Stránka 9 z 38
Re: rallye 1.9
Napsal: 17 bře 2010 07:08
od pichy
tak dneska ráno jsem to vzal do práce a první tři kilometry ty samé problémy. takže zavzdušnění zavrhuju, včera už to normálně jelo. dneska to zase nechtělo jít do otáček a jelo to jakoby na 2-3 válce, než se to ohřálo. jediné, co mě ještě napadlo, je, že když jsem ten blok nechtěně asi pětkrát polil vodou z expanzky, když jsem ji vytahoval, voda se dostala do svíček, případně pod palec.
Re: rallye 1.9
Napsal: 17 bře 2010 09:07
od vinorak
jo tak ten samý problém sem měl na 1.1. a vyřešily to kabely+ svíčky a vyčištění palce a víčka
Re: rallye 1.9
Napsal: 17 bře 2010 12:47
od Lubec
od doby kedy sa to iste stalo aj mne motor uz neumyvam
Re: rallye 1.9
Napsal: 18 bře 2010 18:45
od pichy
pánové, tak jsen dneska povytahoval svíčky, očistil je, očistil ty komůrky, očistil víko rozdělovače, prošel, jestli jsem někde nepovytáhl nějaké kontakty a ještě to nechal s otevřenou kapotou stát na slunci asi dvě hodiny. bohužel to nemělo efekt, kárka se stále za studena dusí. takže tímto vylučuju možnost, že jsem něco posral při výměně filtru.
teď logická otázka. čemu vadí to, že filtr najednou propouští více paliva? svíčky jsou asi 200 km nové a vypadají normálně.
Re: rallye 1.9
Napsal: 18 bře 2010 18:54
od WoMec
pokud víš že filtr pouští moc paliva tak tam dej bud jiný filtr nebo 2. filtr (takovy ten maly na hadici)
Re: rallye 1.9
Napsal: 18 bře 2010 19:06
od pichy
tak jsem to nemyslel. spíš je tohle jediný logický rozdíl mezi starým a novým filtrem, který mě napadl. v ničem jiném se ten starý od nového nemůže lišit, přesto se to auto chová po výměně jinak. tohle je správný filtr
Re: rallye 1.9
Napsal: 18 bře 2010 19:19
od Klobe
i kdyby filtr propustil víc paliva tak to nemůže ničemu vadit, přebytečné palivo jde zpět odpadním potrubím do nádže......
nedals ten filtr obráceně????
Re: rallye 1.9
Napsal: 18 bře 2010 19:22
od pichy
to je první věc, kterou jsem kontroloval. filtr je dobře
Re: rallye 1.9
Napsal: 24 bře 2010 17:48
od pichy
takže včera jsem vyměnil váhu vzduchu a došlo ke změně - auto už nejede zastudena na tři válce, nedusí se. jde konstatntně do otáček, ale při sprintu by mi natrhla prdel asi i stodváca
tak nevím, jestli je to tou váhou, nebo jestli došlo ke "zlepšení" tím, že jsem do toho trochu pomrdal. asi tu váhu zase vyměním zpátky a uvidíme.
dneska jsem vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny, ale ke změně nedošlo.
výhřev lambdy je vypnutý, jak jsem zjistil, páč tam není pojistka, takže tudy cesta taky nevede.
zbývají palec+víko a kabely, jinak nevím
Re: rallye 1.9
Napsal: 27 bře 2010 15:56
od Thyoridas
a co ten ohrev zkusit zapnut ?
Re: rallye 1.9
Napsal: 27 bře 2010 15:59
od WoMec
Thyoridas píše:a co ten ohrev zkusit zapnut ?
kdyz nad tim tak přemýšlím tak to asi bude logicky. pokud se lamda zahřivá stejne s motorem tak je jasny ze kdyz je motor studeny, je studená i lambda a nefunguje zprávně. tzn. zapojit předehřev aby fungovala spravne i pri studením motoru
Re: rallye 1.9
Napsal: 27 bře 2010 17:21
od vinorak
za předpokladu, že lambda není dávno po smrti
(při dobrý vůli vydrží 120000km a v tý mí po 220tisících rachtalo jak v rumbakouli
Re: rallye 1.9
Napsal: 27 bře 2010 20:02
od pichy
ano, je to možnost. akorát potřebuju vědět, do které pozice přijde pojistka. to mi měl zjistit romík, ale nějak na mě asi zapomněl
Re: rallye 1.9
Napsal: 28 bře 2010 14:14
od Milo75
zdravím, v čem je ta verze rally jinačí než ostatní 205ky (když pominu agregáty)
Re: rallye 1.9
Napsal: 28 bře 2010 15:31
od pichy
je to kastle gti, ale vzadu to má bubny, pak lemy jsou jiné, nikdy to nemá střešní okno, červené pásy... je to odlehčené gti, takže takový sociál bez elektriky, centrálu atd. tady ta verze, co se vyskytuje u nás, je 1.9 75 kw, ale původní rallye je TU 1.3 74 kw na weberech, ale to tady neplní emisní limity. proto udělali pro němce tuto verzi, s motorem XU a katem. ale je to v podstatě gti. relativní rozdíl je v tom, že jich bylo vyrobeno jen něco kolem 1000 ks.
jinak bych prosil všechny, kteří mají 1.9 75 kw, aby mrkli do pojistkovky u světla a zjistili mi pozici pojistky 10 A. díky