Vinorak - zatím nic.....ale dnes jedu na proměření speed sensoru, jestli náhodou není v tahu speed convertor.
Potom se uvidí.
Jinak syčení při přeřazování je taková machrovinka
jako ono to jede, ale bez impulzů od speed sensoru to od 2 rychlostního stupně nefouká tak jak má.....takže mám teď vlastně takové trošičku přifouklé míčko :lol: :lol:
Bohouš 205 GTI píše:kola, křídlo jsou dávno na autě
jako ono to jede, ale bez impulzů od speed sensoru to od 2 rychlostního stupně nefouká tak jak má.....takže mám teď vlastně takové trošičku přifouklé míčko :lol: :lol:
Jo tak to jo......dokonce už to i syčí - o víkendu jsem naistaloval BOV. Ale málo platný, teprve až rozchodím ten speed sensor / speed converter, tak to bude stát za to 8) 8)
a nemáš nějakou hezkou fotku už s kolama a křídlem. já to auto znám jenom s poklicema a bez křídla :lol: ale jinak ti držim palce aby to co nejdřív fungovalo jak má..
Bohouš 205 GTI píše:Vinorak - zatím nic.....ale dnes jedu na proměření speed sensoru, jestli náhodou není v tahu speed convertor.
Potom se uvidí.
Jinak syčení při přeřazování je taková machrovinka
myslite ze by slo vysvetlit jednomu laikovi co ten sicivej zvuk dela pri razeni u takovejhlech aut?tusim ze je to delany naschval ze od vyroby to nedela tak kdybyste byli tak hodni a vysvetlili mi to jsem prece jen truhlar a to este ani nedovyucenej :D
Jeste neco k blow-off (pop-off) ventilu:
Ventil funguje tak, že snižuje turboefekt(díru)-zpomalení otáček turba při režimu ubrání plynu a zavření škrticí klapky ,odpustí tlak nasávaného vzduchu ve studené části sacího traktu tedy mezi turbem a škrticí klapkou a po znovuotevření škrtící klapky se ventil zavře a trakt se opět naplní.Při otevření ventilu vzniká zvukový efekt hvízdnutí...... ve strucnosti
jeden kamarad tady u nas vlastni FORD mustang gt500 5.0litr moc ho nevytahuje je par nadmiru jasnych duvodu proc.....ale tohle auto poradne bubla na volnobeh jen bublani ale jakmile potka plyn podlahu hrozivej rev... :D