Stránka 2 z 5

Napsal: 16 pro 2007 11:54
od vinorak
zejtra to tam dám. Našel sem to na stránkách polskýho peugeot clubu. Mají tam toho spousty. ale bohužel už si nepamatuju adresu... :oops:

tak sem jí našel.. http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=katalogi

Napsal: 18 pro 2007 08:04
od Milhaus
http://www.gti-concept.com/pages/modeles.php
jsou tu i kody barev:
http://www.gti-concept.com/pages/identification.php

Kód: Vybrat vše

 205 GTi
Blanc Meije : EWT (P0WT)
Rouge Vallelunga : EKB (P3KB)
Noir Onyx : EXY (P3XY)
Gris Magnum : ETA (MOTA)
Gris Futura : ETP (M0TP))
Gris Graphite : ETW (M0TW)
Bleu Miami : EMY (M0MY)
Vert Sorrento : ERM (M0RM)
Vert Mayerling : ESB (MOSB)

205 GRIFFE :
Vert Fluorite : ESS (M0SS)
Jantes Gris Canon de Fusil : FZN

205 Gentry
Vert Sorrento : ERM (M0RM)
Beige Mayfair : ECN (MOCN)

překlad:
Bílé Meije : EWT (P0WT)
Červený Vallelunga : EKB (P3KB)
Černý onyx : EXY (P3XY)
Pochmurný Magnum : ETA (MOTA)
Pochmurný Futura : ETP (M0TP))
Pochmurný grafit : ETW (M0TW)
Modrý Miami : EMY (M0MY)
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Zelený Mayerling : ESB (MOSB)

205 GRIFFE :
Zelený Fluorite : ESS (M0SS)
Kola : FZN

205 Gentry
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Světležlutý Mayfair : ECN (MOCN)

Napsal: 18 pro 2007 08:52
od Milhaus
Únor 1983 : Zahájení výroby v pětidveřových verzích. : GL, GR, SR a GT. Benzinový motor : 954cm3 45k, 1124cm3 50k, 1360cm3 60k a 1360cm3 80k

Červenec 1983 : Motor dieselový 1768cm3 60k

Leden 1984 : zahájení výroby třídveřová verze GTI - motorizace 1580cm3 105k.

Květen 1984 : Limitovaná série "Lacoste" vychází z úpravy modelu SR

Červenec 1984 : Výroba třídveřových verzí napříč všemi modely ( GL, GR ,SR ,... )

Leden 1986 : Zahájení výroby Cabria motor 1.4 80k a 1.6 105k. Verze GTI 1.6 115k.

Července 1986 : Série XS na základu XT s úpravou příbuznou z GTI.

Září 1986 : Nový motor 1.9 130k pro GTI. Odstranění verze 105k.

Června 1988 : Nový benzinový motor druhu "TY". Verze kabriolet CJ a verze rallly s motorem 1364cm3.

Únor 1989 : Série speciálně : Green na základu SR (otvírací střecha, ...)

Květen 1989 : Série limitovaná "Roland Garros" (barva zelený kov, otvírací střecha, okna v elektrice,...)

Července 1989 : Série speciální "Junoir" na základu modelu XE s postrojem v "Jan"

Mars 1990 : Verze Cabria - Roland Garros.

Července 1990 : Lehký styling všech modelů (bílé směrové světlo...)

Července 1991 : (suppression des boites de vitesse à 4 rapports.) Motor 1.4 ze 70 na 75ch.

Září 1991 : série Color Line a Look.

Říjen 1991 : série "Dráp" - "Griffe" na základu GTI 1.9 (barva zelený kov, posilovač řízení, ...)

Leden 1992 : motor dieselový ve verzi "Junior"

Mars 1992 : série "Oceane" s tónovanými okny a radio s kazetovým přehrávačem

Července 1992 : Turbo diesel 1769cm3 78k. Ukončení výroby verzí "Rally", GTI 1.6, XL, GL. Série Gentry s motorem 1.9 105k (katalyzátor)

Listopad 1992 : série "Style"

Července 1993 : Ukončení výroby verzí XR, XS, GR, Zenith a Roland Garros.

Leden 1994 : Ukončení výroby verzí style, GRI, Gentry a CTI. Nová série "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"

Července 1995 : sur toutes les versions: coupe circuit en cas de choc, répétiteur de clignotant latéraux, jupe sport, siège sport,...

Říjen 1996 : Série "Generation 205" výměněna za sérii "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"

Prosinec 1998 : zastavení výroby 205

Napsal: 18 pro 2007 08:55
od hugo boss
Renme , pěkný...! :wink: je dobře že se to tu rozrůstá o takovéhle věci...

Napsal: 18 pro 2007 09:11
od Milhaus
hugo boss píše:Renme , pěkný...! :wink: je dobře že se to tu rozrůstá o takovéhle věci...
ale nemám na to čas, takových věcí je plno, jen nemám sílu to kvalitně přeložit a tím že to hodím jen do fóra tak se to tu časem stejně ztratí...
Teď jsem se třeba dozvěděl že griffe znamená razítko, tak doufám že s ním někdy neorazíš strom :lol:

Napsal: 18 pro 2007 09:49
od hugo boss
no pozor, griffe také znamená "dráp" :wink: ... záleží na překladu 8)

taky doufám že ho někde neorazítkuju :lol: ,ale stát se může cokoliv...

Napsal: 18 pro 2007 10:00
od Milhaus
fr: griffe - dráp, pazour, razítko
ang: griffe - míšenec černocha a mulata, míšenec černocha a indiána, nožová skříň
Ita: griffe - upínací čelist, svorka

Tak jo máš pravdu, záleží na překladu :lol:

Napsal: 18 pro 2007 11:22
od Milhaus
renm píše:Únor 1983 : Zahájení výroby v pětidveřových verzích. : GL, GR, SR a GT. Benzinový motor : 954cm3 45k, 1124cm3 50k, 1360cm3 60k a 1360cm3 80k

Červenec 1983 : Motor dieselový 1768cm3 60k

Leden 1984 : zahájení výroby třídveřová verze GTI - motorizace 1580cm3 105k.

Květen 1984 : Limitovaná série "Lacoste" vychází z úpravy modelu SR

Červenec 1984 : Výroba třídveřových verzí napříč všemi modely ( GL, GR ,SR ,... )

Leden 1986 : Zahájení výroby Cabria motor 1.4 80k a 1.6 105k. Verze GTI 1.6 115k.

Července 1986 : Série XS na základu XT s úpravou příbuznou z GTI.

Září 1986 : Nový motor 1.9 130k pro GTI. Odstranění verze 105k.

Června 1988 : Nový benzinový motor druhu "TY". Verze kabriolet CJ a verze rallly s motorem 1364cm3.

Únor 1989 : Série speciálně : Green na základu SR (otvírací střecha, ...)

Květen 1989 : Série limitovaná "Roland Garros" (barva zelený kov, otvírací střecha, okna v elektrice,...)

Července 1989 : Série speciální "Junoir" na základu modelu XE s postrojem v "Jan"

Mars 1990 : Verze Cabria - Roland Garros.

Července 1990 : Lehký styling všech modelů (bílé směrové světlo...)

Července 1991 : (suppression des boites de vitesse à 4 rapports.) Motor 1.4 ze 70 na 75ch.

Září 1991 : série Color Line a Look.

Říjen 1991 : série "Dráp" - "Griffe" na základu GTI 1.9 (barva zelený kov, posilovač řízení, ...)

Leden 1992 : motor dieselový ve verzi "Junior"

Mars 1992 : série "Oceane" s tónovanými okny a radio s kazetovým přehrávačem

Července 1992 : Turbo diesel 1769cm3 78k. Ukončení výroby verzí "Rally", GTI 1.6, XL, GL. Série Gentry s motorem 1.9 105k (katalyzátor)

Listopad 1992 : série "Style"

Července 1993 : Ukončení výroby verzí XR, XS, GR, Zenith a Roland Garros.

Leden 1994 : Ukončení výroby verzí style, GRI, Gentry a CTI. Nová série "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"

Července 1995 : sur toutes les versions: coupe circuit en cas de choc, répétiteur de clignotant latéraux, jupe sport, siège sport,...

Říjen 1996 : Série "Generation 205" výměněna za sérii "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"

Prosinec 1998 : zastavení výroby 205

Napsal: 18 pro 2007 11:57
od vinorak
pekný pěkný. 8) to u toho července 91 znamená něco o převodovce se 4 kvaltama :wink: že by jí přestali dělat?? :?:

Napsal: 18 pro 2007 12:39
od Milhaus
vinorak píše:pekný pěkný. 8) to u toho července 91 znamená něco o převodovce se 4 kvaltama :wink: že by jí přestali dělat?? :?:
no něco takovýho...

Napsal: 18 pro 2007 14:56
od Milhaus
hugo boss píše: taky doufám že ho někde neorazítkuju :lol: ,ale stát se může cokoliv...
tak někdo ho už pěkně orazítkoval:
http://www.peugeot205klub.hu/kepek/gall ... crash.html

Napsal: 18 pro 2007 18:26
od vincent
hmmm hezky ty frajeri by meli dostat na picu kdyz tohle udelaj z autem a jeste s pazoutkem :evil:

Napsal: 19 pro 2007 19:15
od Michal
To je vidět, jak je 205 papiírová. No nabourat bych se v tom nechtěl.

Napsal: 20 pro 2007 16:19
od zoby
vincent píše:hmmm hezky ty frajeri by meli dostat na picu kdyz tohle udelaj z autem a jeste s pazoutkem :evil:
tohle ti připomenu až to někde rozbiješ ty, nikdo není neomylný a stát se to může každému.

a tahle soudit je jednoduchý, když jsi tam nebyl a nevíš jak to bylo....

Napsal: 20 pro 2007 20:45
od vincent
ja nesoudim ja jen komentuju a to je rozdil :lol: :wink: