Stránka 9 z 10
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 14 dub 2010 21:11
od Gordy
A já píšu že by měla vypadat nějak tak,ne že je to přesně ona.Ta snad moje příjede přímo z Francie.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 17 dub 2010 09:09
od Gordy
Tak už ji mám tady,právě se s ní jdu projet a zvednout to na hever.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 17 dub 2010 15:17
od Gordy
Tak jsem se s tim svez a prolez to.
A asi to brát nebudu,provjev motoru je přímo brutální,což o to,ale je to jak trakař,má to 17" ráfky a tak neskutečně tvrtej podvozek,že to na naše cesty vůůůůůbec nejde.Navíc je dle mého na tom investice zhruna dalších 20 tisíc,pokud se tedy nedá přední sklo na nějakou pojistnou událost.
Ale interiér naprosto úžasnej.
Tedy se asi pomalu začne pracovat zase na GTi
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:15
od Gordy
Tak par lidi se pta co se mnou je,že se nic neděje,ono se děje,ale neni cas to sem davat.
Zrovna dneska jsem dodelal mensi prestavbu na Garroskovi.Musim s nim na technickou,tak jsem mu pro jistotu vratil original svetl a uz je tam enchal.Dal jsem mu konečně nove obuti a planujii se GTi brzdy,tedy takovej dotaz,co tam mám dát dle Vás za koutouče?:
Jinak Winner dostane zase zpet velikej spiler,nechal jsem ho přelakovat a taky kapotu Automatic a o vikendu snad zase vaměním zadní nápravu,tentokrát za zbrusu nově repasovanou.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:19
od WoMec
dej tam to co tam má byt a vyser se na nejaky vrtaný nebo dražkovaný kotouče ... akorat to bude žrat desky. na obyčejný ježdění to myslim naprosto stačí
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:22
od Gordy
Desticky mam stejne Ferodo DS 2000.
a jiny brzdy dam,protoze to prd brzdi.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:30
od TomasCTI
já tam mam taky chlazený a občas mi ani ty nestačej

a brzdim i očima a ušima
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:31
od Linkisek
K takovým kotoučům je nutnost požít kvalitní desky ... Ale ty květinky mají jinou rozteč Gordy, tak pokud by to znamenalo další úpravy asi bych se na to vyprd protože už s těmi drážkovanými to bude lépe brzdit, to jsou bremba

!? Ale nejlíp by za kolem vypadaly ty vrtané, to jsou Ate Power disc ?!
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:36
od Gordy
To já přeci vim že ty Ate Power disky jsou na něco jiného,ty druhý jsou Bremba Max a ty třetí EBC,všechny se dodávají ve správném rozměru i rozteči,nic se nemusí předělávat.
Jen drobnost,žádné nejosu vrtané,jsou jen navrtané nebo odjiskřené.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 26 kvě 2010 22:50
od Linkisek
Ty ATE-čka bych neřešil ... EBC dělaj brzdy na metra a vlaky

, pokud bys mněl na ně pěknou cenu tak bych šel do nich, ale k nim bych vzal i desky od EBC ... Osobně do budoucna pořídím Bremba

...
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 27 kvě 2010 06:18
od vinorak
brembo max a trextar a byl jsem na 1.1 spokojen a teď i na griffe byť v 266mm

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 24 čer 2010 21:32
od Gordy
Tak tohle je moje více jak týdenní práce:
Ono se to nezdá,ale dá to sakra práce.
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 25 čer 2010 07:57
od vinorak
no snad to bude i pěkně brzdit

Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 25 čer 2010 11:23
od Bartik333
Co je to za trmeny??? To nejsou klasicky bendix ne???
Re: Gordy, jeho auta a práce kolem.
Napsal: 25 čer 2010 11:37
od vinorak
to sou bendixy z gti
