Stránka 10 z 40

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 26 kvě 2010 16:22
od TomasCTI
tak to sou machři :up: kde ti to šily

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 26 kvě 2010 20:16
od Hroche
TomasCTI píše:tak to sou machři :up: kde ti to šily
v písku firma rjvilma

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 13 čer 2010 20:33
od Hroche
tak zatím co jste si užívali srazové pohody já byl pracovně v Pardubicích a při zpáteční cestě v noci domů mi vypovědělo moje Cabrio. Tak jsem si dal noční cestu 80Km na laně bez světel.

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 14 čer 2010 13:00
od vinorak
copak elektrika ?

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 14 čer 2010 13:58
od Hroche
jo jo špatný kontakt +svorka na baterce a pak ještě + který jde od baterky do pojistkové krabičky v motorovým prostoru. udělal jsem nový voka a proletoval. Do budoucna musím udělat novou svorku na +kontakt abych měl jistotu, že mě to nepotká znova

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 14 čer 2010 14:31
od vinorak
jo to olověný plus je na prd, taky sem to u gti předělával

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 20 čer 2010 17:21
od Hroche
dneska jsem si dal novou svorku na baterku a taky jsem si vyměnil přední brzdové destičky. zjistil jsem že byly krapet jiný takže mi tam nešly. Krapet jsem je přibrousil a už brzděj

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 26 čer 2010 23:00
od KuBik205
odpojit baterku a klickem zkusit odemknout :myslim: mozna ze by to slo

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 10 črc 2010 22:18
od Hroche
tak jsem dneska nainstaloval do motoru výměník voda/olej tak jsem zvědav jak se to bude chovat
výměník jsem dal mezi blok a olejový filter

hele Vino jakou míváš teplotu oleje za jízdy?

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 13:33
od vinorak
při ustálený jízdě v počasí tak kolem 25 stupnů se olej pohybuje lehce přez 90. Teď v tomhle vedru je tak po deseti minutách na 100 ;-)

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 14:10
od WoMec
kdyz jedu delší štreku tak se mi olej ustáli okolo 90-100 ... a to nemám vyměník (ale mám ho nachystaný)

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 16:04
od vinorak
mě taky jeden zbyl z mi16, tak ho asi dám na 1.1 aby se to líp ohřívalo při tom výkonu :fran: jinak fakt stačí akorát vyšroubovat filtr a mít výměník, ten dutej šroub se dvěma závity a jde to na všechny motory ;-)

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 16:06
od WoMec
pak je ješte otázkou jak maš řešený vodní okruh aby jsi to správě připojil

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 16:11
od vinorak
no origo to je zapojený u 8v na hadici co jde do chladiče, mi16 má jiný víčko termostatu a tam odsuď to vede do výměníku a pak se to dole v chladiči spojuje (405ka má jinej s dvěma vývody a expanzkou) Nevim jak to mají 309ky, jestli tam je nějaká hadice s téčkem :myslim:

Re: červený ďábel CTI

Napsal: 11 črc 2010 18:50
od Hroche
tak to máme teplotu přibližně stejnou teplota vody se mi trochu zvedla. Jinak jsem použil ten nejširší výměník co se dělal a proto jsem musel použít nižší olejový filtr mezi blokem a chladičem moc místa není. zjistil jsem že se dá použít i výměník z renaultu scenic 1,8 TD i se šroubem a standartní olejový filtr

zapojil jsem to tak jak je to v originále. Když jsem to včera dělal tak jsem se bál aby se mi ta výměník vešel mezi olejovým filtrem a držákem serva a alternátoru je totiž velmi málo místa ale padlo to tam jak hrnec na prdel