Stránka 2 z 4
Napsal: 04 led 2008 13:54
od Bohouš 205 GTI
Vinorak - zatím nic.....ale dnes jedu na proměření speed sensoru, jestli náhodou není v tahu speed convertor.
Potom se uvidí.
Jinak syčení při přeřazování je taková machrovinka
Napsal: 04 led 2008 13:56
od Bohouš 205 GTI
jinak až to pojede, tak tě můžu svézt.......když jseš ten soused 8) 8)
Napsal: 04 led 2008 14:19
od vinorak
Bohouš 205 GTI píše:jinak až to pojede, tak tě můžu svézt.......když jseš ten soused 8) 8)
Tak to už aby ti to jelo.. :lol: a co kola a křídlo už si sehnal?
Napsal: 04 led 2008 14:26
od Bohouš 205 GTI
kola, křídlo jsou dávno na autě
jako ono to jede, ale bez impulzů od speed sensoru to od 2 rychlostního stupně nefouká tak jak má.....takže mám teď vlastně takové trošičku přifouklé míčko :lol: :lol:
Napsal: 04 led 2008 15:18
od vinorak
Bohouš 205 GTI píše:kola, křídlo jsou dávno na autě
jako ono to jede, ale bez impulzů od speed sensoru to od 2 rychlostního stupně nefouká tak jak má.....takže mám teď vlastně takové trošičku přifouklé míčko :lol: :lol:
ale na machrování že máš T16 to stačí :lol:
Napsal: 07 led 2008 11:45
od Bohouš 205 GTI
Jo tak to jo......dokonce už to i syčí - o víkendu jsem naistaloval BOV. Ale málo platný, teprve až rozchodím ten speed sensor / speed converter, tak to bude stát za to 8) 8)
Napsal: 07 led 2008 11:47
od vinorak
a nemáš nějakou hezkou fotku už s kolama a křídlem. já to auto znám jenom s poklicema a bez křídla :lol: ale jinak ti držim palce aby to co nejdřív fungovalo jak má..
Napsal: 07 led 2008 14:20
od navalone
Bohouš 205 GTI píše:Vinorak - zatím nic.....ale dnes jedu na proměření speed sensoru, jestli náhodou není v tahu speed convertor.
Potom se uvidí.
Jinak syčení při přeřazování je taková machrovinka
myslite ze by slo vysvetlit jednomu laikovi co ten sicivej zvuk dela pri razeni u takovejhlech aut?tusim ze je to delany naschval ze od vyroby to nedela tak kdybyste byli tak hodni a vysvetlili mi to jsem prece jen truhlar a to este ani nedovyucenej :D
Napsal: 07 led 2008 15:00
od franus
Napsal: 07 led 2008 15:04
od franus
Jeste neco k blow-off (pop-off) ventilu:
Ventil funguje tak, že snižuje turboefekt(díru)-zpomalení otáček turba při režimu ubrání plynu a zavření škrticí klapky ,odpustí tlak nasávaného vzduchu ve studené části sacího traktu tedy mezi turbem a škrticí klapkou a po znovuotevření škrtící klapky se ventil zavře a trakt se opět naplní.Při otevření ventilu vzniká zvukový efekt hvízdnutí...... ve strucnosti
Napsal: 07 led 2008 15:18
od Milhaus
tak první setkání s tímto syčením si většina užila při závodech rally, ale že by to tam měli jen pro srandu, tak to určo ne :lol:
Napsal: 07 led 2008 17:29
od navalone
je to moc pekny efetk me se moc libi jak to zasvitori kdyz se prerazuje :D
Napsal: 07 led 2008 17:39
od vinorak
navalone píše:je to moc pekny efetk me se moc libi jak to zasvitori kdyz se prerazuje :D
jednou okolo mě jel Lancer evo8 a z ten zvuk byl naprosto úchvatnej. Chraplavej vejfuk a do toho syčení při řazení...
Napsal: 07 led 2008 19:17
od Marcell
Ja zas miluju to typicky bublani V8 treba ze staryho camara :)
Napsal: 07 led 2008 20:36
od navalone
jeden kamarad tady u nas vlastni FORD mustang gt500 5.0litr moc ho nevytahuje je par nadmiru jasnych duvodu proc.....ale tohle auto poradne bubla na volnobeh jen bublani ale jakmile potka plyn podlahu hrozivej rev... :D