25
od mi16boss
TomGTI: říká se "jak vidle do psa" :)
Hašiš: tvůj osud je zpečetěn:) Kompromitující materiály pořízené v Tvé garáži brzy vyjdou na povrch :)
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 22:17
od maRas
Gordy : Ze jsem tak smely, muzes mi prosim vysvetlit pojem preklopeni ? Predem dekuji.
Jinak Haso, jestli myslis, ze motor je v poradku, kdyz ti smes hori tam kde nema, tak nikdy v zivote nemuzes cekat od toho motoru nejaky dobry vykon. Spodek motoru na oko sice fajn, ale vacky vyjete na nekolik rovnych ploch a celkove sjete ( mensi zdvih )
Zajimave zjisteni vsak je, ze byvaly pan majitel je pekny lhar a bastlic, ze to auto nema zdaleka tu cenu, a ze te to vcelku bude stat jeste hodne penez.
Sam rikam, ze koupit si a vlastnit auto = investice, ktera se nevyplati, ale primo tohle je zarny priklad bazarnicke pasti
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 22 pro 2008 23:07
od manko
ja by som tomu halovy dal uš len za tu spojku keby a niehovorím o motor
mal by si si vypítať dáku kompenzáciu alebo aspon cast z opravy .. (alebo nech ti dá tu keramicku spojku co slovne dal do auta ) .....klamar jeden....