Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
jojo a vypadá to tak že se zruší s16 a bude Gentry TCT
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
zaaavist, tj muj sen mit GTi s timhle motorem co jsem si o tom psal s ludvikem tak jen cooler vetsi dava 160 se seriovkou, a kdyz je motor ok tak se softem na seriovce nejakych 180 ideal na normo jezdeni
navazu na to dotaz jestli muzu: RGY 104kw / RGX 108kw oba mely litinovej blok?
navazu na to dotaz jestli muzu: RGY 104kw / RGX 108kw oba mely litinovej blok?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
co jsem tak zjistil, tak jsou oba motory v podstatě stejný, ten slabší má trochu vybraný písty, ale jsou výš a kompresi 8:1 a ten druhej má rovný písty ale níž a je 8,5 :1
a je to všechno litina
a je to všechno litina
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
rgx určitě a rgy si myslim že bude ještě hlína, to měly 605ky
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
všechny XU10 jsou litinový
- ondra410
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 449
- Registrován: 21 kvě 2008 17:15
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 739401746
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
Jo hoši, ale připravte se že ten motor je hodně těžký mám doma jeden na paletě jen ho překulit dá práci. Jednou jsem ho posílal i přes PPlku a nebyli z toho nadšení :)
P 205 GTi - Momentálně v totální rekonstrukci
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
těžší než chrochták nebo s16 nebude
- ondra410
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 449
- Registrován: 21 kvě 2008 17:15
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 739401746
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
Tak než 2.1 TD asi ne
P 205 GTi - Momentálně v totální rekonstrukci
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
našel jsem toto
TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg
TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg
XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg
XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg
DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg
EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg
ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg
TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg
XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg
XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg
DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg
EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg
ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
- ondra410
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 449
- Registrován: 21 kvě 2008 17:15
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 739401746
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
Záleží s čím to počítaní. Jednou jsem vážil 3.0 V6 140 KW a bez příslušenství (Kompresor klimy, starter) vážil 108 kg.
P 205 GTi - Momentálně v totální rekonstrukci
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
já jenom vim, že komplet nastrojený míčko s převodovkou je ve dvou celkem tíha, kdežto TU1M s převodovkou jsem pomalu zvednul sám
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
no ale podle toho seznamu je TCT o 11kg lehčí než s16, takže si pomůžu i váhově
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
tak má menší hlavu a sání, ale zase navíc turbo šnečka
- Kenny
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 01 črc 2008 21:41
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 773557950
- Bydliště: Unkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
Juuuu 2.1 má 182kg to je fena tezka a pak proc me to nechce jet :)
send from samsungmrdkatapatalk
send from samsungmrdkatapatalk
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
- Kenny
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 01 črc 2008 21:41
- Rok narození: 1979
- Skutečné jméno: Petr
- tel.:: 773557950
- Bydliště: Unkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 XAD "FUN" HDi , Gentry S16 a Ulysseeee 2.1TD
Kua Teda 171kg
send from samsungmrdkatapatalk
send from samsungmrdkatapatalk
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy