Stránka 79 z 93
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 15:14
od Stephen
dnes sem vyměnil silentblok motoru,který byl úplně vytržený...
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 15:18
od Stephen
jinak sem připojil snímač klepání,vyměnil váhu vzduchu,vyměnil ŘJ,ale otáčky stále drží vysoké (2000-2500).Nenapadá Vás někoho něco??? Já už nevim co s tim.Resp.bych věděl,ale byla by to škoda těch peněz
jinak diagnostika hlásí pouze odpojený ventil volnoběhu
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 18:11
od vinorak
a obě klapky dovírají ?
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 19:02
od Stephen
kdyz sem ji mel venku tak ano.ale zjistil sem,ze kdyz odpojim snimac polohy skrt.klapky,ze auto nijak nereaguje.Mozna bude KO,ale auto nic nehlasi
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 19:16
od vinorak
no a šroub na obtok vzduchu na tý klapce nemáš? na některejch je a dá se tim štelovat průtok i při zavřený klapce
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 19:32
od Stephen
vypada to,ze tam mam jen na jedne strane sroub
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 20:42
od vinorak
tak s nim zkus zahejbat....
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 20:50
od Stephen
zkusim to az dorazim k autu
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 15 kvě 2012 20:59
od vinorak
no buď je zádrhel v tomhle, nebo si to někde za váhou bere falešnej vzduch
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 16 kvě 2012 08:02
od Stephen
falesnej vzduch uz snad ne.Vse sem 3x sundaval a prolezal a nemelo by nikde
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 18 kvě 2012 17:15
od moze.czech
necetl jsem vsechny strany zpet, tak sorry jesi se blbe ptam - mas tam volnobeznej ventil? je odpojenej nebo jenom jednotka hlasi odpojeni? na moji bejvaly sedivce s nim byly jen potize, tak sem ho vyhodil a nahradil skrtakem (byl takovej docasnej, chtel sem vytocit jeden na soustruhu, uz sem se k tomu nedostal..). jestli dvouklapka dovira, a mas na ni ucpany vsechny "privzdusnovaky", a jestli dovira i klapka ve vaze (nebyva problem), tak mi to vychazi na ten volnobezak, jinudy tam vic vzduchu nemuze jit.
Co se tyka "snimace polohy skrtici klapky", tak tam je jen 0/1, kvuli vypnuti paliva pri brzdeni motorem.. Jo a obcas byva vyvrtana dira v klapce vahy vzduchu (asi 2mm v prumeru, skoro ve stredu klapky), nektery auta s tim jedou, nektery ne.
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 18 kvě 2012 18:45
od vinorak
se spínačem volnoběhu ti budu trochu oponovat, při puštěnym plynu právě kromě vypnutí benzínu při brždění motorem ( tušim že jenom do 2000 otáček, pak si to vstřiky už otevře) je tam proto aby jednotak věděla, že má volnoběžnym ventilem držet volnoběh. a pak má ještě jednu kouzelnou funkci, při plnym plynu vypíná lambdaregulaci a jede to co to dá nehledě na ekologii
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 19 kvě 2012 10:20
od moze.czech
vinorak píše:se spínačem volnoběhu ti budu trochu oponovat, při puštěnym plynu právě kromě vypnutí benzínu při brždění motorem ( tušim že jenom do 2000 otáček, pak si to vstřiky už otevře) je tam proto aby jednotak věděla, že má volnoběžnym ventilem držet volnoběh. a pak má ještě jednu kouzelnou funkci, při plnym plynu vypíná lambdaregulaci a jede to co to dá nehledě na ekologii
s tim volnobeznym ventilem a tim spinacem mas nejspis pravdu. nicmene co ja jsem vycetl, tak lamba regulace se vypina plnym otevrenim vahy vzduchu (coz nastava priblizne od 4000ot/min). tudiz spinac je opravdu jen 0/1 a reaguje na dovreni klapky. nic to nemeni na tom, ze volnobezak lze nahradit natvrdo skrtakem bez regulace. za cenu toho, ze za studena bude mit nizsi otacky nez za tepla - rozdil asi 200ot/min - ja byl ochotny tento "diskomfort" za ten sametovej stabilni volnobeh vymenit:).
edit: moje vyse psane zkusenosti jsou z xu9j4 116kW bezkat/bezlambda verze.
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 19 kvě 2012 11:40
od vinorak
no ten spínač má ale tři dráty, jeden je přívod a při žádnym plynu se to spojí s jednim pinem a při plnym plynu s druhym
Re: 309 GTi16 :-)
Napsal: 20 kvě 2012 14:50
od Stephen
ventil volnoběhu mám odpojený,protože když ho zapojim tak ot.vyletí z 2-2,5tis skoro na 5tis! takže je odpojený.Jinak ten skrtak je co?