první zkus ten spínač, jo je na chladiči
jestli máš jednorychlostní tak propojíš ty dva kabely, jestli dvourychlostní tak zkus vždycky 2 (budou tam 3) a bacha na prsty
jinak je to normální spínací relé za pár kaček
k těm pojistkám, jestli si nejseš jistej kam kterou pojistku dát, tak dej všude třeba 20A, tim nic nezkazíš.
A k vrtuli, podle mě tam relé nebude. tyhle maloobsahy maj saharu napřímo skrz spínač na chladiči a na pomalejší rychlost je tam odpor. jinak skus fakt propojit dráty na čidle a pokud nepojede větrák, tak už jedině kabely nebo může bejt v háji samotnej větrák
vetrak funguje ten jsem dnes zkoušel zejtra to vyzkoušim vsechno diky moc za rady obou takze propojit na čidle kdyz to nepujde je chyba ve spinačí ktery je jen nacvaklí nahoře na chladiči a pak naopak vyskoušet na tom spínačí kdyz nepujde je chyba v čidle kdyz koupim obojí nový čimž nic neskazim nepujde to tak kabeláž do ty krabičky dam vsude 20 A a poslední otázka budeto fungovat jen při zapnutym klíčku že ? v druhý poloze
jo klíček do druhý polohy a abysme si rozuměli, tak ten váleček, co je přicvaklej na chladiči je ten odpor, to není spínač, spínač je našroubovanej do chladiče
no správně řečeno teplotní spínač, při určitý teplotě sepne uvnitř kontakty a rozběhne se vrtule a tím jak to propojíš sám tak jako obejdeš hodnotu tý teploty a musí se rozběhnout
staniž-li se tak...je čidlo špatný a při tý teplotě na kterou je nastavený nesepne a vrtule neběží
tak sem to dneska celý udělal byly tam uhnilý i náky kabely od vrtule tak sem to vymenil a funguje kdyz spojím na tom čidle tak se točí zkoušel sem dat čidlo do vroucí vody protože ted nemuzu nastartovat a nic takže to bude asi ono a jeste sem se chtel zeptat jatko ze odpor má 3 konektory a kabel co do nej de jen dva ?
Mimochodem k těm mlhovkám fakt stačí natáhnout jeden kabel z pojistkovky ke světlům, doplnit relé asi 20A na první pozici, pojistku 15A na 4 pozici a pak drát ke spínači. Nedávno jsem to dělal na dieselu a byl sem překvapen jak je to jednoduché