Moc jsem sem teď nechodil, na autech moc nedělal a ani příspěvky nedával.
Jelikož budu měnit zamestnání, tak si vybírám dovolenou a přesčasy a začal jsem zase trochu dělat na 205kách.
Dneska jsem po více jak dvou letech zase sednul do Winnera, že dám nabitou baterku, otočím klíčkem a pojedu bylo jen zbožné přání.
Na první pohled to v motoru vypadalo dobře, ale když se po několikátém otočení nechtělo motoru stále naskočit, tak jsem kouknul znova pod kapotu a všude byl benzín.
Palivová hadička mezi filtrem a vstřikovačem byla tak zpuchřelá, že to z ní schcalo asi na 5ti místech.
Vyměnil jsem ji a asi při třetím startu motor naskočil a po chviličce držel volnoběh a ani nekouřil.
Nicméně při pokusu se rozjet jsem zjistil, že zadním kolům se nechce ani trošičku točit.
Na levém se mi podařilo destičky vyndat a pístek zašroubovat, ale na pravé jsem do toho mlátil jak hluchej do vrat a ani ťuk.
Musel jsem odsekat obložení přirezlé ke kotoučum a destičky zničit. Dal jsem nějaké starší, co jsem měl v zásobě a pak už to jelo, ale když jsem pořádně šlápnul na brzdu, tak praskla brzdová trubka probíhající kolem palivové nádrže a byl jsem rád že jsem v tu chvíli stál.
Auto jsem si alespoň přesunul do míst, kde ho budu moct umýt a do konce měsíce bych z nej měl zase rád pojízdný kus alespoň na pár let na jízdy mezi HK a PCE.